Alpitlum - Projekt Multipla HGT
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 19 maja 2014, 15:17
- Multipla: Multipla 2001 1.6 CNG
- Lokalizacja: Gdynia
- x 2
Re: Alpitlum - Projekt Multipla HGT
No zakładając, że dawca za ok 2.5k.
W tej chwili juz Ci łatwiej było by oszacować czas i nakład pracy.
Zastanawiam sie co byłoby lepsze, czy silnik z Coupe z turbo czy z Marei?
Podoba mi się ten pomysł, i się poważnie zastanawiam nad realizacją.
Nie chciał byś zrobić drugiej przekładki?
W tej chwili juz Ci łatwiej było by oszacować czas i nakład pracy.
Zastanawiam sie co byłoby lepsze, czy silnik z Coupe z turbo czy z Marei?
Podoba mi się ten pomysł, i się poważnie zastanawiam nad realizacją.
Nie chciał byś zrobić drugiej przekładki?
0 x
- Jendrula65
- Posty: 1315
- Rejestracja: 5 lip 2011, 20:46
- Multipla: 1,9 MJT 120KM, 2007 280 tyś km
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
- x 132
Re: Alpitlum - Projekt Multipla HGT
To pewnie za chwilę przeczytamy w lokalnych wiadomościach że Multipla "Dziewiarza Andrzeja" zwinęła asfalt lub kostkę brukową podczas ruszania lub przyśpieszania na ulicach Łodzi
0 x
Była Mulcia Mk1 1,6 1999 r, Mulcia Mk1 1,9 JTD 2003 r.
Mulcia Mk2 1,9 MJT 2007 r. aktualnie 500L
Mulcia Mk2 1,9 MJT 2007 r. aktualnie 500L
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: Alpitlum - Projekt Multipla HGT
Nasz dawca kosztował 1250zł + wypożyczenie lawety + oczywiście rozrządy, rolki ,paski i inne duperele jeżeli Ci to pomoże w szacunkach.Jednak jak mówiłem ta suma jest mocno płynna.jbond pisze:No zakładając, że dawca za ok 2.5k.
W tej chwili juz Ci łatwiej było by oszacować czas i nakład pracy.
Zastanawiam sie co byłoby lepsze, czy silnik z Coupe z turbo czy z Marei?
Podoba mi się ten pomysł, i się poważnie zastanawiam nad realizacją.
Nie chciał byś zrobić drugiej przekładki?
Czas i nakład pracy byłem w stanie oszacować już przed robotą. Jakbym zsumował, skumulował czas spędzony przy tym projekcie to wyjdzie gdzieś 4-5 dni. Ogólnie było ciut dłużej, ale jak wspominałem w tym czasie robiłem jeszcze inne rzeczy.
Dziwne pytanie. To zależy czy potrzebujesz 190 lub 220KM (bo nie wiem który silnik z Coupe masz na myśli) , czy tylko 150KM.
Jak Ci się pomysł podoba, to nie ma się co zastanawiać (kwestia tylko czy sam robisz, czy dasz do zrobienia - jeżeli druga opcja ,to sobie odpuść )
Nie chciałbym, bo myślę już o czymś innym. Dwa razy to samo = nuda
0 x
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 19 maja 2014, 15:17
- Multipla: Multipla 2001 1.6 CNG
- Lokalizacja: Gdynia
- x 2
Re: Alpitlum - Projekt Multipla HGT
Jak z zawieszeniem?
Czy oryginalne mcPerson zostały? Czy równierz przełożyliście?
Ta Gdańska mulipa miała/ma zawieszenie od coupe.
Generalnie jeszcze do końca nie wiem co będę przerabiał i jak, ale coś wymyślę
W tej chwili jedna mulipa jest przerabiana na przyczepę, a fajnie by wyglądała ładna mulipa ciągnąca przyczepo-multiple.
Czy oryginalne mcPerson zostały? Czy równierz przełożyliście?
Ta Gdańska mulipa miała/ma zawieszenie od coupe.
