Biało-niebieska MKI na ropę
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
Dziś bez dużych prac, tylko usunięcie w drugim aucie z panelu licznika świecącego się na czerwono komunikatu poduszki powietrznej.
Wg komputera podpiętego do auta to błąd kurtyn i fotela kierowcy, standardowa procedura czyszczenia wtyczek i gniazd + reset z komputera skutecznie przegoniły ten błąd.
Gdyby ktoś kiedyś szukał to złączki od kurtyn są w bagażniku za panelem przy prawej lampie.
Wg komputera podpiętego do auta to błąd kurtyn i fotela kierowcy, standardowa procedura czyszczenia wtyczek i gniazd + reset z komputera skutecznie przegoniły ten błąd.
Gdyby ktoś kiedyś szukał to złączki od kurtyn są w bagażniku za panelem przy prawej lampie.
0 x
- Artur-ntv
- Klubowicz
- Posty: 63
- Rejestracja: 1 paź 2017, 20:54
- Multipla: 1,6 16V, 103KM, 2004
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- x 4
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
Dzieki, że Ci sie chce wszystko tak dokładnie opisywać.
1 x
Bielsk Podlaski
Artur
Artur
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
Dziś podjąłem próbę wymiany sprężyn z tyłu (są dość mocno skorodowane powierzchniowo), ale po demontowaniu pierwszej okazało się że dolna gumowa podkładka jest pęknięta i też nadaje się do wymiany.
O ile tą dolną jest łatwo kupić, to górną (która u mnie wygląda jeszcze w miarę dobrze, ale profilaktycznie przy jednej robocie też bym ją wymienił) nie mogę nigdzie znaleźć. Jej numer katalogowy to 7584933. Może ma ktoś namiar gdzie można to dostać?
O ile tą dolną jest łatwo kupić, to górną (która u mnie wygląda jeszcze w miarę dobrze, ale profilaktycznie przy jednej robocie też bym ją wymienił) nie mogę nigdzie znaleźć. Jej numer katalogowy to 7584933. Może ma ktoś namiar gdzie można to dostać?
0 x
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
Dziś ciąg dalszy wymiany sprężyn z tyłu.
Dotarły do mnie dolne podkładki, więc nie ma na co czekać tylko działać. Sama wymiana sprężyn to w większości czasu zabawa z kręceniem śrub ściągacza do sprężyn, mi wymiana obu (robiłem to pierwszy raz) zajęła ok 2,5 godziny.
Obserwacja nr 1: łatwiej się działa po odkręceniu dolnej śruby amortyzatora
Obserwacja nr 2: najpierw założyć ściągacze na sprężyny, a dopiero potem podnieść auto na lewarku
Dotarły do mnie dolne podkładki, więc nie ma na co czekać tylko działać. Sama wymiana sprężyn to w większości czasu zabawa z kręceniem śrub ściągacza do sprężyn, mi wymiana obu (robiłem to pierwszy raz) zajęła ok 2,5 godziny.
Obserwacja nr 1: łatwiej się działa po odkręceniu dolnej śruby amortyzatora
Obserwacja nr 2: najpierw założyć ściągacze na sprężyny, a dopiero potem podnieść auto na lewarku
0 x
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
Jedna po dzisiejszym przeglądzie, drugą za niecały miesiąc też to czeka...
0 x
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
Dziś było grzebane - wymiana linek od hamulca ręcznego, stare potrafiły się zakleszczyć.
Kupiłem marki SKV (26SKV404 prawa i 26SKV403 lewa), niby dedykowane do Mućki ale jak na moje to po założeniu są trochę za długie.
Nie przymierzałem do starych, lecz mogłyby mieć tak z 1 lub 2 cm mniej. Pomimo to działają prawidłowo.
Całość prac zajęła mi ok 2 godzin, najwięcej grzebania było z wyciągnięciem starych z bębna i zamocowaniem tam nowych.
Kupiłem marki SKV (26SKV404 prawa i 26SKV403 lewa), niby dedykowane do Mućki ale jak na moje to po założeniu są trochę za długie.
Nie przymierzałem do starych, lecz mogłyby mieć tak z 1 lub 2 cm mniej. Pomimo to działają prawidłowo.
Całość prac zajęła mi ok 2 godzin, najwięcej grzebania było z wyciągnięciem starych z bębna i zamocowaniem tam nowych.
0 x
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
Dziś po raz drugi montowałem spoiler.
Powody były dwa - jakiś czas temu zauważyłem że moje polakierowanie było kiepskie i lakier zaczął pękać, więc poprawka. A podczas ściągania w/g mnie zbyt łatwo się odkleił, toteż postanowiłem dodatkowo wstawić w nim nakrętkę do montażu na śrubę do karoserii.
Trochę gimnastyki z wymierzeniem miejsc mocowania i wierceniem otworów w klapie bagażnika, ale teraz mam nadzieję będzie trzymać dużo lepiej.
Powody były dwa - jakiś czas temu zauważyłem że moje polakierowanie było kiepskie i lakier zaczął pękać, więc poprawka. A podczas ściągania w/g mnie zbyt łatwo się odkleił, toteż postanowiłem dodatkowo wstawić w nim nakrętkę do montażu na śrubę do karoserii.
Trochę gimnastyki z wymierzeniem miejsc mocowania i wierceniem otworów w klapie bagażnika, ale teraz mam nadzieję będzie trzymać dużo lepiej.
0 x
- Artur-ntv
- Klubowicz
- Posty: 63
- Rejestracja: 1 paź 2017, 20:54
- Multipla: 1,6 16V, 103KM, 2004
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- x 4
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
Wydaje mi sie, czy kontury napisu tez zrobiles na bialo?
0 x
Bielsk Podlaski
Artur
Artur
Re: Biało-niebieska MKI na ropę
Tak, udało mi się okleić w całości ten napis ze złomowanego auta, po oczyszczeniu polakierowałem go na biało i nakleiłem na mój napis, jest teraz taki bardziej "3D".
Najwięcej zabawy było z naklejaniem taśmy dwustronnej, takie wąskie krótkie kawałeczki...
0 x