Strona 1 z 1

Sprzedam Multiplę II z 2005 roku, 1,6 benzyna

: 16 kwie 2017, 22:41
autor: Adalbertyn
Sprzedam Multiplę II z 2005 roku. Silnik benzynowy 1,6; 103 KM.
Obecny przebieg: 186.000 km (kwiecień 2017) i niespiesznie rośnie – auto używamy jako 2. w rodzinie.

Rodzina się powiększyła, kupiłem auto 7-osobowe, a nie potrzebuję tak dużego auta jako drugiego.
Więc sprzedaję.

Wyposażenie:
- elektryczne okna przód
- elektryczne lusterka
- ABS
- klima (niesprawna)
- radio z CD SONY
- hak z homologacją
- fotel kierowcy z elektr. regulacją wysokości
- dwa komplety kół – zimowe i letnie.

W aucie w ciągu 2 lat eksploatacji zrobiłem wiele rzeczy:

- wymiana rozrządu, paska alternatora / 160 tys. km
- wymiana kolektora wydechowego z sondą / 160 tys. km
- wymiana czujnika ABS prawy, płyn hamulcowy tarcze ham. i klocki przód, włącznik wstecznego (światła) / 160 tys. km
- wymiana amortyzatorów tył, łączników stab., łożysko koła lewego tył, cylinderek ham. tył, łożysko koła przedniego prawego, linki ham. ręcznego, tuleje wahaczy lewa i prawa / 160 tys. km
- wymiana siłowników tylnej klapy / 161 tys. km
- wymiana mikroswitcha klapy tylnej / 165 tys. km
- wymiana wahacza prawego przód (dolny) TRW / 167 tys. km
- wymiana końcówki drążka kier. lewa / 167 tys. km
- wymiana alternatora na dobrą używkę / 178 tys. km
- wymiana wahacza lewy przód i końc. drążka kier prawa / 180 tys. km
- wymiana wózka zawieszenia (na prawie nowy) / 180 tys. km
- wymiana przewodów wys. nap. i łącznika stab. / 180 tys. km
- wymiana kompletnego wydechu z element. elast. i wzmocnieniami / 180 tys. km
- wymiana akumulatora / 185 tys. km
- wymiana uszczelki głowicy i bendiksu / 185 tys. km
- wymiana linki sprzęgła / 186.000 km

Oczywiście oprócz tego regularna wymiana oleju (10W40), filtrów, etc.

MINUSY:
- dziurawa klima: z badań szczelności wynika, że poszedł główny przewód klimy, dziury są też na innych łączeniach. Nie wiem czy opłaca się to robić.
- typowo jak to w mulpie: zmęczone plastiki wewnątrz,
- poszycie środkowego przedniego fotela ma przetarcie od łokcia poprzedniego właściciela,
- urwał się bacik antenki,
- nie działa obrotomierz,
- przydałoby się pomalować stalowe felgi, bo są rdzawe,
- puszczają zaczepy przedniego zderzaka z prawej strony, tam musiała być lekka przygoda poprzedniego właściciela.

PLUSY:
- dużo nowych części, w sumie sporo zainwestowałem – głównie w zawieszenie, które sprawuje się dobrze,
- fajnie przyspiesza i dobrze hamuje,
- auto nie bite - tak wynika z "obwąchiwań" testerem do blachy. Zanim kupiłem auto, zrobiłem to badanie na stacji kontroli. Mam trójkę dzieci i nie chcę wozić ich pospawanym złomem.
- ogólnie auto zdrowe, blachy są ok.

Uwaga – na razie mam jedną fotkę – bez alusów. W tygodniu zrobię nowe zdjęcia i zamieszczę.
Auta na razie nie ogłaszałem na żadnym portalu moto.
Proszę pytać o szczegóły – Wojtek, tel. 665 413 692.
Cena, jaka by mnie interesowała to ok. 9.500 zł (do lekkiej negocjacji).
Auto do obejrzenia na Dolnym Śląsku, w Jeleniej Górze.
mulpa 1 small.jpg
mulpa 1 small.jpg (220.3 KiB) Przejrzano 59 razy