Potrzebny mechanik na cito

Wiadomość
Autor
MaciekLaciek
Posty: 52
Rejestracja: 24 paź 2019, 11:34
Multipla: JTD 115 KM, 2003
x 1

Potrzebny mechanik na cito

#1 Post autor: MaciekLaciek » 31 paź 2019, 08:01

Hejo Pomorze, potrzebny na cito machanik, dla którego Multipla nie jest egzotyką, Mao niej pojęcie i co najważniejsze ma na dniach wolny termin. Ktoś? Coś?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

0 x

Awatar użytkownika
samul2
Klubowicz
Posty: 2684
Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
Lokalizacja: ŁÓDŹ
x 165

Re: Potrzebny mechanik na cito

#2 Post autor: samul2 » 31 paź 2019, 11:32

MaciekLaciek pisze:
31 paź 2019, 08:01
Hejo Pomorze, potrzebny na cito machanik, dla którego Multipla nie jest egzotyką, Mao niej pojęcie i co najważniejsze ma na dniach wolny termin. Ktoś? Coś?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Egzotyka to by była jakbyś miał Syrenę albo dużego Fiata dzisiaj, a Multipla w którym miejscu jest egzotyczna dla mechanika ? Zwykłe fiatowskie podzespoły znane z wielu innych modeli i w dodatku prosta jak budowa cepa ;)
Wystawiłeś tą jak to stwierdziłeś "minę" na sprzedaż więc czy warto w nią inwestować? Chyba się to nie zwróci.
Ten przebieg to jakoś trochę niski rzeczywiście w stosunku do ogólnego wrażenia. Jedna z moich jak miała 300tyś wyglądała lepiej.
0 x

MaciekLaciek
Posty: 52
Rejestracja: 24 paź 2019, 11:34
Multipla: JTD 115 KM, 2003
x 1

Re: Potrzebny mechanik na cito

#3 Post autor: MaciekLaciek » 31 paź 2019, 11:42

samul2 pisze:
MaciekLaciek pisze:
31 paź 2019, 08:01
Hejo Pomorze, potrzebny na cito machanik, dla którego Multipla nie jest egzotyką, Mao niej pojęcie i co najważniejsze ma na dniach wolny termin. Ktoś? Coś?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Egzotyka to by była jakbyś miał Syrenę albo dużego Fiata dzisiaj, a Multipla w którym miejscu jest egzotyczna dla mechanika ? Zwykłe fiatowskie podzespoły znane z wielu innych modeli i w dodatku prosta jak budowa cepa ;)
Wystawiłeś tą jak to stwierdziłeś "minę" na sprzedaż więc czy warto w nią inwestować?
Wystawiłem, na zasadzie jak się sprzeda to dobrze, jak nie to będę jeździł. Obecnie wynajmuję auto więc tak czy inaczej chce ją zrobić, przynajmniej to co niezbędne, żeby spokojnie jeździć. To że ja kupiłem minę nie oznacza, że zamierzam sprzedać w takim samym stanie. Nie winie sprzedawcy bo mógł nie być świadomy usterki. Zwłaszcza że to była kobieta, średnio ogarnięta motoryzacyjne. Napisałem o egzotyce bo u mojego mechanika, który ma aktualnie urlop, przez 15 lat była jedna Multipla na wymianę rozrusznika i dlatego nazwał ją egzotyką.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

0 x

Awatar użytkownika
samul2
Klubowicz
Posty: 2684
Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
Lokalizacja: ŁÓDŹ
x 165

Re: Potrzebny mechanik na cito

#4 Post autor: samul2 » 1 lis 2019, 10:09

Licz się z tym, że na naszym, krajowym rynku ciężko już o MK I w bezinwestycyjnym stanie. Nawet MK II ciężko dobre kupić, więc jeżeli buda w miarę dobra, to zrobić i jeździć.
0 x

MaciekLaciek
Posty: 52
Rejestracja: 24 paź 2019, 11:34
Multipla: JTD 115 KM, 2003
x 1

Re: Potrzebny mechanik na cito

#5 Post autor: MaciekLaciek » 13 lis 2019, 13:33

Furka ogarnięta temat do zamknięcia

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

0 x

ODPOWIEDZ