Sympatyk Multipli i Włoch i Włoskich motocykli
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 9 lut 2018, 00:57
- Multipla: Vespa 125
Sympatyk Multipli i Włoch i Włoskich motocykli
Witam Wszystkich Bardzo Serdecznie. Nie wiem czy nie zrobiłem czegos złego, bo zarejestrowałem sie na forum a nie posiadam Multipli. Bardzo chciałbym ją kupic. Potrzebna mi jest do zrealizowania wyprawy do Włoch. Podoba mi się ten samochód, a na pewno nie mam złego gustu. Jestem artysta plastykiem. Na pokład poza żoną w podróż chce zabrać jeszcze moja Vespa , ostatnia klasyczna -Px. Chciałbym poznać temat Multipli i być może dzieki waszemu forum kupic starszy ale dobry egzemplarz. Pozdrawiam Was. Wojtek
0 x
-
- Posty: 1446
- Rejestracja: 1 paź 2013, 00:55
- Multipla: 1.9jtd105+
- Lokalizacja: starogard.zach-pomorskie
- x 127
Re: Sympatyk Multipli i Włoch i Włoskich motocykli
Witamy w gronie.Na forum znajdziesz mnóstwo potrzebnych informacji i porad.A jeśli chcesz poznać naasze towarzystwo,zapraszam na zlot do Rewala
0 x
661285934
- robert.lxd2
- Klubowicz
- Posty: 394
- Rejestracja: 19 lis 2015, 00:22
- Multipla: 1.6 16V Pb+LPG 103KM 1999
- Lokalizacja: Gdynia
- x 9
Re: Sympatyk Multipli i Włoch i Włoskich motocykli
Witamy serdecznie , co do gustu to masz jak najbardziej dobry bo i auto które chcesz zakupić jest jak najbardziej dziełem sztuki. Większość z nas ma duszę artysty jeżdżąc autem z tak artystycznie zaprojektowana bryła nadwozia
Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
0 x
Pomoc techniczna, garaż z narzędziami,kompresor,klucze pneumatyczne, elektronarzędzia,kawa,herbata,internet,komputer,telefon,nocleg. 501-824-117 Robert
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: Sympatyk Multipli i Włoch i Włoskich motocykli
Noooo "artystami" to my jesteśmy Co do zakupu, to podaż dobrych egzemplarzy u nas jest znikoma. Mówię tu tylko o stanie blacharskim, bo mechanika jest prosta i tanio można wszystko ogarnąć. Jak poczytasz forum, to wywnioskujesz, że piętą achillesową jest podłoga,progi i tylna belka. Może najpierw pojedź do Włoch, bo tam jest największa szansa znaleźć zdrowiutki spód W przypadku Multipli hasło "polska , salonowa" już musi wzmóc czujność przy zakupie, bo to znak, że eksploatowana była od urodzenia na podłych, zasolonych drogach i jest niemal pewnikiem, że pod spodem już ulega biodegradacji. Powodzenia w poszukiwaniu.
0 x
Re: Sympatyk Multipli i Włoch i Włoskich motocykli
Plastyk artysta? To tak jak mój Ojciec, On ma już trzecią z kolei Multiple.
Ja z kolei aktor i mam już 2
Najważniejsze to nie kupować w Polsce, pojechać za zachodnią granicę Polski:
1. Taniej
2. Pewny przebieg
3. To dziwny kraj w którym ludzie dbają o auta
4. Niemcy nie traktują fiatów poważnie więc ceny są śmiesznie niskie!
Moją poprzednią Multiple kupiłem w Polsce, miała mieć 170tys. przebiegu a miała po sprawdzeniu 550tys... przez co musiałem się jej pozbyć bo silniki 1.6 benzyna mniej więcej tyle robią. Potem już nie tyle uszczelki pod głowicą co cała głowica do wymiany (koszt naprawy drożej niż kupić drugie auto)
Dla porównania 3 lata temu kupiłem Multiple I 1.6 1999 (ładniejszą z "cyckami") za 4800zł z oszukanym przebiegiem bez instalacji gazowej próg był zgnity bo była lekko puknięta i szpachlowane jedne drzwi.
2 lata temu kupilem za 1400Euro Multiple II 1.6 2006 z pewnym przebiegiem 192tys. z instalacją gazową bez wypadkowa. Samo auto 6000zł ale z naprawami jak rozrząd paliwo w dwie striny rejestracja cło tłumaczenie itp. zamknąłem się w 8000zł, czyli trochę drożej ale 7 lat młodsza.
