... nauczę się angielskiego .kacfil pisze:Każda wersja darmowa ma takie ograniczenia. Choćby najnowsza. Zapłacisz będziesz miał wszystkie funkcje. No chyba że ...
Kabelek do diagnostyki Fiatów
- MULCIA
- Posty: 151
- Rejestracja: 3 maja 2012, 19:13
- Multipla: CHRYSLER VOYAGER 2,5 TD - 1996
- Lokalizacja: KALISZ / Wlkp.
- Kontakt:
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
0 x
ZAPRASZAM NA KALISKIE FORUM MOTORYZACYJNE
http://www.carklub-kalisz.czo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carklub-kalisz.czo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- miszczu77
- Admin
- Posty: 2589
- Rejestracja: 21 gru 2009, 18:18
- Multipla: Doblo 2006 1.9 Multijet 120KM
- Skype: miszczu77
- Lokalizacja: Łódź
- x 84
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
Polecam naukę angielskiego, bo błędy są lepiej opisane lub w ogóle są opisane, bo w polskiej wersji brak tłumaczeń do wielu błędów.
Jak chodzi o połączenie z silnikiem, to polecam jeszcze sprawdzenie opcji w ustawieniach, która dotyczy połączeń z dużymi opóźnieniami. Trzeba jeszcze sprawdzić, jaka jest ustawiona prędkość portu COM (zwykle wskakuje 9600, lepiej zmienić na 115200).
Jak chodzi o połączenie z silnikiem, to polecam jeszcze sprawdzenie opcji w ustawieniach, która dotyczy połączeń z dużymi opóźnieniami. Trzeba jeszcze sprawdzić, jaka jest ustawiona prędkość portu COM (zwykle wskakuje 9600, lepiej zmienić na 115200).
0 x
- MULCIA
- Posty: 151
- Rejestracja: 3 maja 2012, 19:13
- Multipla: CHRYSLER VOYAGER 2,5 TD - 1996
- Lokalizacja: KALISZ / Wlkp.
- Kontakt:
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
Z angielskim nie jest tak żle jak to przedstawiłem. Hot-dog i big Star - się zna .miszczu77 pisze:Polecam naukę angielskiego, bo błędy są lepiej opisane lub w ogóle są opisane, bo w polskiej wersji brak tłumaczeń do wielu błędów.
Jak chodzi o połączenie z silnikiem, to polecam jeszcze sprawdzenie opcji w ustawieniach, która dotyczy połączeń z dużymi opóźnieniami. Trzeba jeszcze sprawdzić, jaka jest ustawiona prędkość portu COM (zwykle wskakuje 9600, lepiej zmienić na 115200).
A tak poważnie to Masz rację. Ustawienia portu COM ma bardzo ważny wpływ na tego typu przesył.
0 x
ZAPRASZAM NA KALISKIE FORUM MOTORYZACYJNE
http://www.carklub-kalisz.czo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carklub-kalisz.czo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- malymaly
- Klubowicz
- Posty: 1121
- Rejestracja: 14 gru 2011, 00:03
- Multipla: JTDm, 120 KM 2006/ DGC 3,6 '15
- Lokalizacja: Bytom
- x 17
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
Kupiłem kabelek i czekam na paczkę. Miałem FESa v3.5 patrze a tu jakaś aktualizacja na Multiecuscan v1.0! Są jakieś różnice w możliwościach tego programu?
0 x
- kacfil
- Posty: 2077
- Rejestracja: 25 sie 2010, 18:14
- Multipla: Jtd 115 2004
- Lokalizacja: Sosnowiec
- x 54
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
Dla właściciela jtd bez zmian za to posiadacze gazowni cng już zacierają ręce.
0 x
- MULCIA
- Posty: 151
- Rejestracja: 3 maja 2012, 19:13
- Multipla: CHRYSLER VOYAGER 2,5 TD - 1996
- Lokalizacja: KALISZ / Wlkp.
- Kontakt:
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
Nooooooooooooooookacfil pisze:Dla właściciela jtd bez zmian za to posiadacze gazowni cng już zacierają ręce.
0 x
ZAPRASZAM NA KALISKIE FORUM MOTORYZACYJNE
http://www.carklub-kalisz.czo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carklub-kalisz.czo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- hombre77
- Posty: 52
- Rejestracja: 28 kwie 2010, 19:45
- Multipla: BiPower, 90KM, 2002
- Komunikator Tlen: hombre77
- Lokalizacja: Świętochłowice
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
A czy ktoś już ma zarejestrowaną wersję Multiscana? FES też miał support dla IAW, a w wersji FREE w ogóle nie można się było połączyć, nawet w "simulation". Czy BiPowerowcy próbowali już, nawet wersją FREE?
0 x
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
Dzisiaj próbowałem podłączyć moją balię pod komputer, i .......lipa, w żaden sposób nie połączyłem się z autem
Próbowałem na laptopie i netbooku, i nic, poprzednio łączyłem się z netbooka, takiego starszego hp, którego niestety już nie mam, łączyło za każdym razem, a teraz lipa, nic, zero połączenia.
Teraz nie wiem, czy to wina laptopa i netbooka, czy może kabelek padł.
Tak w ogóle, to może czegoś nie zainstalowałem, bo nawet nie pamiętam czy w komplecie była płytka, a sterowniki ściągnąłem z netu.
Kabelek mam niebieski viaken, czy jakoś tak, z przełącznikiem, na silnik/poduszki/abs.
Może ktoś ma taki kabelek, i powie czy w komplecie była płytka, i co na niej jest.
Próbowałem na laptopie i netbooku, i nic, poprzednio łączyłem się z netbooka, takiego starszego hp, którego niestety już nie mam, łączyło za każdym razem, a teraz lipa, nic, zero połączenia.
Teraz nie wiem, czy to wina laptopa i netbooka, czy może kabelek padł.
Tak w ogóle, to może czegoś nie zainstalowałem, bo nawet nie pamiętam czy w komplecie była płytka, a sterowniki ściągnąłem z netu.
Kabelek mam niebieski viaken, czy jakoś tak, z przełącznikiem, na silnik/poduszki/abs.
Może ktoś ma taki kabelek, i powie czy w komplecie była płytka, i co na niej jest.
0 x
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
Na płytce były sterowniki i instrukcja - może w instrukcji byłyby pomocne wskazówki. Wysłałem Ci na email podany na forum.
0 x
- miszczu77
- Admin
- Posty: 2589
- Rejestracja: 21 gru 2009, 18:18
- Multipla: Doblo 2006 1.9 Multijet 120KM
- Skype: miszczu77
- Lokalizacja: Łódź
- x 84
Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów
Płytka była, na niej komplet sterowników do różnych aut. Sprawdź, czy po podłączeniu w menadżerze urządzeń pokazuje się wirtualny port COM.
Jeżeli nie, to brak sterowników niestety.
Jeżeli tak, to wejdź we właściwości i zobacz, jaka prędkość jest ustawiona (żeby było co najmniej 115200).
Z bardziej oczywistych rzeczy, to podejrzewam, że sprawdziłeś ustawienie właściego portu COM w Fiatecuscan, oraz przełącznik masz we właściwej pozycji.
Jeżeli nie, to brak sterowników niestety.
Jeżeli tak, to wejdź we właściwości i zobacz, jaka prędkość jest ustawiona (żeby było co najmniej 115200).
Z bardziej oczywistych rzeczy, to podejrzewam, że sprawdziłeś ustawienie właściego portu COM w Fiatecuscan, oraz przełącznik masz we właściwej pozycji.
0 x