Znaleziono 114 wyników

autor: RAFALGRAZKAPERZ
30 lis 2020, 18:39
Forum: Powitanie nowych użytkowników forum
Temat: Cześć.
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 74

Re: Cześć.

Czesc to szerokosci...pozdro.
autor: RAFALGRAZKAPERZ
8 lip 2020, 17:35
Forum: Polska centralna
Temat: POZNAŃSKA MAŁA KAWA
Odpowiedzi: 1040
Odsłony: 98264

Re: POZNAŃSKA MAŁA KAWA

No coz niema spotkania wiec pojde na wybory....do milego.
autor: RAFALGRAZKAPERZ
6 lip 2020, 19:17
Forum: Polska centralna
Temat: POZNAŃSKA MAŁA KAWA
Odpowiedzi: 1040
Odsłony: 98264

Re: POZNAŃSKA MAŁA KAWA

Ja juz niepisze bede czytal i wlece jak bedzie ustalone gdzie i kiedy czy sobota czy niedziela...mamwolne wiec mam czas...chyba ze pojade z Grazka nad jezioro...
autor: RAFALGRAZKAPERZ
6 lip 2020, 17:44
Forum: Polska centralna
Temat: POZNAŃSKA MAŁA KAWA
Odpowiedzi: 1040
Odsłony: 98264

Re: POZNAŃSKA MAŁA KAWA

Witam jakos jackfrejson proponuje spotkanie ....sie nieodzywa pewnie sie zarejestrowal i zakonczyl spotkanie z MULTIPLA...pytanko do PYRUSOW czy robimy jakas kawe tego 11 lub 12 go...????pozdrawiam...
autor: RAFALGRAZKAPERZ
29 cze 2020, 13:45
Forum: Polska centralna
Temat: POZNAŃSKA MAŁA KAWA
Odpowiedzi: 1040
Odsłony: 98264

Re: POZNAŃSKA MAŁA KAWA

12 tego mysle ze tez mam pasuje....tylko gdzie ....ma sie odbyc zbiorka.
autor: RAFALGRAZKAPERZ
19 cze 2020, 20:24
Forum: Polska centralna
Temat: POZNAŃSKA MAŁA KAWA
Odpowiedzi: 1040
Odsłony: 98264

Re: POZNAŃSKA MAŁA KAWA

Jestesmy tez za....kawusia i nietylko.....pozdro.
autor: RAFALGRAZKAPERZ
2 cze 2020, 20:46
Forum: Forum luźnych tematów
Temat: MULTIPLĄ DO ŚLUBU
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 441

Re: MULTIPLĄ DO ŚLUBU

Moge tez dojechac jak tylko czas pozwoli i do karmelkow sie dolaczyc ...z POZNANIA niema daleko...pozdrawiam.
autor: RAFALGRAZKAPERZ
2 cze 2020, 20:45
Forum: Forum luźnych tematów
Temat: MULTIPLĄ DO ŚLUBU
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 441

Re: MULTIPLĄ DO ŚLUBU

Moge tez dojechac jak tylko czas pozwoli i do karmelkow sie dolaczyc ...z POZNANIA niema daleko...pozdrawiam.
autor: RAFALGRAZKAPERZ
1 maja 2020, 21:07
Forum: Multiple użytkowników forum
Temat: Karmelkowa MUCIA
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 1115

Re: Karmelkowa MUCIA

BRAWO...pozdrawiam...
autor: RAFALGRAZKAPERZ
1 maja 2020, 21:04
Forum: Forum luźnych tematów
Temat: Wspomnienia
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 908

Re: Wspomnienia

PIEKNIE...