Multi - spelnienie jednego z marzeń
- adi.degora
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 maja 2013, 12:46
- Multipla: 1.9 JTD , 2000
- Lokalizacja: Poznań
Multi - spelnienie jednego z marzeń
Witam serdecznie!
Od jakichs dwoch miesięcy poruszam się policyjnogranatową, a przy mocniejszym słońcu śliwkową multi z serduchem 1.9 JTD z roku 2000. W 1998 roku bylem na drzwiach otwartych multipli w podpoznanskim Antoninku i powiedzialem sobie że kiedys chce takie cos miec, i oto juz po 15 latach w koncu mam 8)
Ogolnie mam tez fiata punto 2 FL z 2003 roku, ale chwilowo remontuje się po spotkaniu z autobusem, a jako że i tak miałem dokupić drugi samochód z uwagi na to że oboje z żoną potrzebujemy samochodów żeby dojechać do pracy- poszukałem sobie multi. Łatwo nie było, zrobiłem ponad 1500 km pociągami, nawet do Gdańska się wypuściłem (z Poznania), ale niestety nie dało się znaleźć tego co mi się marzyło, tj. najbogatszego wyposażenia opakowanego w budę w stanie dobrym i z dieslem z niskim przebiegiem, dlatego spuściłem trochę z wymagań i u nas w Wielkopolsce znalazłem swoje nowe autko ))
Tak wyglądało moje cudo kiedy je pierwszy raz ujrzałem:
Fotki z ogłoszenia.
Silnik 1.9JTD, wiec ponoc jedynynadający się do tych samochodów.
Przebieg 140000.
Ciągnięty rok temu z Reichu (ponoć na mienie przesiedleńcze), pierwsza rejestracja w kraju 2.2012.
Blacharsko db, rudego nie widać (ponoć był garażowany i chyba faktycznie), kilka parkingowych obcierek, kilka wgniotek, ale wszystkie odstępy pomiędzy blachami równe, pod maską też, amory nie grzebane, wszystkie śruby równo zmęczone życiem, zderzak i pas przedni w całości. Mechanicznie zawlokłem go na stację kontroli, podwozie, zawieszenie, hamulce etc bdb, brak niepokojących sygnałów. Rudego też niezbyt pod spodem widać, także potwierdza się teza o garażowaniu. Do tego wizyta na chodzieskim komisariacie i zapadła decyzja o kupnie.
Do tej pory zrobiłem tak:
-naprawa niedomagań które jej doskwierały: wariujący CZ, martwe podnoszenie lewej szyby, zerwana linka środkowego fotela z przodu, do zrobienia pozostaje wymiana silniczka tylnej wycieraczki (chociaz w sumie nie wiem, srednio raz na 2 tygodnie się włączy...)
-zadbanie o lakier- glinkowanie+ meguiar`s ultimate compound+jakiś tam wosk turtle wax metallic w płynie na szybko
-nowe kółka na lato- 15 "stalufelgi" od fiata barchetty pomalowane na czarny mat+pomarańczowy rant+ nowe oponki Zeetex ZT100 185/65/15
-ciemne szybki tył- własnoręcznie 8)
-pomarańczowa siatka w grillu
-uchwyt na tableta zabudowany na radiu (przy okazji na tapecie moje drugie autko)
-uchwyt na butelki pod nogami na środku z przodu
-obity pod kolor kubełek na śmieci wciśnięty pomiędzy środkowe fotele- już nie mam śmietnika w samochodzie, jak zawsze ....
Tak to się przedstawia do tej pory. Na dniach będzie jeszcze kilka lepek w celu zamaskowania błękitnej zaprawki po poprzednim właścicielu obdarzonym poczuciem estetyki na poziomie kubka kawy (tylny lewy błotnik). Zastanawiam się też czy nie wstawić tam jakiegoś małego subwooferka Mówiąc "mały" oczywiście ironizuję
edit// tylna klapa pół na pół: prawa strona spolerowana, lewa nie- dla porównania musze to zniwelować jak najszybciej, tylko mi się nie chce
Pozdrawiam użytkowników i entuzjastów Multipli!
