samul2 pisze:A może tu nie chodzi o sens?
Jakby wszystko było sensowne, to życie byłoby beznadziejnie nudne(nie byłoby Multipli JTD 16V i 2,0/20VT). Może koledze chodzi o posiadanie czegoś , czego u kogo innego nie ma. Fakt faktem z 1,8 w porównaniu do 1,6 szału niema i korzyści będą raczej mało zauważalne.Gazowanie diesla też nie ma sensu, bo koszty instalacji w porównaniu z oszczędnościami są w przypadku małych przebiegów żadne. Dlatego ja sugerowałem 2,0/20V . Robota ta sama praktycznie co w 1,8 i spalanie podobne, ale różnica w jeździe kolosalna.Kolega pisał wyraźnie, że diesla nie chce ,to nie ma co nalegać.
Hejko
A jak to wygląda z punktu widzenia Experta z tymi "nowymi" jednostkami Fiata,Lanci,Alfy 1,4T 120-170KM i 1,7 235KM??
Fizycznie, wagaowo bardzo kompaktowe i może by nie trzeba zbytnio czarowac by taki silniczek wrzucic. Bo ten mój zespół napędowy to wielkie bydle jednak
A co do spalania, to teraz u mnie nie jest wielkim wyczynem zejść do spalania sporo niższego niż przy poprzednim silniku 1,6
Także , ciekawe jak by to było przy 1,4T. Niby 170KM ale tez mógł by się meczyć by rozpędzić muckę
A co do głównego tematu. Enzoo, jeśli masz możliwość załatwienia sobie tych wszystkich gratów w mega mega promocyjnej cenie to nie ma się co rozterkować i wrzucaj do mulpy. Zaś jeśli ma to trochę kosztować, to wydaje mi się że gra nie warta świeczki.
Może Samul sie wypowie potem coś o tych 1,4T , 1,7T i może to wtedy warto wziąść pod uwage.
A jak okaże się że lipa to widzę też tak jak Samul idealna jednostkę... 2.0 20V
O zobacz jaki ładny Dafca
http://otomoto.pl/fiat-bravo-hgt-C24155180.html
Na spokojnie sobie wszystko przekładasz, co zostanie to sprzedajesz na częśći, albo w ogóle wrzucasz silnik z multipli i sprzedajesz dalej jako 1,6
Albo kukasz na zachodnich portalach giełdowych , gdzie jeszcze taniej
poozdroffka