Obrazek

miszczu77, 1,9 JTD, 2000

Tu się chwalimy tym, czym jeździmy!
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
samul2
Klubowicz
Posty: 2852
Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
Lokalizacja: ŁÓDŹ
x 232

Re: miszczu77, 1,9 JTD, 2000

#41 Post autor: samul2 » 29 mar 2015, 09:19

jakimiuczek pisze:Jak tacy ludzie, filary klubu pozbywają się multipli i to jeszcze w taki bestialski sposób, to quo vadis klubie multipla? :( ;)
Nic nie jest wieczne. Czekamy na nowe filary ;) .
0 x

Awatar użytkownika
Mawerix
Posty: 225
Rejestracja: 15 lut 2015, 17:50
Multipla: JTD, 105 KM, 2000
Lokalizacja: [KRA] Zabierzów

Re: miszczu77, 1,9 JTD, 2000

#42 Post autor: Mawerix » 29 mar 2015, 11:31

jakimiuczek pisze:Jak tacy ludzie, filary klubu pozbywają się multipli i to jeszcze w taki bestialski sposób
Zazwyczaj tak kończą takie auta... prawda jest taka że nie opłaca się sprzedawać doinwastowanych samochodów w całości bo nikt nie zapłaci dodatkowej kasy za modyfikacje 8-)
0 x

Awatar użytkownika
miszczu77
Admin
Posty: 2589
Rejestracja: 21 gru 2009, 18:18
Multipla: Doblo 2006 1.9 Multijet 120KM
Skype: miszczu77
Lokalizacja: Łódź
x 83

Re: miszczu77, 1,9 JTD, 2000

#43 Post autor: miszczu77 » 29 mar 2015, 13:42

Tutaj nie do końca tak jest. Stwierdziłem, że nie chcę wpuszczać kogoś na minę i sprzedawać mu auto, z którego nie byłby zadowolony. Auto jest znane w klubie i, nawet gdybym sprzedał je komuś obcemu, to prędzej czy później pojawiłoby się na forum i nabywca miałby do mnie pretensje. Zwłaszcza że część rzeczy wyszła dopiero przy rozbieraniu auta (np. nadkola).

Poniżej zdjęcia (uwaga, jeszcze drastyczniejsze niż ostatnio):
► Pokaż Spoiler
0 x

e-oley
Posty: 403
Rejestracja: 21 lis 2014, 22:43
Multipla: mk2, JTD, 120KM, 2009
Lokalizacja: Skoki
x 7

Re: miszczu77, 1,9 JTD, 2000

#44 Post autor: e-oley » 29 mar 2015, 17:30

Połowę z tych ukrytych miejsc może mieć połowa użytkowników tutaj.
0 x
Była cudowna granatowa żaba z 2000 co miała 105KM

Awatar użytkownika
Mawerix
Posty: 225
Rejestracja: 15 lut 2015, 17:50
Multipla: JTD, 105 KM, 2000
Lokalizacja: [KRA] Zabierzów

Re: miszczu77, 1,9 JTD, 2000

#45 Post autor: Mawerix » 29 mar 2015, 20:08

miszczu77 pisze:Tutaj nie do końca tak jest. Stwierdziłem, że nie chcę wpuszczać kogoś na minę i sprzedawać mu auto, z którego nie byłby zadowolony. Auto jest znane w klubie i, nawet gdybym sprzedał je komuś obcemu, to prędzej czy później pojawiłoby się na forum i nabywca miałby do mnie pretensje.
Wszystko ma swoja cenę a żeby być OK zawsze można powiedzieć o faktycznym stanie nowego nabywcę ;)
0 x

ochroniarz81
Posty: 1242
Rejestracja: 27 gru 2009, 21:48
Multipla: M JET 120 2008
Gadu-Gadu: 7228824
Komunikator Tlen: 506-019-378
Lokalizacja: Oborniki
x 36

Re: miszczu77, 1,9 JTD, 2000

#46 Post autor: ochroniarz81 » 29 mar 2015, 20:47

Mawerix pisze:
miszczu77 pisze:Tutaj nie do końca tak jest. Stwierdziłem, że nie chcę wpuszczać kogoś na minę i sprzedawać mu auto, z którego nie byłby zadowolony. Auto jest znane w klubie i, nawet gdybym sprzedał je komuś obcemu, to prędzej czy później pojawiłoby się na forum i nabywca miałby do mnie pretensje.
Wszystko ma swoja cenę a żeby być OK zawsze można powiedzieć o faktycznym stanie nowego nabywcę ;)
to Jego auto i Jego decyzja wiec po co te komentarze ? uszanuj to ,u prawdziwych multiplowców opcje są 3 albo jedźmy autem do grobowej deski właściciela, albo kupujemy nowszą ,albo rozbieramy na kawałki.
0 x

Awatar użytkownika
miszczu77
Admin
Posty: 2589
Rejestracja: 21 gru 2009, 18:18
Multipla: Doblo 2006 1.9 Multijet 120KM
Skype: miszczu77
Lokalizacja: Łódź
x 83

