
Biało-niebieska MKI na ropę
- alpitlum
- Zarząd
- Posty: 1043
- Rejestracja: 3 lis 2014, 21:17
- Multipla: 2.4Vis..... Benzyn Gaz . 1999
- Gadu-Gadu: 2191881
- Komunikator Tlen: trabi1100@interia.pl
- Skype: marylka2208
- Lokalizacja: Łódź
- x 64
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
fajnie wygląda 

0 x
pomoc telefoniczna, kawa, herbata, dostęp do Internetu tel. M - 500 603 317,
- trentatre
- Posty: 106
- Rejestracja: 25 mar 2020, 18:35
- Multipla: JTD115 2002, 1szt. :)
- Gadu-Gadu: 3956991
- Lokalizacja: ES
- x 21
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
Cześć, jakiego preparatu użyłeś? Nic złego nie dzieje się z plastikami?
0 x
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
AUTOLAND SP DO LISTEW I ZDERZAKÓW 400ML
na razie nic niepokojącego nie zauważyłem, po deszczu woda lepiej spływa
0 x
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
Przygody na wakacyjnym wyjeździe: żarówka w przednim migaczu zakończyła żywot, niby nic wielkiego ale właśnie w tym momencie linka od otwierania maski również odmówiła posłuszeństwa.
CIEKAWOSTKA: po przepaleniu się żarówki kierunkowskazu reszta "migała" z większą częstotliwością, było to widać też na zestawie wskaźników oraz słychać w działaniu przekaźnika.
Za radą kolegi Paarysa z tego wątku ( https://www.multiplaklub.pl/forum/viewt ... i&start=10 ) wyposażyłem się z kawałek drutu i po kilkunastu minutach grzebania przy zamku udało mi się go otworzyć.
Potem to już z górki - żarówka wymieniona (choć cena nowej na najbliższej stacji masakryczna) a trytytka i podarowany na tejże stacji kawałek elastycznego przewodu posłużyły na awaryjne otwieranie zamka maski.
CIEKAWOSTKA: po przepaleniu się żarówki kierunkowskazu reszta "migała" z większą częstotliwością, było to widać też na zestawie wskaźników oraz słychać w działaniu przekaźnika.
Za radą kolegi Paarysa z tego wątku ( https://www.multiplaklub.pl/forum/viewt ... i&start=10 ) wyposażyłem się z kawałek drutu i po kilkunastu minutach grzebania przy zamku udało mi się go otworzyć.
Potem to już z górki - żarówka wymieniona (choć cena nowej na najbliższej stacji masakryczna) a trytytka i podarowany na tejże stacji kawałek elastycznego przewodu posłużyły na awaryjne otwieranie zamka maski.
- Załączniki
-
- zerwana linka otwierania zamka maski
- IMG_20220823_074639.jpg (828.96 KiB) Przejrzano 347 razy
Ostatnio zmieniony 23 sie 2022, 18:19 przez quartz, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
- Artur-ntv
- Klubowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 1 paź 2017, 20:54
- Multipla: 1,6 16V, 103KM, 2004
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- x 3
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
Rozumiem, ze linka nie dawala zadnych sygnalow ostrzegawczych. Zrobisz zdjecie patentu do otwierania? Moze warto za wczasu założyc jakąś petelke, zeby w razie W bylo juz łatwiej otworzyc?
0 x
Bielsk Podlaski
Artur
Artur
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
Kilka godzin wcześniej otwierałem maskę bez problemu, po prostu zrobiła się luźna wajcha i tyle. Zrobię foty za tydzień, po urlopie, jak będę przy tym znów grzebał.
0 x
- Flyman
- Posty: 85
- Rejestracja: 5 cze 2019, 03:49
- Multipla: JTD, 115, 2005
- Lokalizacja: Piastów/Mazowieckie
- x 10
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
Mam nowy zamek, co gwarantuje dłuższe działanie linki. 
Oddam za grosze.
Oryginał, w pudełku, 15 pln.

Oddam za grosze.
Oryginał, w pudełku, 15 pln.
0 x
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
Dziś w końcu zabrałem się do wymiany amortyzatorów z tyłu, nowe leżały od kilku miesięcy i czekały na ten moment. Poprzedni właściciel zamontował w 2015 r Kayaba Excel (344115) i jeden z nich zaczął przepuszczać. Zakupiłem oryginalne Fiatowskie nr 7754144 i w niecałą godzinę były już na swoim miejscu.
W sumie operacja nieskomplikowana, łatwiejsza niż np. wymiana klocków.
W sumie operacja nieskomplikowana, łatwiejsza niż np. wymiana klocków.
0 x
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
Kolejna mała zmiana wyposażenia - inna kierownica. Poprzednia była szara i trochę już "wyślizgana", teraz jest czarna w dużo lepszym stanie.
Sama wymiana w miarę prosta, z tyłu kierownicy 3xśruba hex (imbus) do odkręcenia poduszki, pod nią nakrętka bodajże rozmiar 22, odpięcie wtyczki i już. Trzeba tylko uważać na kabelki, od klaksonu są bardzo cienkie przy wtyczce.
Kolejna rzecz która czeka w kolejce to wymiana linki od otwierania maski, udało mi się w końcu taką zdobyć, oraz pomalowanie i założenie lotki/spolera, trafiła mi się okazja kupić taką czarną używaną
Sama wymiana w miarę prosta, z tyłu kierownicy 3xśruba hex (imbus) do odkręcenia poduszki, pod nią nakrętka bodajże rozmiar 22, odpięcie wtyczki i już. Trzeba tylko uważać na kabelki, od klaksonu są bardzo cienkie przy wtyczce.
Kolejna rzecz która czeka w kolejce to wymiana linki od otwierania maski, udało mi się w końcu taką zdobyć, oraz pomalowanie i założenie lotki/spolera, trafiła mi się okazja kupić taką czarną używaną

0 x