Obrazek

instrukcja obsługi na gwałt.....potrzebna

Wiadomość
Autor
Dracheta z Łazarza
Posty: 12
Rejestracja: 15 lip 2010, 02:51
Multipla: JTD 110 KM, 2002
Lokalizacja: POZNAŃ

instrukcja obsługi na gwałt.....potrzebna

#1 Post autor: Dracheta z Łazarza » 18 lip 2010, 20:11

Przedwczoraj ją kupiłem, wczoraj przerejestrowałem i ogólnie się cieszę jak dziecko.Ale pojawił się pierwszy problem. Nie mam instrukcji obsługi... Czy istnieje wersja elektroniczna takiej instrukcji? Gdzie szukać? Niby nic sie n ie dzieje ale np. nie mogę połapać się u ustawieniach komputera, co z lampkami na lodówce, w schowku nad kierownicą tez coś znalazłem dziwnego... itp, itd. Jutro jedziemy pod Czaplinek na tydzień - byłoby dużo czasu na spokojne poznanie się z moją mućką niebieściutką JTD. A może ktoś z Poznania lub okolic zaufa mi :P i pożyczy swoja instrukcję do przyszłego piątku? :roll:
Jakby co to proszę o kontakt: 501 076 796 Grzegorz
0 x

Awatar użytkownika
alkefas
Posty: 35
Rejestracja: 9 lut 2010, 07:28
Multipla: JTD 1.9, 2003
Lokalizacja: Poznań

Re: instrukcja obsługi na gwałt.....potrzebna

#2 Post autor: alkefas » 18 lip 2010, 20:26

Hej, szukać można w sieci. Sprawdzałeś na forum technicznym? Tam jest dużo odnośników. Ot, choćby do http://www.blask.pop.e-wro.pl/PDF/ kolegi luks'a.
0 x
neti neti

Awatar użytkownika
Darraz
Klubowicz
Posty: 5467
Rejestracja: 21 gru 2009, 14:56
Multipla: BYŁA :-(
Lokalizacja: MOSINA
x 111

Re: instrukcja obsługi na gwałt.....potrzebna

#3 Post autor: Darraz » 18 lip 2010, 20:30

Alkefas mnie uprzedził, chciałem podać ten sam link :-)
Do niedawna można było dostać "papierową" wersję instrukcji od Fiata - wystarczyło tylko napisać do "centrali". Ja się rok temu jeszcze załapałem, kolega pół roku później też chciał ale Fiat przysłał informację, że instrukcje się skończyły.
Poza tym "na gwałt" proponowałbym coś innego niż instrukcję - tą co najwyżej można przeczytać ;-)
0 x
tel. 691 780 705

Dracheta z Łazarza
Posty: 12
Rejestracja: 15 lip 2010, 02:51
Multipla: JTD 110 KM, 2002
Lokalizacja: POZNAŃ

Re: instrukcja obsługi na gwałt.....potrzebna

#4 Post autor: Dracheta z Łazarza » 18 lip 2010, 21:06

Dzięki bardzo! Już sprawdziłem - wszystko tam jest. Jestem zaskoczony błyskawiczną reakcją klubowiczów - 15 minut i po kłopocie. Tak jak w tym powiedzeniu: "mówisz - masz!" Salut!
0 x

Awatar użytkownika
miszczu77
Admin
Posty: 2586
Rejestracja: 21 gru 2009, 18:18
Multipla: Doblo 2006 1.9 Multijet 120KM
Skype: miszczu77
Lokalizacja: Łódź
x 82

Re: instrukcja obsługi na gwałt.....potrzebna

#5 Post autor: miszczu77 » 18 lip 2010, 21:09

Ale czy naprawdę trzeba aż tak daleko szukać instrukcji. Przecież wszystkie instrukcje do Multipli są od niepamiętnych czasów na naszej stronie w dziale "Do pobrania".
http://www.multiplaklub.pl/index.php?op ... &Itemid=11
0 x

jak23
Posty: 3
Rejestracja: 29 gru 2014, 15:02

Re: instrukcja obsługi na gwałt.....potrzebna

#6 Post autor: jak23 » 16 lut 2015, 09:14

też zainteresowany najlepiej elektroniczna wersja, czy w ogóle taka jest dostępna???
pozdrawiam jg
0 x

Awatar użytkownika
kacfil
Posty: 2077
Rejestracja: 25 sie 2010, 18:14
Multipla: Jtd 115 2004
Lokalizacja: Sosnowiec
x 54

Re: instrukcja obsługi na gwałt.....potrzebna

#7 Post autor: kacfil » 16 lut 2015, 09:25

jak23 pisze:też zainteresowany najlepiej elektroniczna wersja, czy w ogóle taka jest dostępna???
pozdrawiam jg
Tobie się instrukcja nie przyda. ;)
0 x

Awatar użytkownika
Multiger
Posty: 202
Rejestracja: 4 sty 2015, 09:46
Multipla: JTD 105, 1999
Lokalizacja: Rodowity Łodzianin obecnie Piaseczno

Re: instrukcja obsługi na gwałt.....potrzebna

#8 Post autor: Multiger » 16 lut 2015, 14:46

Czytam tytuł wątku i widzę, że nikt powyżej nie wypowiedział się w temacie 8-)
Teoretycznie coś takiego powinno wystarczyć:
- Upatrzeć i złapać jakąś laskę a potem to już samo poleci. :D

Jednak powyższa instrukcja dla kolegi Jak23 do niczego się nie przyda.
W jego przypadku proponuję:
Zmniejszyć prędkość przelotową wejść na niski pułap rozglądając się szukamy jakiegoś małego polowego lotniska. Jeśli Jak23 będzie miał szczęście to ma szansę upatrzeć np. Wilgę.
Jeżeli jednak nie ma się ochoty na wieśniaczkę a niestraszne są "wysokie progi", to można zaryzykować i powęszyć nad jakimś większym miastem.
Szukanie pozostaje bez zmian, niski pułap i przelotowa jednak tu upolować można np. Cessnę 650 Citation. Ale uwaga to już wysoka półka 8-)
Gdy już mamy upatrzony obiekt zmniejszamy prędkość do minimum i otwieramy klapy, zniżmy lot na kilka metrów i ostrożnie próbujemy przysiąść naszej damulce plecach...
...a potem podobnie jak wcześniej pisałem, samo poleci. ;)
0 x

ODPOWIEDZ