Pażdzierz samula
- kwiacioland
- Klubowicz
- Posty: 1063
- Rejestracja: 15 maja 2014, 11:41
- Multipla: Toyota Rav 4
- Lokalizacja: Kłobuck
- x 105
Re: Pażdzierz samula
Rakus1 . Ja też myślę że doprowadziłem swoją mućkę do stanu mnie chwilowo zadowalającego.
0 x
Była Multipla Mk1-1,9 - JTD 140 km , 2003 r .
Obecnie jest Toyota Avensis Verso 2,0 D4D 2003 r
Obecnie jest Toyota Avensis Verso 2,0 D4D 2003 r
- alpitlum
- Klubowicz
- Posty: 1058
- Rejestracja: 3 lis 2014, 21:17
- Multipla: 2.4Vis..... Benzyn Gaz . 1999
- Gadu-Gadu: 2191881
- Komunikator Tlen: trabi1100@interia.pl
- Skype: marylka2208
- Lokalizacja: Łódź
- x 66
Re: Pażdzierz samula
Witam pozdrowionka od ziomali osobiście jestem za każdą fajniusią zmianką na lepsze:) o to też chodzi! Mam nadzieję że spotkamy się osobiście i będzie nam bardzo miło.
0 x
pomoc telefoniczna, kawa, herbata, dostęp do Internetu tel. M - 500 603 317,
- buba_1977
- Posty: 58
- Rejestracja: 29 kwie 2014, 14:05
- Multipla: benzyna+LPG(DIEGO3),103KM,2000
- Skype: sebastian_wojewoda
- Lokalizacja: Opoczno
Re: Pażdzierz samula
Załóż swój wątek bo "prezesi" nie dadzą ci spokojukwiacioland pisze:Rakus1 . Ja też myślę że doprowadziłem swoją mućkę do stanu mnie chwilowo zadowalającego.
0 x
Były: Fiat 126p-1974r; Opel Astra hatchback 1,7d -1994; Opel Astra kombi 1,7d-1992;
- Darraz
- Klubowicz
- Posty: 5467
- Rejestracja: 21 gru 2009, 14:56
- Multipla: BYŁA :-(
- Lokalizacja: MOSINA
- x 111
Re: Pażdzierz samula
Sęk w tym, że Kwiacioland już swój wątek ma... tylko sie trochę "rozrzucił" niepotrzebnie.
Żeby mój post był związany z wątkiem to pozdrawiam Pażdzieża Samula jak i jego właściciela.
Żeby mój post był związany z wątkiem to pozdrawiam Pażdzieża Samula jak i jego właściciela.
0 x
tel. 691 780 705
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: Pażdzierz samula
Jako, że dawno nie pisałem nic w swoim wątku, to robię małe update.
Z wierzchu za dużo się nie zmieniło, bo i niema co zbytnio już poprawiać. Doszły tylko oryginalne progi Zendera, listwy i klamki w kolorze oraz praktycznie już nieosiągalne owiewki szyb tylnych drzwi.
No i przybyło znowu trochę naklejek zlotowych.
Z grubszej mechaniki doszła samoczynna blokada mechanizmu róznicowego typu Visco-Drive. Daje do 35% spięcia i poprawia przeniesienie dużego momentu na asfalt. Nie trzeba dodawać, że pomaga też w wygrzebywaniu się np z zaspy.
Wpadło też sprzęgło z szerszymi, kevlarowymi okładzinami.
Troszkę więcej wizualnie zmieniło się we wnętrzu. W miejsce manualnej klimy wpadł klimatronik. Jest on co prawda prymitywny, ale niech na razie jest.
Ponieważ okazyjnie zakupiłem ponad komplet nowych, nieużywanych foteli pokusiłem się o eksperyment. Pobawiłem się troszeczkę, porozkręcałem, poskręcałem, Renia cos tam podszyła i wyszło takie coś:
Jak widać wyeliminowałem fabryczny brak czyli niezamykany fotel przedniego pasażera. Dodatkowo oprócz tylnych foteli również na srodkowym przednim zastosowałem mały, poliftowy zagłowek. Raz, że poprawia to widoczność przy braku pasażerów, to po złożeniu fotela zagłówek mniej przeszkadza niż stary. Dodatkowym skutkiem ubocznym jest to, że teraz wszystkie fotele mam również przesuwane. Tylne oprócz skokowej mają teraz również płynny przesuw.
Na ten sezon mam w planach jak czas i zdrowie pozwoli montaż układu VDC czyli ESP+TC+ASR. Skutkiem ubocznym będzie również tempomat. Graty już kupione
Kabelki powoli zaczynam lutować
Jeszcze jeden feler będę chciał wyeliminować czyli niemożność regulacji kierownicy w dwóch płaszczyznach, co przy moim wzroście jest dokuczliwe. Trzeba tylko będzie "ożenić" kolumnę Multipli z alfowską.