Od jakichs dwoch miesięcy poruszam się policyjnogranatową, a przy mocniejszym słońcu śliwkową multi z serduchem 1.9 JTD z roku 2000. W 1998 roku bylem na drzwiach otwartych multipli w podpoznanskim Antoninku i powiedzialem sobie że kiedys chce takie cos miec, i oto juz po 15 latach w koncu mam 8)
Ogolnie mam tez fiata punto 2 FL z 2003 roku, ale chwilowo remontuje się po spotkaniu z autobusem, a jako że i tak miałem dokupić drugi samochód z uwagi na to że oboje z żoną potrzebujemy samochodów żeby dojechać do pracy- poszukałem sobie multi. Łatwo nie było, zrobiłem ponad 1500 km pociągami, nawet do Gdańska się wypuściłem (z Poznania), ale niestety nie dało się znaleźć tego co mi się marzyło, tj. najbogatszego wyposażenia opakowanego w budę w stanie dobrym i z dieslem z niskim przebiegiem, dlatego spuściłem trochę z wymagań i u nas w Wielkopolsce znalazłem swoje nowe autko ))
Tak wyglądało moje cudo kiedy je pierwszy raz ujrzałem:
Fotki z ogłoszenia.
Silnik 1.9JTD, wiec ponoc jedynynadający się do tych samochodów.
Przebieg 140000.
Ciągnięty rok temu z Reichu (ponoć na mienie przesiedleńcze), pierwsza rejestracja w kraju 2.2012.
Blacharsko db, rudego nie widać (ponoć był garażowany i chyba faktycznie), kilka parkingowych obcierek, kilka wgniotek, ale wszystkie odstępy pomiędzy blachami równe, pod maską też, amory nie grzebane, wszystkie śruby równo zmęczone życiem, zderzak i pas przedni w całości. Mechanicznie zawlokłem go na stację kontroli, podwozie, zawieszenie, hamulce etc bdb, brak niepokojących sygnałów. Rudego też niezbyt pod spodem widać, także potwierdza się teza o garażowaniu. Do tego wizyta na chodzieskim komisariacie i zapadła decyzja o kupnie.
Do tej pory zrobiłem tak:
-naprawa niedomagań które jej doskwierały: wariujący CZ, martwe podnoszenie lewej szyby, zerwana linka środkowego fotela z przodu, do zrobienia pozostaje wymiana silniczka tylnej wycieraczki (chociaz w sumie nie wiem, srednio raz na 2 tygodnie się włączy...)
-zadbanie o lakier- glinkowanie+ meguiar`s ultimate compound+jakiś tam wosk turtle wax metallic w płynie na szybko
-nowe kółka na lato- 15 "stalufelgi" od fiata barchetty pomalowane na czarny mat+pomarańczowy rant+ nowe oponki Zeetex ZT100 185/65/15
-ciemne szybki tył- własnoręcznie 8)
-pomarańczowa siatka w grillu
-uchwyt na tableta zabudowany na radiu (przy okazji na tapecie moje drugie autko)
-uchwyt na butelki pod nogami na środku z przodu
-obity pod kolor kubełek na śmieci wciśnięty pomiędzy środkowe fotele- już nie mam śmietnika w samochodzie, jak zawsze ....
Tak to się przedstawia do tej pory. Na dniach będzie jeszcze kilka lepek w celu zamaskowania błękitnej zaprawki po poprzednim właścicielu obdarzonym poczuciem estetyki na poziomie kubka kawy (tylny lewy błotnik). Zastanawiam się też czy nie wstawić tam jakiegoś małego subwooferka Mówiąc "mały" oczywiście ironizuję
edit// tylna klapa pół na pół: prawa strona spolerowana, lewa nie- dla porównania musze to zniwelować jak najszybciej, tylko mi się nie chce
Pozdrawiam użytkowników i entuzjastów Multipli!
