Witajcie
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 maja 2010, 09:36
- Multipla: .
- Gadu-Gadu: 9306806
- Lokalizacja: Krotoszyn
Witajcie
Zarejestrowałem się tutaj ponieważ pod koniec roku zostanę tata bliźniąt.Co z tym się wiąże to kupno większego auta.Obecnie mam Punto II z 2001r 3d i jestem średnio zadowolony a nie powiem,że zainteresowała mnie Mulcia i chcę się jak najwięcej dowiedzieć,bo nie wiem czy warto ja brać.Pozdrawiam i jeszcze raz witam
0 x
Gdy obowiązek wezwie mnie
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
- Darraz
- Klubowicz
- Posty: 5467
- Rejestracja: 21 gru 2009, 14:56
- Multipla: BYŁA :-(
- Lokalizacja: MOSINA
- x 111
Re: Witajcie
Witam. A kolega skąd do nas się odzywa? Jakiej Multipli szuka? Załóż może w dziale technicznym temat z zapytaniem o stronę techniczną pojazdu. Forumowicze nie zostawią Cię bez odpowiedzi.
Zainteresowanie Multiplą to słuszny kierunek. Teraz tylko wystarczy kupic odpowiedni egzemplarz i cieszyć się jazdą.
Co do porównywania zadowolenia z Punto i Multipli... miałem kiedyś Cinquecento 900 i jej je sprzedałem przysięgłem sobie, że Fiata już więcej nie kupię. No i przysięgę złamałem i nie żałuję. Moja Multipla zmieniła moje zdanie o marce Fiat. Wydaje mi się jednak, że te bardziej popularne (mniejsze i tańsze) modele Fiata nadal nie są zbyt dobrej jakości, szybko się sypią.
Jeszcze jedno - siorka ma Punto II i też narzeka, niestety Multipli nie chce kupić, bo dla niej za duża...
Zainteresowanie Multiplą to słuszny kierunek. Teraz tylko wystarczy kupic odpowiedni egzemplarz i cieszyć się jazdą.
Co do porównywania zadowolenia z Punto i Multipli... miałem kiedyś Cinquecento 900 i jej je sprzedałem przysięgłem sobie, że Fiata już więcej nie kupię. No i przysięgę złamałem i nie żałuję. Moja Multipla zmieniła moje zdanie o marce Fiat. Wydaje mi się jednak, że te bardziej popularne (mniejsze i tańsze) modele Fiata nadal nie są zbyt dobrej jakości, szybko się sypią.
Jeszcze jedno - siorka ma Punto II i też narzeka, niestety Multipli nie chce kupić, bo dla niej za duża...
0 x
tel. 691 780 705
- miszczu77
- Admin
- Posty: 2586
- Rejestracja: 21 gru 2009, 18:18
- Multipla: Doblo 2006 1.9 Multijet 120KM
- Skype: miszczu77
- Lokalizacja: Łódź
- x 82
Re: Witajcie
Bo to Multipla, a nie fiat. I tym sposobem okaże się, że przysięgi nie złamałeśDarraz pisze:miałem kiedyś Cinquecento 900 i jej je sprzedałem przysięgłem sobie, że Fiata już więcej nie kupię. No i przysięgę złamałem i nie żałuję.
0 x
- ppavlo
- Posty: 91
- Rejestracja: 21 gru 2009, 13:57
- Multipla: JTD, 110 KM, 2002
- Lokalizacja: Wola k. Pszczyny
Re: Witajcie
Bo jedyna słuszna koncepcja małego fiata to "Mała Multipla" czyli Panda i do tego z jedynie słusznym silnikiem MultiJetDarraz pisze: Wydaje mi się jednak, że te bardziej popularne (mniejsze i tańsze) modele Fiata nadal nie są zbyt dobrej jakości, szybko się sypią.
0 x
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 maja 2010, 09:36
- Multipla: .
- Gadu-Gadu: 9306806
- Lokalizacja: Krotoszyn
Re: Witajcie
Odzywam się z Krotoszyna Jaka Mulcia? Hmm trudne pytanie. W sumie większość km po mieście robię ale jakoś nigdy nie miałem diesla a korci mnie,tylko nie wiem czy warto dopłacać, czy kupić np z gazem. CO do punto to nikomu nie polecam.sporo już w nim naprawiałem i będę próbował się go jak najszybciej pozbyć.Mulcia mi i mojej żonie się spodobała.w tej kwocie która byśmy mieli czyli ok 10tys,nie dostaniemy nic innego tak dużego i w miarę młodego(ok 10latek).Przeraża mnie tylko brak obrotomierza ale zawsze można dołożyć i ceny częściDarraz pisze:Witam. A kolega skąd do nas się odzywa? Jakiej Multipli szuka? Załóż może w dziale technicznym temat z zapytaniem o stronę techniczną pojazdu. Forumowicze nie zostawią Cię bez odpowiedzi.
Zainteresowanie Multiplą to słuszny kierunek. Teraz tylko wystarczy kupic odpowiedni egzemplarz i cieszyć się jazdą.
