Obrazek

Kabelek do diagnostyki Fiatów

Przykłady gotowych usprawnień
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
MULCIA
Posty: 151
Rejestracja: 3 maja 2012, 19:13
Multipla: CHRYSLER VOYAGER 2,5 TD - 1996
Lokalizacja: KALISZ / Wlkp.
Kontakt:

Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów

#81 Post autor: MULCIA » 7 cze 2012, 09:32

kacfil pisze:Każda wersja darmowa ma takie ograniczenia. Choćby najnowsza. Zapłacisz będziesz miał wszystkie funkcje. No chyba że ...
... nauczę się angielskiego ;) .
0 x
ZAPRASZAM NA KALISKIE FORUM MOTORYZACYJNE
http://www.carklub-kalisz.czo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
miszczu77
Admin
Posty: 2586
Rejestracja: 21 gru 2009, 18:18
Multipla: Doblo 2006 1.9 Multijet 120KM
Skype: miszczu77
Lokalizacja: Łódź
x 82

Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów

#82 Post autor: miszczu77 » 7 cze 2012, 19:04

Polecam naukę angielskiego, bo błędy są lepiej opisane lub w ogóle są opisane, bo w polskiej wersji brak tłumaczeń do wielu błędów.

Jak chodzi o połączenie z silnikiem, to polecam jeszcze sprawdzenie opcji w ustawieniach, która dotyczy połączeń z dużymi opóźnieniami. Trzeba jeszcze sprawdzić, jaka jest ustawiona prędkość portu COM (zwykle wskakuje 9600, lepiej zmienić na 115200).
0 x

Awatar użytkownika
MULCIA
Posty: 151
Rejestracja: 3 maja 2012, 19:13
Multipla: CHRYSLER VOYAGER 2,5 TD - 1996
Lokalizacja: KALISZ / Wlkp.
Kontakt:

Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów

#83 Post autor: MULCIA » 7 cze 2012, 20:56

miszczu77 pisze:Polecam naukę angielskiego, bo błędy są lepiej opisane lub w ogóle są opisane, bo w polskiej wersji brak tłumaczeń do wielu błędów.

Jak chodzi o połączenie z silnikiem, to polecam jeszcze sprawdzenie opcji w ustawieniach, która dotyczy połączeń z dużymi opóźnieniami. Trzeba jeszcze sprawdzić, jaka jest ustawiona prędkość portu COM (zwykle wskakuje 9600, lepiej zmienić na 115200).
Z angielskim nie jest tak żle jak to przedstawiłem. Hot-dog i big Star - się zna ;) .
A tak poważnie to Masz rację. Ustawienia portu COM ma bardzo ważny wpływ na tego typu przesył.
0 x
ZAPRASZAM NA KALISKIE FORUM MOTORYZACYJNE
http://www.carklub-kalisz.czo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
malymaly
Klubowicz
Posty: 1121
Rejestracja: 14 gru 2011, 00:03
Multipla: JTDm, 120 KM 2006/ DGC 3,6 '15
Lokalizacja: Bytom
x 17

Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów

#84 Post autor: malymaly » 10 sie 2012, 22:02

Kupiłem kabelek i czekam na paczkę. Miałem FESa v3.5 patrze a tu jakaś aktualizacja na Multiecuscan v1.0! Są jakieś różnice w możliwościach tego programu?
0 x

Awatar użytkownika
kacfil
Posty: 2077
Rejestracja: 25 sie 2010, 18:14
Multipla: Jtd 115 2004
Lokalizacja: Sosnowiec
x 54

Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów

#85 Post autor: kacfil » 10 sie 2012, 22:39

Dla właściciela jtd bez zmian za to posiadacze gazowni cng już zacierają ręce. :)
0 x

Awatar użytkownika
MULCIA
Posty: 151
Rejestracja: 3 maja 2012, 19:13
Multipla: CHRYSLER VOYAGER 2,5 TD - 1996
Lokalizacja: KALISZ / Wlkp.
Kontakt:

Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów

#86 Post autor: MULCIA » 12 sie 2012, 21:54

kacfil pisze:Dla właściciela jtd bez zmian za to posiadacze gazowni cng już zacierają ręce. :)
Noooooooooooooooo ;)
0 x
ZAPRASZAM NA KALISKIE FORUM MOTORYZACYJNE
http://www.carklub-kalisz.czo.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
hombre77
Posty: 52
Rejestracja: 28 kwie 2010, 19:45
Multipla: BiPower, 90KM, 2002
Komunikator Tlen: hombre77
Lokalizacja: Świętochłowice

Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów

#87 Post autor: hombre77 » 15 sie 2012, 20:53

A czy ktoś już ma zarejestrowaną wersję Multiscana? FES też miał support dla IAW, a w wersji FREE w ogóle nie można się było połączyć, nawet w "simulation". Czy BiPowerowcy próbowali już, nawet wersją FREE?
0 x
CNG paliwo przyszłości
Obrazek

Piterson
Posty: 537
Rejestracja: 3 cze 2011, 21:44
Multipla: 1,9 jtd
Lokalizacja: Słubice

Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów

#88 Post autor: Piterson » 22 wrz 2012, 20:03

Dzisiaj próbowałem podłączyć moją balię pod komputer, i .......lipa, w żaden sposób nie połączyłem się z autem :(
Próbowałem na laptopie i netbooku, i nic, poprzednio łączyłem się z netbooka, takiego starszego hp, którego niestety już nie mam, łączyło za każdym razem, a teraz lipa, nic, zero połączenia.
Teraz nie wiem, czy to wina laptopa i netbooka, czy może kabelek padł.
Tak w ogóle, to może czegoś nie zainstalowałem, bo nawet nie pamiętam czy w komplecie była płytka, a sterowniki ściągnąłem z netu.
Kabelek mam niebieski viaken, czy jakoś tak, z przełącznikiem, na silnik/poduszki/abs.
Może ktoś ma taki kabelek, i powie czy w komplecie była płytka, i co na niej jest.
0 x

Awatar użytkownika
Marek_B
Posty: 934
Rejestracja: 24 cze 2011, 20:20
Multipla: 1,6 rok 2007
Lokalizacja: Bytom
x 42

Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów

#89 Post autor: Marek_B » 22 wrz 2012, 20:09

Na płytce były sterowniki i instrukcja - może w instrukcji byłyby pomocne wskazówki. Wysłałem Ci na email podany na forum.
0 x

Awatar użytkownika
miszczu77
Admin
Posty: 2586
Rejestracja: 21 gru 2009, 18:18
Multipla: Doblo 2006 1.9 Multijet 120KM
Skype: miszczu77
Lokalizacja: Łódź
x 82

Re: Kabelek do diagnostyki Fiatów

#90 Post autor: miszczu77 » 22 wrz 2012, 20:11

Płytka była, na niej komplet sterowników do różnych aut. Sprawdź, czy po podłączeniu w menadżerze urządzeń pokazuje się wirtualny port COM.
Jeżeli nie, to brak sterowników niestety.
Jeżeli tak, to wejdź we właściwości i zobacz, jaka prędkość jest ustawiona (żeby było co najmniej 115200).

Z bardziej oczywistych rzeczy, to podejrzewam, że sprawdziłeś ustawienie właściego portu COM w Fiatecuscan, oraz przełącznik masz we właściwej pozycji.
0 x

ODPOWIEDZ