Cześć, mam takie dziwne pytanie, ale... jak miękki powinien być wąż prowadzący od od turbo do intercoolera?
Właśnie wymieniłem swój w 4 calowy 1.9 JTD Dynamic Plus na 10 1.9 JTD Eleganza i czuję, że coś jest nie tak z zasilaniem.
Wydaje mi się, że mam spory turbo lag poniżej 2500 obr/min, a potem za to dostaje przyspieszenia jak rakieta. Sporadycznie słyszę też "psst" przy zmianie biegów przy dużym przyspieszeniu. Rzuciłem okiem na węże i jedyne co dziwnego widzę to to, że wąż od turbo do intercoolera jest miękki. Naprawdę miękki. Czy to normalne?
Czy jest tu jakiś mechanik?
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: Czy jest tu jakiś mechanik?
Na wolnych obrotach to zbytnio twardy nie będzie. Jeżeli masz takie opóźnienie we wstawaniu turbiny zacząłbym od zaślepienia EGR-u o ile nie jest to M-jet.
PS Mógłbyś rozkodować to zdanie - "Właśnie wymieniłem swój w 4 calowy 1.9 JTD Dynamic Plus na 10 1.9 JTD Eleganza....."
PS Mógłbyś rozkodować to zdanie - "Właśnie wymieniłem swój w 4 calowy 1.9 JTD Dynamic Plus na 10 1.9 JTD Eleganza....."
0 x