Co do porównywania zadowolenia z Punto i Multipli... miałem kiedyś Cinquecento 900 i jej je sprzedałem przysięgłem sobie, że Fiata już więcej nie kupię. No i przysięgę złamałem i nie żałuję. Moja Multipla zmieniła moje zdanie o marce Fiat. Wydaje mi się jednak, że te bardziej popularne (mniejsze i tańsze) modele Fiata nadal nie są zbyt dobrej jakości, szybko się sypią.
Jeszcze jedno - siorka ma Punto II i też narzeka, niestety Multipli nie chce kupić, bo dla niej za duża...
0 x
Gdy obowiązek wezwie mnie
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
- walenski45
- Posty: 606
- Rejestracja: 21 gru 2009, 05:28
- Multipla: Jtd 1999
- Gadu-Gadu: 7475580
- Komunikator Tlen: wale-nski
- Skype: walenski1
- Lokalizacja: Łódż tel 501 045 320 tpsa +48 0426488862
- Kontakt:
Re: Witajcie
Witam serdecznie co do obrotomierza jak widać wielu pozakładało koszt nie drogi około 100zł tak więc spokojnie troszkę czasu i będzie wsio
0 x
Re: Witajcie
Co do multipli, to jeżdziłem róznymi autami, ale jak z mojej mućki wsiadam do jakiejkolwiek osobówki to można klaustrofobii dostać. ma pewne wady ale w porównaniu do zalet można je spokojnie wybaczyć. auto godne polecenia. jak chodzi o wersje to wedle upodobania. trzeba wziąć też pod uwagę koszty napraw które w dieslu mogą być wyższe (np: sprzęgło) a z gazem jest o tyle ciężko że trudno znaleźć dobrego fachowca jak się coś zaczyna dziać.
0 x
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: Witajcie
Mario proszę Cię chociaż Ty nie powielaj herezji wypisywanych na temat wyższych kosztów JTD.Porównaj sobie ceny klamotów na allegro.Jak Ci strzeli pasek rozrządu to do JTD gołą głowice kupisz już od 200zł(nie opłaca się naprawiać),spróbuj za tyle kupić do 1,6.Spytaj kolegi Michnika ile dał za wtryskiwacz do 1,6 , ja do JTD zapłaciłem 100zł za szt.Spróbuj na jednym komplecie sprzęgła zrobić taki przebieg jak w JTD.Robię te auta tyle lat i smiac mi się chce jak ktoś porównuje awaryjność i koszty 1,6/16v kontra JTD.Ja tylko leję ropę i jeżdżę pomimo ponad 250 000 km przebiegu.Wystarczy porównać statystykę usterek na starym forum, myślę ze benzyna tam króluje.Niedawno robiłem bad-tech w multipli JTD która ma 452 000 km przebiegu (zrobiłem fotkę licznika jakby ktoś nie wierzył).Rozmawiałem z kierowcą bo to służbowe auto i okazało się ,że jeżeli chodzi o zespól napędowy to tylko raz było wymieniane sprzęgło z dwumasem ,koło pasowe wału i przepływomierz(nie licząc materiałów eksploatacyjnych, które sie rutynowo wymienia).Jak na taki przebieg to chyba koszty znikome, a silnik chodzi jak zegarek.Natomiast co do gazu w 1,6 to potwierdzam, wczesniej czy później to źródło zmartwień.
0 x
- Szmuglerzy
- Posty: 133
- Rejestracja: 26 gru 2009, 21:15
- Multipla: 1,8 90KM LPG+Benzyna (VW)
- Gadu-Gadu: 1697254
- Skype: Szmuglerzy
- Lokalizacja: Małyń
Re: Witajcie
Tomek co Ty za Herezje wypisujesz
Przeca ropnioki są dużo droższe w utrzymaniu i naprawie niż benzynki.
Nie na próżno pojawiło się powiedzenie że JTD są "drogie w utrzymaniu i awaryjne"
A tak całkiem na serio matti84 nie popełnij błedu co poniektórych z nas ładuj się w JTD.
Jak miałbym kupować po raz drugi to tylko ropę.
Całkowicie podpisuje się pod tym co napisał Samul a on wie co mówi trzymaj się jego opini to daleko zajedziesz nowym nabytkiem
Pozdrawiam
0 x
CobraTeam
- zlociutki01
- Posty: 149
- Rejestracja: 27 gru 2009, 10:49
- Multipla: Była: JTD, 115KM, 2003
- Skype: zlociutki01
- Lokalizacja: Rybnik-Niedobczyce
Re: Witajcie
Diesel i jeszcze raz diesel. Zgodnie radami Włoskich mechaników, należy raczej omijać JTD-M 120KM z początku serii. Coś tam było nie dopracowane z wtryskami. Po kilku miesiącach problem usunięto i wszystko normalnie jeździ. No i przebieg 20000km między wymianami oleju w nowych samochodach, jest ich zdaniem trochę przesadzony. Te silniki tego nie lubią. Dojeżdżam moim autem do 200tyś km i z silnikiem nie mam najmniejszych problemów, a reszta po prostu normalnie się zużywa. W żadnym samochodzie nic nie jest wieczne.
0 x
Była piękna JTD.
Złociutki01
Złociutki01