W przypadku problemów z logowaniem związanych z aktualizacją forum prosimy o zapoznanie się z instrukcją:
viewtopic.php?f=23&t=4358

Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

Tu się chwalimy tym, czym jeździmy!
Wiadomość
Autor
adam1972
Klubowicz
Posty: 987
Rejestracja: 10 gru 2016, 21:50
Multipla: jtd115 KM,2004
Lokalizacja: chorzów
x 40

Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

#51 Post autor: adam1972 » 27 sie 2018, 20:00

Gratulacje zakupu oby sporo spontanów i zlotów zaliczyla do zobaczyska na jakims spontanie i oczywiscie za rok na zlocie w Świętokrzyskiem ;)
0 x

Awatar użytkownika
marzul
Posty: 7
Rejestracja: 7 sie 2018, 14:07
Multipla: JTD, 110 KM, 2001

Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

#52 Post autor: marzul » 31 sie 2018, 09:43

A dziękuję :)
Update odnośnie autka:
Poprawne amorki powinny wpaść w przyszłym tygodniu :D
Przy płukaniu układu chłodzenia rozciekła się chłodnica - za chwilkę powinna wpaść nowa.
No i skoro amorki już jadą to pora zmówić osłonę silnika :)
0 x

Awatar użytkownika
tomek204x
Posty: 47
Rejestracja: 24 lut 2015, 10:45
Multipla: JTD 110 KM 2001
Lokalizacja: Chyżne/Myślenice

Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

#53 Post autor: tomek204x » 17 paź 2018, 18:03

Marcin jak tam prace bo temat widzę staną w miejscu a jestem ciekaw postępów.
0 x
Było:
2x Fiat 126P
Renault Clio 1.2 91r.
Renault Clio 1.8 16V x2sz
Renault Clio 2.0 16V SPORT 2002r.
Fiat Multipla 1.9 JTD 110KM 2001r w pakiecie Zendera.
Jest:
Mercedes-Benz Vito 112 CDI 2.2 2003r. 8-osobowy skóra :D
BMW e46 touring 330D Mpakiet 2002r.

Awatar użytkownika
marzul
Posty: 7
Rejestracja: 7 sie 2018, 14:07
Multipla: JTD, 110 KM, 2001

Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

#54 Post autor: marzul » 2 gru 2018, 13:51

Hej trochę się terminy posypały i trzeba glebienie w czasie odłożyć. Ale zestaw amorków i sprężyn dotarł po dość długich perypetiach i wędrówce z niemiec przez turcję do mnie :)

Aktualnie Multipla służy dzielnie przy codziennych dojazdach do pracy w pełni się już przyzwyczaiłem do siedzenia tak wysoko (poprzednim autem bardziej się szorowało tyłkiem po ziemi).
Możliwe że wpadnie inne malowanie ale nie będę zdradzał szczegółów - pokarzę efekt jeśli zaistnieje :)

Podsumowując:
plany wielkie - czasu mało, ale z racji, że z multiplą nie mam zamiaru się rozstawać to nie pali mi się :)
Do zlotu już powinna ładnie nisko siedzieć - zastanawiam się też na dystansem ale to po obniżeniu ocenie co można zdziałać.
0 x

Awatar użytkownika
radarki
Klubowicz
Posty: 479
Rejestracja: 3 mar 2012, 09:07
Multipla: MK II 1,9mj i MKII 1,9 115 jtd
Lokalizacja: Luboń/k Poznań
x 28

Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

#55 Post autor: radarki » 2 gru 2018, 18:33

tylko po obniżeniu uważaj na miskę olejową po 1 jest aluminiowa 2 używki potrafią swoje kosztowac
0 x
533165955

Awatar użytkownika
karmelki
Klubowicz
Posty: 459
Rejestracja: 15 wrz 2013, 19:40
Multipla: JTD 105 KM 2000
Lokalizacja: Leszno
x 8

Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

#56 Post autor: karmelki » 2 gru 2018, 19:27

radarki pisze:
2 gru 2018, 18:33
tylko po obniżeniu uważaj na miskę olejową po 1 jest aluminiowa 2 używki potrafią swoje kosztowac
coś o tym wiem bo moje sprężynki po dwóch latach se usiadły i przez ostatnie 2 miesiące dwie miski załatwiłem jedna 650 a druga 580 złociszy i w końcu powiedziałem stop i 360 poszło na nowe sprężynki całe szczęście że troszkę pojęcia mam i robocizna za darmo była
0 x
BYŁY FIAT 126p[600], FIAT 126p[650], FORD FIESTA, FORD ESCORT wszystkie na ,,F''

ODPOWIEDZ