Mućka JTD by Mawerix
-
- Posty: 403
- Rejestracja: 21 lis 2014, 22:43
- Multipla: mk2, JTD, 120KM, 2009
- Lokalizacja: Skoki
- x 7
Re: Mućka JTD by Mawerix
Nie oslepiślepia cię ten srebrny jak słońce na niego padnie. Bo wygląda ładnie.
0 x
Była cudowna granatowa żaba z 2000 co miała 105KM
- tomek204x
- Posty: 47
- Rejestracja: 24 lut 2015, 10:45
- Multipla: JTD 110 KM 2001
- Lokalizacja: Chyżne/Myślenice
Re: Mućka JTD by Mawerix
nie wiem jak u ciebie ale moje lewe lusterko wiecznie wariowało wiec odpiąłem składanie elektryczne.
0 x
Było:
2x Fiat 126P
Renault Clio 1.2 91r.
Renault Clio 1.8 16V x2sz
Renault Clio 2.0 16V SPORT 2002r.
Fiat Multipla 1.9 JTD 110KM 2001r w pakiecie Zendera.
Jest:
Mercedes-Benz Vito 112 CDI 2.2 2003r. 8-osobowy skóra
BMW e46 touring 330D Mpakiet 2002r.
2x Fiat 126P
Renault Clio 1.2 91r.
Renault Clio 1.8 16V x2sz
Renault Clio 2.0 16V SPORT 2002r.
Fiat Multipla 1.9 JTD 110KM 2001r w pakiecie Zendera.
Jest:
Mercedes-Benz Vito 112 CDI 2.2 2003r. 8-osobowy skóra
BMW e46 touring 330D Mpakiet 2002r.
- Mawerix
- Posty: 225
- Rejestracja: 15 lut 2015, 17:50
- Multipla: JTD, 105 KM, 2000
- Lokalizacja: [KRA] Zabierzów
Re: Mućka JTD by Mawerix
Nie, nie oślepia w drugim aucie już dawno też przerobiłem nudna deskę na taki kolor ALE zastanawiam się czy tylnej części obudowy licznika (tą widoczną od strony szyby) nie przemalować na jakiś szary kolor bo mam wrażenie że delikatnie odbija się od szyby, front jest w moim guście i estetycznie a co tu dużo mówić srebrny zawsze gustownye-oley pisze:Nie oslepiślepia cię ten srebrny jak słońce na niego padnie. Bo wygląda ładnie.
Nie wiem jak może jedno lusterko mogło wariować każde ma w sobie układzik przeciążeniowy i bez zasilania nic samo z siebie nie zrobi. U mnie wcale nie działało, było zastane/zardzewiałe usprawniłem je więc nich działa jak należy lubię jak całe wyposażenie w aucie jest sprawne nie ważne czy potrzebne czy nietomek204x pisze:nie wiem jak u ciebie ale moje lewe lusterko wiecznie wariowało wiec odpiąłem składanie elektryczne.
Dzięki panowie za zainteresowanie
0 x
- Mawerix
- Posty: 225
- Rejestracja: 15 lut 2015, 17:50
- Multipla: JTD, 105 KM, 2000
- Lokalizacja: [KRA] Zabierzów
Re: Mućka JTD by Mawerix
Dzięki koledze miszczu77 dzisiaj Mućka dostała kolejne brakujące elementy
Oczywiście wszystko już zamontowane
Do pełni szczęści brakuje tylko listwy progowej bagażnika w dobrym stanie
Oczywiście wszystko już zamontowane
Do pełni szczęści brakuje tylko listwy progowej bagażnika w dobrym stanie
0 x
- Mawerix
- Posty: 225
- Rejestracja: 15 lut 2015, 17:50
- Multipla: JTD, 105 KM, 2000
- Lokalizacja: [KRA] Zabierzów
Re: Mućka JTD by Mawerix
Nowe amorki do Mućki
Górne mocowania amortyzatorów były w tragicznym stanie, gumowy środek sam wypadł z blachy po odkręceniu śruby chyba juz wiem co stukało na wybojach.
Po wymianie amorków wpadły też letnie koła ale puki co fotek niema.... można spokojnie udać się na przegląd w SKP
Górne mocowania amortyzatorów były w tragicznym stanie, gumowy środek sam wypadł z blachy po odkręceniu śruby chyba juz wiem co stukało na wybojach.
