Jestem właścicielem od ponad 5 lat i drugim właścicielem w Polsce, a trzecim w ogóle. Samochód został sprowadzony z Belgii w 2009 roku.
Od zakupu przejechałem nim ok. 60.000 km.
Silnik diesel o mocy 110 KM.
Przebieg to 267.000 km.
Multipla była zawsze zadbana, nigdy mnie nie zawiodła. Olej i filtry wymieniałem co roku, a naprawy i wymiany zużytych części przeprowadzane były od razu na dobrych zamiennikach.
Wyposażenie:
- klimatyzacja
- radiomagnetofon
- wszystkie szyby elektryczne
- alufelgi
- dwa zestawy dywaników (welurowe i gumowe)
- 4 poduszki powietrzne
- elektrycznie składane i regulowane lusterka
- komputer pokładowy
- ABS
- szyby z filtrem UV
- halogeny
- immobilizer
- wspomaganie kierownicy
- regulacja kierownicy góra - dół
Samochód ma założone opony wielosezonowe Goodyear Vector 4seasons 205/55/16 (bardzo dobre, zwycięzca wielu testów), których stan jest dobry.
Przebieg jest częściowo udokumentowany, zrobiony w większości na długich dystansach.
W tym roku na wiosnę zostały wymienione: olej 10W40 Total i wszystkie filtry, łącznik stabilizatora i tuleje stabilizatora, rezystor dmuchawy i termostat, wężyk od turbiny.
Założone są nowe lusterka zewnętrzne z pełną elektryką (składanie, regulacja, podgrzewanie).
Teraz w sierpniu został kupiony nowy akumulator (2 lata gwarancji) i są nowe pióra wycieraczek przednich.
Rok temu została uzupełniony czynnik w klimatyzacji, wspawane zostały nowe progi po obu stronach oraz zabezpieczono podwozie przed korozją, wymieniono pasek klinowy i rolkę, oba wahacze z przodu, tarcze i klocki z przodu wraz z płynem hamulcowym oraz naprawiono alternator.
Wkrótce po zakupie założyłem nowe wszystkie sprężyny Lesjofors, wszystkie amortyzatory Kayaba, rozrząd z rolkami i pompą wody, koło pasowe wału korbowego, linkę hamulca ręcznego.
Z drugiej strony to już 15-letni samochód który ma trochę mankamentów:
- lakier po bokach nosi "ślady parkingowe", a z przodu odpryski od kamyczków
- radiomagnetofon potrafi wyłączyć się na wertepach i chyba najlepiej jest wymienić go na nowocześniejszy
- nie ma wycieraczki tylnej szyby - ramię skorodowało
- zamek tylnej klapy jest zepsuty - otwieram od środka za pomocą rączki
- do złączenia na stałe jest słynna biała kostka od pedału przyspieszenia, która potrafi zgłaszać błędy
- częściowo nie działa podświetlenie pokręteł od nawiewów - do wymiany żarówka, którą już raz wymieniałem
- jeden kluczyk
- lekko pęknięty zderzak pod prawym halogenem
- trochę porysowana przednia szyba
Ogólnie samochód przygotowany jest do wielokilometrowych podróży i nowy właściciel powinien być z niego zadowolony. Samochód można, na własny koszt, sprawdzić w warsztacie przed zakupem.
VIN: ZFA18600002100228
ZDJĘCIA: imageshack.com/a/rtfM/1
NUMER KONTAKTOWY: 504-381408
Mulcia do obejrzenia w Warszawie.