Re: miszczu77, 1,9 JTD, 2000

#47 Post autor: miszczu77 » 29 mar 2015, 20:56

Mawerix pisze:Wszystko ma swoja cenę a żeby być OK zawsze można powiedzieć o faktycznym stanie nowego nabywcę ;)
Taki miałem zamiar, ale, jak pisałem wcześniej, wiele rzeczy wyszło dopiero po rozebraniu auta. Parę osób (również z klubu) było zainteresowanych moją multiplą i wszystkim mówiłem, że blacharka i podwozie jest do zrobienia. Tylko nie wiedziałem wtedy, że aż tyle.
W końcu decyzja zapadła, a czy była słuszna, to się okaże.
0 x

Awatar użytkownika
Mawerix
Posty: 225
Rejestracja: 15 lut 2015, 17:50
Multipla: JTD, 105 KM, 2000
Lokalizacja: [KRA] Zabierzów

Re: miszczu77, 1,9 JTD, 2000

#48 Post autor: Mawerix » 29 mar 2015, 21:00

ochroniarz81 pisze:
Mawerix pisze:
miszczu77 pisze:Tutaj nie do końca tak jest. Stwierdziłem, że nie chcę wpuszczać kogoś na minę i sprzedawać mu auto, z którego nie byłby zadowolony. Auto jest znane w klubie i, nawet gdybym sprzedał je komuś obcemu, to prędzej czy później pojawiłoby się na forum i nabywca miałby do mnie pretensje.
Wszystko ma swoja cenę a żeby być OK zawsze można powiedzieć o faktycznym stanie nowego nabywcę ;)
to Jego auto i Jego decyzja wiec po co te komentarze ? uszanuj to ,u prawdziwych multiplowców opcje są 3 albo jedźmy autem do grobowej deski właściciela, albo kupujemy nowszą ,albo rozbieramy na kawałki.
Szanuję decyzję i dobrze go rozumiem, sam się zaczął tłumaczyć przecie ;) osobiście postąpię tak samo z moim drugim autem kiedy przyjdzie czas aby się go pozbyć bez tłumaczeń choc lincz publiczny mam zapewniony :lol: że tak powiem tak postępuje każdy prawdziwy tuner bo zna swój wóz.
0 x

Awatar użytkownika
Jendrula65
Posty: 1315
Rejestracja: 5 lip 2011, 20:46
Multipla: 1,9 MJT 120KM, 2007 280 tyś km
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
x 132

Re: miszczu77, 1,9 JTD, 2000

#49 Post autor: Jendrula65 » 30 mar 2015, 21:22

jakimiuczek pisze:Jak tacy ludzie, filary klubu pozbywają się multipli i to jeszcze w taki bestialski sposób, to quo vadis klubie multipla? :( ;)
Chyba nadchodzi czas zmiany nazwy np. "Klub miłośników Fiata Multipla i Fiata Doblo" :lol: :lol: :lol: To już drugie Doblo w Klubie ;)
0 x
Była Mulcia Mk1 1,6 1999 r, Mulcia Mk1 1,9 JTD 2003 r.
Mulcia Mk2 1,9 MJT 2007 r. aktualnie 500L

Awatar użytkownika
Darraz
Klubowicz
Posty: 5467
Rejestracja: 21 gru 2009, 14:56
Multipla: BYŁA :-(
Lokalizacja: MOSINA
x 111

Re: miszczu77, 1,9 JTD, 2000

#50 Post autor: Darraz » 31 mar 2015, 12:39

Za jakiś czas to faktycznie może być temat na ciekawą dyskusję. Za kilka lat najstarsze auta dobiją do dwudziestki. Jeżeli dążenia polityków do oczyszczenia powietrza w miastach (czytaj: umożliwienia producentom łatwiejszego zbytu nowych aut - nie bezinteresownie zapewne) będą się wzmagać, to dla większości z posiadaczy Multipli zmiana samochodu będzie oczywista. Po pierwsze dlatego, że tylko fanatyk będzie wciąż inwestował w dwudziestoletnie auto no i chcąc wjeżdżać do miast, będzie musiał korzystać z komunikacji miejskiej lub kupić drugie auto.
Może się zdarzyć że za ok. 5 lat aktywnych użytkowników Fiata Multipla pojawiających się na zlotach może być... kilkunastu? Co wtedy z życiem na forum? Albo znacznie się osłabi i będzie dostępne tylko dla tych najprawdziwszych "multimaniaków", albo trzeba będzie pomyśleć nad zmianą charakteru klubu przy zachowaniu charakteru zlotów... coś w stylu "Klub Fiata Multipla i innych familijnych nieprzeciętnych pojazdów z Turynu". Taki przykład, bo duże 500 nie wyjeżdża przecież z fabryki w Turynie, z Włoch nawet nie wyjeżdża.
0 x
tel. 691 780 705

ODPOWIEDZ