Obrazek

Awaryjność Multipli -porównania

tutaj można pisać o wszystkim
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
bratmat
Posty: 623
Rejestracja: 12 maja 2013, 18:48
Multipla: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V
Skype: bratmat
Lokalizacja: Cieszyn
x 8
Kontakt:

Re: Awaryjność Multipli -porównania

#21 Post autor: bratmat » 7 cze 2013, 22:03

Według licznika czy ecu ? Ile ma teraz :-) ?
0 x

Piterson
Posty: 537
Rejestracja: 3 cze 2011, 21:44
Multipla: 1,9 jtd
Lokalizacja: Słubice

Re: Awaryjność Multipli -porównania

#22 Post autor: Piterson » 7 cze 2013, 22:05

bratmat pisze:Według licznika czy ecu ? Ile ma teraz :-) ?
na liczniku było więcej niż w ecu, o około 8000 km\
0 x

Awatar użytkownika
bratmat
Posty: 623
Rejestracja: 12 maja 2013, 18:48
Multipla: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V
Skype: bratmat
Lokalizacja: Cieszyn
x 8
Kontakt:

Re: Awaryjność Multipli -porównania

#23 Post autor: bratmat » 7 cze 2013, 22:08

czyli poprawnie, a ile teraz masz ? przed cofaniem oczywiście jeśli to niedyskretne pytanie pomińmy to milczeniem :-P
0 x

Piterson
Posty: 537
Rejestracja: 3 cze 2011, 21:44
Multipla: 1,9 jtd
Lokalizacja: Słubice

Re: Awaryjność Multipli -porównania

#24 Post autor: Piterson » 7 cze 2013, 22:09

bratmat pisze:czyli poprawnie, a ile teraz masz ? przed cofaniem oczywiście jeśli to niedyskretne pytanie pomińmy to milczeniem :-P
Nigdy nie cofałem, ale teraz nie pamiętam ile ma, tylko powiem że miałem inne z o wiele większym przebiegiem, i nie były tak kosztowne ( problemowe).
0 x

Piterson
Posty: 537
Rejestracja: 3 cze 2011, 21:44
Multipla: 1,9 jtd
Lokalizacja: Słubice

Re: Awaryjność Multipli -porównania

#25 Post autor: Piterson » 7 cze 2013, 22:11

podejrzewam że tą bym dłużej pojeździł :D
http://otomoto.pl/fiat-multipla-okazja-C29337586.html" onclick="window.open(this.href);return false;
0 x

Awatar użytkownika
malymaly
Klubowicz
Posty: 1121
Rejestracja: 14 gru 2011, 00:03
Multipla: JTDm, 120 KM 2006/ DGC 3,6 '15
Lokalizacja: Bytom
x 17

Re: Awaryjność Multipli -porównania

#26 Post autor: malymaly » 7 cze 2013, 22:17

nie pamiętasz ile dokładnie, ale rząd???? 200, 300 tyś??? ile?
0 x

Piterson
Posty: 537
Rejestracja: 3 cze 2011, 21:44
Multipla: 1,9 jtd
Lokalizacja: Słubice

Re: Awaryjność Multipli -porównania

#27 Post autor: Piterson » 7 cze 2013, 22:22

malymaly pisze:nie pamiętasz ile dokładnie, ale rząd???? 200, 300 tyś??? ile?

Jeśli samochód psuje się co 1000 km, to nie zwracam uwagę na przebieg, a raczej na to co tym razem padnie.
0 x

Awatar użytkownika
bratmat
Posty: 623
Rejestracja: 12 maja 2013, 18:48
Multipla: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V
Skype: bratmat
Lokalizacja: Cieszyn
x 8
Kontakt:

Re: Awaryjność Multipli -porównania

#28 Post autor: bratmat » 7 cze 2013, 22:32

Ja zrobiłem w ciągu kilku dni 1500km i nic :-) Dziwne że nie pamiętasz przebiegu +/- 20000km (wymiana oleju) Ja w swojej vectrze wiedziałem przebieg na bieżąco +/- 5000km ( dolewki oleju :-P)
0 x

pemek
Posty: 1
Rejestracja: 27 cze 2013, 11:29
Multipla: 1.6 16V + LPG, 103KM, 2001
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Awaryjność Multipli -porównania

#29 Post autor: pemek » 3 lip 2013, 12:56

W ogóle to witam i odkurzam wątek bo się chcę pożalić... ;)

Ja mam swoją 4 lata i już nie pamiętam ile musiałem kasy w nią włożyć... Co rok, coś w zawieszeniu (co najmniej tuleje, oba wahacze przód, sprężyny, ZAWSZE coś stuka z przodu, 3 mechaników nie jest w stanie znaleźć przyczyny), bębny tył kilkukrotnie zapieczone pomimo regeneracji i wymiany mechanizmu, jakieś wycieki, cieknące przewody hamulcowe, amortyzatory (jeden z tyłu puścił olej), alternator już raz w regeneracji teraz padł ponownie, skończyło się sprzęgło (to powiedzmy eksploatacja), łącznik elastyczny wydechu ze 3 razy do wymiany. Rozrząd padł w zeszłym roku 1000 km przed planowaną wymianą (12 zaworów poszło na spacer...). A ostatnio wyskakuje 3 bieg (nauczyłem się jeździć bez niego bo nie mam już kasy i ochoty na naprawę)
Do tego gaz: wtryski gazu, parownik (rozumiem, że to może się stać, ale wliczam), miliony regulacji (do teraz jest do bani ale to temat na osobny wątek)
Acha. Jak kupowałem miała przebieg 118000 (prawdziwe), teraz 199000, boje się co się stanie za 1000 kilometrów, jak już teraz padł alternator.
Do tego progi już w rozsypce, i powoli korozja zjada karoserię.
Dobrze, że mam drugie auto i tym jeżdżę tylko do pracy (ok 35km dziennie).

ps. kiedyś wyliczyłem, że na naprawy (bez eksploatacji) rocznie szło 2-3 tys. zł. Znaczy nowe auto w tym samym roczniku

P
0 x

Awatar użytkownika
bgs
Posty: 399
Rejestracja: 1 wrz 2012, 19:50
Multipla: 1.6 16v, 103 KM, 1999 + STAG4
Lokalizacja: Augustów
x 1

Re: Awaryjność Multipli -porównania

#30 Post autor: bgs » 3 lip 2013, 14:26

@pemek
Płaci się za przyjemności :twisted: :lol:

Na temat wydatków zgaszę każdego właściciela mulpy, gdyż auto mam od nowości... ,lat kilkanaście :oops:

Technologia zastosowana w tym aucie jest prymitywna odnosząc do współczesnych aut & nie dostosowana do wagi auta... ,ale ze świecą szukać mechaniorów którzy są w stanie ją ogarnąć... ,a nie tylko szmelcwageny & szmelcwageny. Poziom cenowy części również jest dużo wyższy aniżeli do aut rodem z Germanii.
0 x
pozdrawiam
bgs
1.6 16v awaryjny szmelc jakich mało
1999 r. + STAG4, HANA czerwona, AC R01
Lineaccessori by Zender
Multiecuscan, legalny

ODPOWIEDZ