Po wymianie amorków wpadły też letnie koła ale puki co fotek niema.... można spokojnie udać się na przegląd w SKP
0 x
- Mawerix
- Posty: 225
- Rejestracja: 15 lut 2015, 17:50
- Multipla: JTD, 105 KM, 2000
- Lokalizacja: [KRA] Zabierzów
Re: Mućka JTD by Mawerix
Dawno tu nie zaglądałem a trochę się pozmieniało...
Mućka dostała koła letnie, oryginalny bagażnik na dach, białe kierunki boczne i przednie i szufladę pod fotel
Szufladka przed montażem
Jakaś tam przypadkowa fotka ne letnim ogumieniu
Więcej fotek wrzucę jak zrobię jakieś ciekawsze
Aaa i moje dzisiejsze wypociny
Teraz muszę się nauczyć co pokazuje komputerek
Mućka dostała koła letnie, oryginalny bagażnik na dach, białe kierunki boczne i przednie i szufladę pod fotel
Szufladka przed montażem
Jakaś tam przypadkowa fotka ne letnim ogumieniu
Więcej fotek wrzucę jak zrobię jakieś ciekawsze
Aaa i moje dzisiejsze wypociny
Teraz muszę się nauczyć co pokazuje komputerek
0 x
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
- Mawerix
- Posty: 225
- Rejestracja: 15 lut 2015, 17:50
- Multipla: JTD, 105 KM, 2000
- Lokalizacja: [KRA] Zabierzów
Re: Mućka JTD by Mawerix
Po włączeniu zapłonu chwilowa choinka, później zostaje OIL i ładowanie
Dorobiłem sobie kontrolkę otwartych drzwi i w chwili otwarcia którychkolwiek zapala się kontrolka i na wyświetlaczy pojawia się napis w języku angielskim "Drzwi otwarte" zaskoczyło mnie to choć dla posiadaczy montowanych fabrycznie to oczywiste miałem robić kontrolkę pasów ale w starym aucie to wywaliłem.
Komputerek wskazuje ciśnienie w okołach jak dobrze rozgryzłem temat, dla mnie
Mam tylko problem ze wskazaniem spalania bo pokazuje 2 l/100km i zasięg 1999
Dorobiłem sobie kontrolkę otwartych drzwi i w chwili otwarcia którychkolwiek zapala się kontrolka i na wyświetlaczy pojawia się napis w języku angielskim "Drzwi otwarte" zaskoczyło mnie to choć dla posiadaczy montowanych fabrycznie to oczywiste miałem robić kontrolkę pasów ale w starym aucie to wywaliłem.
Komputerek wskazuje ciśnienie w okołach jak dobrze rozgryzłem temat, dla mnie
Mam tylko problem ze wskazaniem spalania bo pokazuje 2 l/100km i zasięg 1999
0 x
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: Mućka JTD by Mawerix
Muszę Cię zmartwić - komputerek nie wskazuje ciśnienia w kołach tylko informuje jakie powinno być i tyle. Co do wskazań spalania , to doprowadziłeś do zegarów sygnał zużycia paliwa ze sterownika silnika?Mawerix pisze: Komputerek wskazuje ciśnienie w okołach jak dobrze rozgryzłem temat, dla mnie
Mam tylko problem ze wskazaniem spalania bo pokazuje 2 l/100km i zasięg 1999
0 x
- Mawerix
- Posty: 225
- Rejestracja: 15 lut 2015, 17:50
- Multipla: JTD, 105 KM, 2000
- Lokalizacja: [KRA] Zabierzów
Re: Mućka JTD by Mawerix
samul2 pisze:Muszę Cię zmartwić - komputerek nie wskazuje ciśnienia w kołach tylko informuje jakie powinno być i tyle.
Skora tak mówisz to pewnie tak jest, to by wyjaśniało czemu pokazuje różne wartości (2,3-3,0 bar) kiedy kołach równe ciśnienie muszę się jeszcze trochę nauczyć
Do sterownika doprowadziłem tylko przewód obrotka, reszta została połączona do starej instalacji C26, C49samul2 pisze:Co do wskazań spalania , to doprowadziłeś do zegarów sygnał zużycia paliwa ze sterownika silnika?
0 x