Obrazek

SWAP - przekładka silnika benzynowego 1.6

Przykłady gotowych usprawnień
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
samul2
Klubowicz
Posty: 2852
Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
Lokalizacja: ŁÓDŹ
x 232

Re: SWAP - przekładka silnika benzynowego 1.6

#21 Post autor: samul2 » 12 maja 2012, 09:49

hombre77 pisze: Ja się przy kupnie Multipli zastanawiam na silnikiem 2.0 20V, ale podobno ich wadą jest smarowanie. Czy na swappa do Mulci podszedłby jakiś 2.0 16V?
20V nie są bardziej wadliwe niż 16V. Jeżeli chcesz 16V to pakuj zestaw 140KM od coupety i już. 2,0/16VT raczej nie ,bo te nadzwyczaj często panewki bokiem wyciskają.
0 x

MultiplaGT
Posty: 237
Rejestracja: 24 maja 2010, 08:26
Multipla: tak

Re: SWAP - przekładka silnika benzynowego 1.6

#22 Post autor: MultiplaGT » 12 maja 2012, 11:09

samul2 pisze:
MultiplaGT pisze:

Hejko :)

A jak to wygląda z punktu widzenia Experta z tymi "nowymi" jednostkami Fiata,Lanci,Alfy 1,4T 120-170KM i 1,7 235KM??
Po raz kolejny wyczuwam sarkazm, ale przemilczę to. ;)


Ajtam Ajtam, znowu Ty i ten Twój tekst z sakrazmem hyhy Żadnych podtekstów ukrytych nie ma. Dla mnie jak i dla wieeeelu Innych jesteś Expertem i juSZ :)

poozdroffka
0 x

Awatar użytkownika
Brzózka
Posty: 1142
Rejestracja: 21 lut 2012, 11:06
Multipla: Była MK1 jest MK2 i CC 704
Lokalizacja: SBL-Powiat Bieruńsko Lędziński
x 31

Re: SWAP - przekładka silnika benzynowego 1.6

#23 Post autor: Brzózka » 13 maja 2012, 06:11

hombre77 pisze:Co do diesla: są osoby, dla których ten typ napędu nie istnieje w pojazdach osobowych z kilku powodów - ja się do takich zaliczam. Kolega Enzoo pewnie też.

Co do Swapa? Ja się przy kupnie Multipli zastanawiam na silnikiem 2.0 20V, ale podobno ich wadą jest smarowanie. Czy na swappa do Mulci podszedłby jakiś 2.0 16V?
Swego czasu i ja tak uważałem, nawet nie chciałem słyszeć o dieslu. Przypadek sprawił, że stałem się właścicielem diesla. Dziś po przejechaniu od zakupu prawie 20tyś.km nie wróciłbym do benzyniaka(choć na poprzedniczkę nie powiem złego słowa) a to np. dla tego że dla diesla to obojętne czy w aucie jedzie jedna osoba czy sześć, z bagażem czy bez. Takich przykładów można przytoczyć tu wiele, ale po co? O wyższości diesla już gdzieś o tym tu było. Ja mogłem się o tym przekonać osobiście, jeszcze kupując tak zadbany egzemplaż, teraz spijam śmietankę rozkoszując się jazdą.
0 x

Awatar użytkownika
Jendrula65
Posty: 1314
Rejestracja: 5 lip 2011, 20:46
Multipla: 1,9 MJT 120KM, 2007 280 tyś km
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
x 132

Re: SWAP - przekładka silnika benzynowego 1.6

#24 Post autor: Jendrula65 » 13 maja 2012, 06:56

A czy jest możliwe ( teoretycznie ) "zapakowanie" do Multipli fiatowskiego silnika 2,4 jtd i podrasowanie elektroniczne tego zastawu :?: Sam silnik jest większy i więcej waży ale dysponuje większą mocą.
0 x
Była Mulcia Mk1 1,6 1999 r, Mulcia Mk1 1,9 JTD 2003 r.
Mulcia Mk2 1,9 MJT 2007 r. aktualnie 500L

Awatar użytkownika
samul2
Klubowicz
Posty: 2852
Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
Lokalizacja: ŁÓDŹ
x 232

Re: SWAP - przekładka silnika benzynowego 1.6

#25 Post autor: samul2 » 13 maja 2012, 19:38

O mały włos u mnie by było 2,4JTD/10V , ale to było mało ambitne i celowałem w 2,4JTD/20V. Jednak nie mogłem nic trafić w rozsądnej cenie. Trafiło się 1,9/16V i skrzynia 6-tka w bardzo dobrych pieniądzach to się założyło ;) Dodatkowo 16-tka ma większy potencjał niż 2,4/10V.
0 x

ODPOWIEDZ