Strona 2 z 2

Re: Chyba wybiorę się do psychologa

: 5 gru 2019, 18:51
autor: karmelki
no właśnie to jest ten bul w mojej 105 konnej muci niema otworu na śrubę pomiędzy podporami półosi tak jak na tej aukcji
https://www.otomoto.pl/oferta/miska-ole ... BHzML.html?
ale ta niema nagwintowanego otworu na elektryczną miarkę poziomu oleju
Ta ma zaś elektryczną miarkę ma ale za to niema odpowietrzenia skrzyni korbowej https://www.olx.pl/oferta/miska-olejowa ... 886e535cc7

więc musisz zobaczyć jaką masz miskę w swojej muci

Re: Chyba wybiorę się do psychologa

: 5 gru 2019, 19:16
autor: samul2
MaciekLaciek pisze:
5 gru 2019, 08:50
karmelki pisze:
MaciekLaciek pisze:
4 gru 2019, 20:18
A po ile kupowales miski? Patrzyłem u krisa ale on ma za 1600 ObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
jak bym nówki kupował to na pewno bym do psychiatry trafił używki koło 5 stówek ale trzeba z wagą bo handlarze od alfy wciskają
A popdowiesz jaką miskę kupowałeś bo ja allegro widziałem niby jakieś 2 rozmiary 6 i 9 cm, ale zupełnie nie wiem o co w tym chodzi Obrazek

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Miska w silnikach JTD różni się na skutek zastosowania różnych typów skrzyń i półosi. W samej Multipli akurat jest jeden typ skrzyni, ale miska od 105KM różni się od misek 110/115KM. 105-tka ma dodatkowy spływ z separatora oleju i brak otworu na czujnik poziomu. Ta z ogłoszenia jest wersji 105KM. Te centymatry to jest odległość mocowania podpory półosi od skraju miski. Tak wzrokowo patrząc żebra mocowań podpory w Multipli muszą znajdować się pomiędzy dwiema ze śrub mocujących miskę do bloku, a np od Alfy żebra są bardziej cofnięte i śruba mocująca wypada pomiędzy tymi żebrami. Jak sobie popatrzysz, to zrozumiesz o co chodzi.

Re: Chyba wybiorę się do psychologa

: 11 wrz 2020, 16:41
autor: LilliannaReese
Przykro mi z powodu samochodu (mój przyjaciel też miał długie problemy z naprawą samochodu, ale teraz wszystko jest w porządku.