0 x
***Ty ze spaloną gumą, patrz jak się toczę z dumą...***
Top Gear`s UGLIEST car of the year 1999 ==> Top Gear`s CAR OF THE YEAR 2000 - PROBLEM?
Top Gear`s UGLIEST car of the year 1999 ==> Top Gear`s CAR OF THE YEAR 2000 - PROBLEM?
- jakimiuczek
- Klubowicz
- Posty: 785
- Rejestracja: 31 paź 2010, 20:28
- Multipla: JTD 2005 146KM
- Lokalizacja: ŁOSICE
- x 24
Re: Multi - spelnienie jednego z marzeń
Z tą wycieraczką tylną, jak lubisz i umiesz to możesz się pobawić:
http://www.multipla.fora.pl/porady-co-j ... ,4497.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.multipla.fora.pl/porady-co-j ... ,4497.html" onclick="window.open(this.href);return false;
0 x
- kacfil
- Posty: 2077
- Rejestracja: 25 sie 2010, 18:14
- Multipla: Jtd 115 2004
- Lokalizacja: Sosnowiec
- x 54
Re: Multi - spelnienie jednego z marzeń
Montuj koguty będzie druga policyjna w Poznaniu
A na poważnie, eleganckie auto !
A na poważnie, eleganckie auto !
0 x
- wojtus
- Posty: 1892
- Rejestracja: 1 sie 2012, 13:43
- Multipla: 1.6 16V, 103KM, 1999, benz-gaz
- Gadu-Gadu: 6164368
- Lokalizacja: Nowe, kuj-pom
Re: Multi - spelnienie jednego z marzeń
Witamy na forum. Widzę że duże plany co do mućki. Zadowolenia z zakupu.
0 x
Nie znalazłeś czegoś na forum? Tu jest odpowiedź
Potrzebujesz pomocy a jesteś w mojej okolicy, pomogę ile będę mógł:tel.: 504 069 776
Nie doradzam bo się nie znam, jedynie opisuję co mi się przydarzyło.
- Darraz
- Klubowicz
- Posty: 5467
- Rejestracja: 21 gru 2009, 14:56
- Multipla: BYŁA :-(
- Lokalizacja: MOSINA
- x 111
Re: Multi - spelnienie jednego z marzeń
Na fotkach auto prezentuje się nieźle. 140tys. przebiegu w aucie z 2000 roku? Aż mnie kabelek świerzbi, żeby go podłączyć do Twojego auta.
0 x
tel. 691 780 705
- adi.degora
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 maja 2013, 12:46
- Multipla: 1.9 JTD , 2000
- Lokalizacja: Poznań
Re: Multi - spelnienie jednego z marzeń
jakimiuczek, dzięki, w wolnej chwili....
kacfil, heh, do czego ta windykacja doprowadza
wojtus, dzieki
Darraz, jest to jak najbardziej wykonalne, moje punto z 2003 ma aktualnie ~125000 przebiegu, a gdybym jeździł nim jako jedyny właściciel (jestem drugim) byłoby to koło 100000, nawet trochę mniej- robię koło 800km miesięcznie. Co do multi to dostałem garść papierów typu faktury za naprawy , wymiany oleju etc z ostatnich ~20000km i składa się to w logiczną całość
kacfil, heh, do czego ta windykacja doprowadza
wojtus, dzieki
Darraz, jest to jak najbardziej wykonalne, moje punto z 2003 ma aktualnie ~125000 przebiegu, a gdybym jeździł nim jako jedyny właściciel (jestem drugim) byłoby to koło 100000, nawet trochę mniej- robię koło 800km miesięcznie. Co do multi to dostałem garść papierów typu faktury za naprawy , wymiany oleju etc z ostatnich ~20000km i składa się to w logiczną całość
0 x
***Ty ze spaloną gumą, patrz jak się toczę z dumą...***
Top Gear`s UGLIEST car of the year 1999 ==> Top Gear`s CAR OF THE YEAR 2000 - PROBLEM?