Jak chcesz Diesla to tym bardziej do Niemców! Mają teraz przepisy że nie będą mogli nimi wjeżdżać do miast. Więc sprzedają za grosze!
A! I blacha w Multiplli jest ocynkowana więc jeżeli nie była bita to nie ma prawa korodować.
Ja z kolei aktor i mam już 2
Najważniejsze to nie kupować w Polsce, pojechać za zachodnią granicę Polski:
1. Taniej
2. Pewny przebieg
3. To dziwny kraj w którym ludzie dbają o auta
4. Niemcy nie traktują fiatów poważnie więc ceny są śmiesznie niskie!
Moją poprzednią Multiple kupiłem w Polsce, miała mieć 170tys. przebiegu a miała po sprawdzeniu 550tys... przez co musiałem się jej pozbyć bo silniki 1.6 benzyna mniej więcej tyle robią. Potem już nie tyle uszczelki pod głowicą co cała głowica do wymiany (koszt naprawy drożej niż kupić drugie auto)
Dla porównania 3 lata temu kupiłem Multiple I 1.6 1999 (ładniejszą z "cyckami") za 4800zł z oszukanym przebiegiem bez instalacji gazowej próg był zgnity bo była lekko puknięta i szpachlowane jedne drzwi.
2 lata temu kupilem za 1400Euro Multiple II 1.6 2006 z pewnym przebiegiem 192tys. z instalacją gazową bez wypadkowa. Samo auto 6000zł ale z naprawami jak rozrząd paliwo w dwie striny rejestracja cło tłumaczenie itp. zamknąłem się w 8000zł, czyli trochę drożej ale 7 lat młodsza.
Jak chcesz Diesla to tym bardziej do Niemców! Mają teraz przepisy że nie będą mogli nimi wjeżdżać do miast. Więc sprzedają za grosze!
A! I blacha w Multiplli jest ocynkowana więc jeżeli nie była bita to nie ma prawa korodować.
0 x
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: Sympatyk Multipli i Włoch i Włoskich motocykli
Z tymi punktami, to tak nie do końca prawda. Nie wszystkie auta z zachodu są takie pewne i też trzeba uważać. Co do ocynku w Multipli, to bym go tak nie przeceniał zbytnio. Jest jednostronny i bardzo słaby, rdza jeżeli się nie pokaże na wierzchu, to wyjdzie od spodu.Potrafi wychodzić na rantach, tylnej klapie itp i auto nie musi być powypadkowe. O podłodze i progach to nawet nie mówię. Dlatego zawsze powtarzam, że zakup Multipli zaczyna się od oględzin spodu bez względu na rocznik. Znam egzemplarze z wierzchu wyglądające jak cukierek, a nie miały praktycznie spodu łącznie z belką. Tak czy siak przy jakimkolwiek zakupie Multipli wzmożona czujność jest nad wyraz wymagana.wibrol pisze: ↑10 lut 2018, 08:29Plastyk artysta? To tak jak mój Ojciec, On ma już trzecią z kolei Multiple.
Ja z kolei aktor i mam już 2
Najważniejsze to nie kupować w Polsce, pojechać za zachodnią granicę Polski:
1. Taniej
2. Pewny przebieg
3. To dziwny kraj w którym ludzie dbają o auta
4. Niemcy nie traktują fiatów poważnie więc ceny są śmiesznie niskie!
Moją poprzednią Multiple kupiłem w Polsce, miała mieć 170tys. przebiegu a miała po sprawdzeniu 550tys... przez co musiałem się jej pozbyć bo silniki 1.6 benzyna mniej więcej tyle robią. Potem już nie tyle uszczelki pod głowicą co cała głowica do wymiany (koszt naprawy drożej niż kupić drugie auto)
Dla porównania 3 lata temu kupiłem Multiple I 1.6 1999 (ładniejszą z "cyckami") za 4800zł z oszukanym przebiegiem bez instalacji gazowej próg był zgnity bo była lekko puknięta i szpachlowane jedne drzwi.