Generalnie jeszcze do końca nie wiem co będę przerabiał i jak, ale coś wymyślę
W tej chwili jedna mulipa jest przerabiana na przyczepę, a fajnie by wyglądała ładna mulipa ciągnąca przyczepo-multiple.
0 x
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: Alpitlum - Projekt Multipla HGT
Po co i w jakim celu? Wózek zawieszenia jest identyczny, wahacze bardzo podobne. Amortyzatory? nie zapominajmy, że Multipla jest 6-cio osobowa i ma gabaryty kiosku Ruchu, więc lepiej zostawić oryginalne. Zostały założone tylko sprężyny od diesla także multiplowe. W wolnossącej wersji zresztą aż takiej inwazji mocy nie ma.jbond pisze:Jak z zawieszeniem?
Czy oryginalne mcPerson zostały? Czy równierz przełożyliście?
Ta Gdańska mulipa miała/ma zawieszenie od coupe.
0 x
- ksiazelech
- Klubowicz
- Posty: 2762
- Rejestracja: 30 lip 2010, 19:30
- Multipla: JTD 138KM 2002r.
- Skype: ksiazelech
- Lokalizacja: RYBNIK (Śląskie)
- x 50
Re: Alpitlum - Projekt Multipla HGT
Piękna robota , super wykonanie.
0 x
Fiat Multipla 1,9 JTD 138KM 2002r. ciemna zieleń
Były; 126p/CC700/Tico+LPG/Siena1,6 16V 101KM+LPG
Marea Weekend 1,9 TD 100KM
Były; 126p/CC700/Tico+LPG/Siena1,6 16V 101KM+LPG
Marea Weekend 1,9 TD 100KM
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 19 maja 2014, 15:17
- Multipla: Multipla 2001 1.6 CNG
- Lokalizacja: Gdynia
- x 2
Re: Alpitlum - Projekt Multipla HGT
Zanim podejmę decyzję, zbieram dane.samul2 pisze:Po co i w jakim celu?jbond pisze:Jak z zawieszeniem?
Czy oryginalne mcPerson zostały? Czy równierz przełożyliście?
Ta Gdańska mulipa miała/ma zawieszenie od coupe.
Jutro jadę zawieźć prosiaka do warsztatu w Gdańsku, na Czarnym Dworze, a tam ostatnio widziałem czarną mulipe, to poszukam właściciela, o ile jeszcze tam parkuje.
Na YT znalazłem taki filmik:
https://youtu.be/jx6cCpYnpAU
I taki podobny wygląd chciałbym uzyskać.
0 x
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
- Darraz
- Klubowicz
- Posty: 5467
- Rejestracja: 21 gru 2009, 14:56
- Multipla: BYŁA :-(
- Lokalizacja: MOSINA
- x 111
Re: Alpitlum - Projekt Multipla HGT
Komu się nie chciało odtwarzać filmiku, końcowy efekt poniżej:
W Gimpie znacznie łatwiej poddać Multiplę takim przeróbkom niż w rzeczywistości, chociaż większość właścicieli Multipli też z taką przeróbką przed monitorem też miałaby problemy. Osobiście średnio wierzę, żeby dało się czymś takim jeździć.
Poniższy VT zrobiony dużo precyzyjniej, ale i to w realnym świecie niedługo by pewnie nie pojeździło. Lepiej wrócić do sedna wątku, czyli Multipli HGT, bo wiadomo, że kulać się będzie sprawnie.
W Gimpie znacznie łatwiej poddać Multiplę takim przeróbkom niż w rzeczywistości, chociaż większość właścicieli Multipli też z taką przeróbką przed monitorem też miałaby problemy. Osobiście średnio wierzę, żeby dało się czymś takim jeździć.
Poniższy VT zrobiony dużo precyzyjniej, ale i to w realnym świecie niedługo by pewnie nie pojeździło. Lepiej wrócić do sedna wątku, czyli Multipli HGT, bo wiadomo, że kulać się będzie sprawnie.
0 x
tel. 691 780 705