Na razie tyle, ciąg dalszy być może nastąpi.
Z wierzchu za dużo się nie zmieniło, bo i niema co zbytnio już poprawiać. Doszły tylko oryginalne progi Zendera, listwy i klamki w kolorze oraz praktycznie już nieosiągalne owiewki szyb tylnych drzwi.
No i przybyło znowu trochę naklejek zlotowych.
Z grubszej mechaniki doszła samoczynna blokada mechanizmu róznicowego typu Visco-Drive. Daje do 35% spięcia i poprawia przeniesienie dużego momentu na asfalt. Nie trzeba dodawać, że pomaga też w wygrzebywaniu się np z zaspy.
Wpadło też sprzęgło z szerszymi, kevlarowymi okładzinami.
Troszkę więcej wizualnie zmieniło się we wnętrzu. W miejsce manualnej klimy wpadł klimatronik. Jest on co prawda prymitywny, ale niech na razie jest.
Ponieważ okazyjnie zakupiłem ponad komplet nowych, nieużywanych foteli pokusiłem się o eksperyment. Pobawiłem się troszeczkę, porozkręcałem, poskręcałem, Renia cos tam podszyła i wyszło takie coś:
Jak widać wyeliminowałem fabryczny brak czyli niezamykany fotel przedniego pasażera. Dodatkowo oprócz tylnych foteli również na srodkowym przednim zastosowałem mały, poliftowy zagłowek. Raz, że poprawia to widoczność przy braku pasażerów, to po złożeniu fotela zagłówek mniej przeszkadza niż stary. Dodatkowym skutkiem ubocznym jest to, że teraz wszystkie fotele mam również przesuwane. Tylne oprócz skokowej mają teraz również płynny przesuw.
Na ten sezon mam w planach jak czas i zdrowie pozwoli montaż układu VDC czyli ESP+TC+ASR. Skutkiem ubocznym będzie również tempomat. Graty już kupione
Kabelki powoli zaczynam lutować
Jeszcze jeden feler będę chciał wyeliminować czyli niemożność regulacji kierownicy w dwóch płaszczyznach, co przy moim wzroście jest dokuczliwe. Trzeba tylko będzie "ożenić" kolumnę Multipli z alfowską.
Na razie tyle, ciąg dalszy być może nastąpi.
3 x
- kacfil
- Posty: 2077
- Rejestracja: 25 sie 2010, 18:14
- Multipla: Jtd 115 2004
- Lokalizacja: Sosnowiec
- x 54
- yuraS
- Klubowicz
- Posty: 484
- Rejestracja: 27 gru 2015, 21:39
- Multipla: 1.9 JTD 2003 r
- Lokalizacja: Turek
- x 16
Re: Pażdzierz samula
I kto jest mistrzem ?
0 x
laguna I -1.8 ; laguna I -1.8 16v kombi ; Punto II 1.8 16v HGT; Twingo I -1,2 ; Grande Punto 1,4 ; Linea 1,4 ; Nissan 350z ; Citroen C4 grand picasso 1.6 HDI ; Grand Espace IV 2.0DCI ; MK1 1,6 ; MK2 1,6; MK1 1,9
- ksiazelech
- Klubowicz
- Posty: 2762
- Rejestracja: 30 lip 2010, 19:30
- Multipla: JTD 138KM 2002r.
- Skype: ksiazelech
- Lokalizacja: RYBNIK (Śląskie)
- x 50
Re: Pażdzierz samula
Też myślałem o regulacji kierownicy w dwóch płaszczyznach.
0 x
Fiat Multipla 1,9 JTD 138KM 2002r. ciemna zieleń
Były; 126p/CC700/Tico+LPG/Siena1,6 16V 101KM+LPG
Marea Weekend 1,9 TD 100KM
Były; 126p/CC700/Tico+LPG/Siena1,6 16V 101KM+LPG
Marea Weekend 1,9 TD 100KM
- alpitlum
- Klubowicz
- Posty: 1058
- Rejestracja: 3 lis 2014, 21:17
- Multipla: 2.4Vis..... Benzyn Gaz . 1999
- Gadu-Gadu: 2191881
- Komunikator Tlen: trabi1100@interia.pl
- Skype: marylka2208
- Lokalizacja: Łódź
- x 66
Re: Pażdzierz samula
zajebiste super wyglda
0 x
pomoc telefoniczna, kawa, herbata, dostęp do Internetu tel. M - 500 603 317,