Top Gear`s UGLIEST car of the year 1999 ==> Top Gear`s CAR OF THE YEAR 2000 - PROBLEM?
- malymaly
- Klubowicz
- Posty: 1121
- Rejestracja: 14 gru 2011, 00:03
- Multipla: JTDm, 120 KM 2006/ DGC 3,6 '15
- Lokalizacja: Bytom
- x 17
Re: Multi - spelnienie jednego z marzeń
Fajne felgi:) u mnie takie na zimówkach w oryginalnym kolorze i trochę rudym zachodzą. Twoje eleganckie. Widzę, że malowanie wykonane profesjonalnie, bo nie wyobrażam sobie tej roboty ręczną metodą.
0 x
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: Multi - spelnienie jednego z marzeń
Ładna maszyna, zupełnie taka jak moja. Życzę dalej takiego zapału do tego autka.
0 x
- adi.degora
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 maja 2013, 12:46
- Multipla: 1.9 JTD , 2000
- Lokalizacja: Poznań
Re: Multi - spelnienie jednego z marzeń
Dzięki Zdecydowalem się na takie bo przypadkiem widziałem je pod jedną z multi które oglądałem swego czasu, a wiem że nie każda felga się mieści z uwagi na mocowanie hamulca z przodu, więc żeby się nie wkopać dla świętego spokoju wzialem te z barchetty. Malowanie oczywiście domową metodą Z puszeczki Trochę oklejania było, ale nie będę płacił za coś co mogę zasadniczo zrobić sam Podobnie było z przyciemnieniem szyb- tygodniami się męczyłem, kolejne rolki folii lądowały w koszu, ale próbowałem dalejmalymaly pisze:Fajne felgi:) u mnie takie na zimówkach w oryginalnym kolorze i trochę rudym zachodzą. Twoje eleganckie. Widzę, że malowanie wykonane profesjonalnie, bo nie wyobrażam sobie tej roboty ręczną metodą.
Dzięki, dzięki Zapału na pewno nie zbraknie, nie zbrakło do punto, nie zbraknie do multi Co najwyżej talarów może być zawsze trochę za małosamul2 pisze:Ładna maszyna, zupełnie taka jak moja. Życzę dalej takiego zapału do tego autka.
0 x
***Ty ze spaloną gumą, patrz jak się toczę z dumą...***
Top Gear`s UGLIEST car of the year 1999 ==> Top Gear`s CAR OF THE YEAR 2000 - PROBLEM?
Top Gear`s UGLIEST car of the year 1999 ==> Top Gear`s CAR OF THE YEAR 2000 - PROBLEM?
- adi.degora
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 maja 2013, 12:46
- Multipla: 1.9 JTD , 2000
- Lokalizacja: Poznań
Re: Multi - spelnienie jednego z marzeń
Spiąłem się i stworzyłem w końcu coś co z grubsza mozna nazwac BRA
Lepiej już chyba nie będzie, powinna być trochę bardziej naciągnięta ale już się nie da Najwięcej problemu było żeby nie zjeżdżała z maski na dół
Lepiej już chyba nie będzie, powinna być trochę bardziej naciągnięta ale już się nie da Najwięcej problemu było żeby nie zjeżdżała z maski na dół
0 x
***Ty ze spaloną gumą, patrz jak się toczę z dumą...***
Top Gear`s UGLIEST car of the year 1999 ==> Top Gear`s CAR OF THE YEAR 2000 - PROBLEM?
Top Gear`s UGLIEST car of the year 1999 ==> Top Gear`s CAR OF THE YEAR 2000 - PROBLEM?