Re: Multipla z przypadku- 1,9 JTD 2002
: 25 maja 2019, 21:31
samul2, dzięki za info.
Czy mam ESP? Trudno powiedzieć, nie zauważyłem. Tak naprawdę wyposażenia nie przeglądałem jeszcze na tyle dokładnie- póki co Multipla stoi w warsztacie i jest robiona "z doskoku" w przerwach między innymi autami.
Oglądając spód z kanału potwierdza się to, co wcześniej widziałem z pozycji leżenia na glebie- auto nie ma problemów z korozją.
Nalot rdzy na gniazdach sprężyn tylnej osi oczyszczony i pomalowany, całość zakonserwowana.
Teraz zaczęła się walka z przednim zawieszeniem.
Gumy stabilizatora do wymiany, tu akurat kolega mimo moich zaleceń kupił zwykłe tuleje do Multipli. No trudno, najwyżej za jakiś czas znów będziemy je robić.
Niestety, jest też nie zdiagnozowany wcześniej luz na lewym wahaczu i pęknięta lewa sprężyna... Oraz jeden, prawy łącznik stabilizatora do wymiany. Dziwne, ale nie ma zauważalnej różnicy wysokości między stronami pomimo uszkodzonej sprężyny.
Tak więc kolejne niezaplanowane wydatki mnie czekają.
Czy mam ESP? Trudno powiedzieć, nie zauważyłem. Tak naprawdę wyposażenia nie przeglądałem jeszcze na tyle dokładnie- póki co Multipla stoi w warsztacie i jest robiona "z doskoku" w przerwach między innymi autami.
Oglądając spód z kanału potwierdza się to, co wcześniej widziałem z pozycji leżenia na glebie- auto nie ma problemów z korozją.
Nalot rdzy na gniazdach sprężyn tylnej osi oczyszczony i pomalowany, całość zakonserwowana.
Teraz zaczęła się walka z przednim zawieszeniem.
Gumy stabilizatora do wymiany, tu akurat kolega mimo moich zaleceń kupił zwykłe tuleje do Multipli. No trudno, najwyżej za jakiś czas znów będziemy je robić.
Niestety, jest też nie zdiagnozowany wcześniej luz na lewym wahaczu i pęknięta lewa sprężyna... Oraz jeden, prawy łącznik stabilizatora do wymiany. Dziwne, ale nie ma zauważalnej różnicy wysokości między stronami pomimo uszkodzonej sprężyny.
Tak więc kolejne niezaplanowane wydatki mnie czekają.