2 lata temu kupilem za 1400Euro Multiple II 1.6 2006 z pewnym przebiegiem 192tys. z instalacją gazową bez wypadkowa. Samo auto 6000zł ale z naprawami jak rozrząd paliwo w dwie striny rejestracja cło tłumaczenie itp. zamknąłem się w 8000zł, czyli trochę drożej ale 7 lat młodsza.
Jak chcesz Diesla to tym bardziej do Niemców! Mają teraz przepisy że nie będą mogli nimi wjeżdżać do miast. Więc sprzedają za grosze!
A! I blacha w Multiplli jest ocynkowana więc jeżeli nie była bita to nie ma prawa korodować.
0 x
Re: Sympatyk Multipli i Włoch i Włoskich motocykli
Mamy w rodzinie 6 multipli za sobą i blacha była do robienia tylko w mojej bitej. Odprystki lakieru od kamieni się nie liczą.samul2 pisze:Z tymi punktami, to tak nie do końca prawda. Nie wszystkie auta z zachodu są takie pewne i też trzeba uważać. Co do ocynku w Multipli, to bym go tak nie przeceniał zbytnio. Jest jednostronny i bardzo słaby, rdza jeżeli się nie pokaże na wierzchu, to wyjdzie od spodu.Potrafi wychodzić na rantach, tylnej klapie itp i auto nie musi być powypadkowe. O podłodze i progach to nawet nie mówię. Dlatego zawsze powtarzam, że zakup Multipli zaczyna się od oględzin spodu bez względu na rocznik. Znam egzemplarze z wierzchu wyglądające jak cukierek, a nie miały praktycznie spodu łącznie z belką. Tak czy siak przy jakimkolwiek zakupie Multipli wzmożona czujność jest nad wyraz wymagana.wibrol pisze: ↑10 lut 2018, 08:29Plastyk artysta? To tak jak mój Ojciec, On ma już trzecią z kolei Multiple.
Ja z kolei aktor i mam już 2
Najważniejsze to nie kupować w Polsce, pojechać za zachodnią granicę Polski:
1. Taniej
2. Pewny przebieg
3. To dziwny kraj w którym ludzie dbają o auta
4. Niemcy nie traktują fiatów poważnie więc ceny są śmiesznie niskie!
Moją poprzednią Multiple kupiłem w Polsce, miała mieć 170tys. przebiegu a miała po sprawdzeniu 550tys... przez co musiałem się jej pozbyć bo silniki 1.6 benzyna mniej więcej tyle robią. Potem już nie tyle uszczelki pod głowicą co cała głowica do wymiany (koszt naprawy drożej niż kupić drugie auto)
Dla porównania 3 lata temu kupiłem Multiple I 1.6 1999 (ładniejszą z "cyckami") za 4800zł z oszukanym przebiegiem bez instalacji gazowej próg był zgnity bo była lekko puknięta i szpachlowane jedne drzwi.
2 lata temu kupilem za 1400Euro Multiple II 1.6 2006 z pewnym przebiegiem 192tys. z instalacją gazową bez wypadkowa. Samo auto 6000zł ale z naprawami jak rozrząd paliwo w dwie striny rejestracja cło tłumaczenie itp. zamknąłem się w 8000zł, czyli trochę drożej ale 7 lat młodsza.
Jak chcesz Diesla to tym bardziej do Niemców! Mają teraz przepisy że nie będą mogli nimi wjeżdżać do miast. Więc sprzedają za grosze!
A! I blacha w Multiplli jest ocynkowana więc jeżeli nie była bita to nie ma prawa korodować.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
0 x
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: Sympatyk Multipli i Włoch i Włoskich motocykli
Ja po 25-ciu latach robienia przy włoszczyźnie, 15-tu latach robienia badań technicznych, 10-ciu latach posiadania Multipli i oglądnięcia wielu egzemplarzy na wielu zlotach i spontonach mogę powiedzieć, że mam szerszy ogląd na temat i nie pisałem o odpryskach po kamieniach
0 x
Re: Sympatyk Multipli i Włoch i Włoskich motocykli
To nie wiem co robicie z tymi Multiplami u mnie rdzy ni mo.samul2 pisze:Ja po 25-ciu latach robienia przy włoszczyźnie, 15-tu latach robienia badań technicznych, 10-ciu latach posiadania Multipli i oglądnięcia wielu egzemplarzy na wielu zlotach i spontonach mogę powiedzieć, że mam szerszy ogląd na temat i nie pisałem o odpryskach po kamieniach
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
0 x
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232