Obrazek

Big brake, czyli wielkie hamulce

Przykłady gotowych usprawnień
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
adamx8
Klubowicz
Posty: 299
Rejestracja: 22 gru 2009, 21:15
Multipla: 2.4 20v
Skype: adamx8
Lokalizacja: Oberschlesien
x 15

Re: Big brake, czyli wielkie hamulce

#11 Post autor: adamx8 » 12 kwie 2012, 20:39

Jest co hamować, a będzie jeszcze więcej, ale to później w innym temacie.
0 x
....czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi, naprawdę trudno jest ich wyprzedzić.

Awatar użytkownika
Pepcio
Posty: 572
Rejestracja: 20 sty 2010, 07:39
Multipla: Skoda Octavia II FL 1.2 TSi
Gadu-Gadu: 2997883
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Re: Big brake, czyli wielkie hamulce

#12 Post autor: Pepcio » 13 kwie 2012, 05:37

jakimiuczek pisze:Tylko, jak to się już Pepcio pytał, czy masz z czego hamować tymi hebelkami? ;)
Mućka całkiem niedawno na ori gratach, ale po sofcie, skoro widać ruch w temacie znaczy się nic innego jak szykuje się jakieś 1.9 16v, albo wersja dla twardzieli 2,4 JTD :)
Czas dołożyć w Cromie pod 200 km bo za chwilę Multiple zaczną mnie wyprzedzać :)
0 x
"Mężczyzna tylko od życia nauczy się żyć i żadna pedagogika tej nauki nie zastąpi. Miguel de Unamuno "

Awatar użytkownika
samul2
Klubowicz
Posty: 2852
Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
Lokalizacja: ŁÓDŹ
x 232

Re: Big brake, czyli wielkie hamulce

#13 Post autor: samul2 » 13 kwie 2012, 18:24

Pepcio pisze: Czas dołożyć w Cromie pod 200 km bo za chwilę Multiple zaczną mnie wyprzedzać :)
Mariusz są już chyba takie ,co Cię wyprzedzą :lol:
0 x

MultiplaGT
Posty: 237
Rejestracja: 24 maja 2010, 08:26
Multipla: tak

Re: Big brake, czyli wielkie hamulce

#14 Post autor: MultiplaGT » 14 kwie 2012, 07:31

adamx8 pisze:Jest co hamować, a będzie jeszcze więcej, ale to później w innym temacie.

Heyko Ejjko :)

Nooooo jak fayniusiowo :) Róznica jest na pewno :)
Jak już zrobisz też tył, to zainwestuj jeszcze w przewody hamulcowe w stalowym oplocie za miast gumowych. Z przodem nie ma problemu bo są dwa, ale z tyłu jest ich aż 6, ale można zamiast 2 zrobić pętelke, jedne wogóle pominąć i dać zwykły miedziany, także zostają tylko dwa :) Heble tak szybko nie puchną a do tego możesz zalać już płyn hamulcowy. Jeszcze dam znać, jak to zniesie pompa ;)
http://www.moto-akcesoria.pl/wyczynowy- ... 05l,p,9735

poozdrawiam i życzę dalszej dobrej zabawy z Mulpą ;)
0 x

MultiplaGT
Posty: 237
Rejestracja: 24 maja 2010, 08:26
Multipla: tak

Re: Big brake, czyli wielkie hamulce

#15 Post autor: MultiplaGT » 14 kwie 2012, 07:42

Pepcio pisze:
jakimiuczek pisze:Tylko, jak to się już Pepcio pytał, czy masz z czego hamować tymi hebelkami? ;)
Mućka całkiem niedawno na ori gratach, ale po sofcie, skoro widać ruch w temacie znaczy się nic innego jak szykuje się jakieś 1.9 16v, albo wersja dla twardzieli 2,4 JTD :)
Czas dołożyć w Cromie pod 200 km bo za chwilę Multiple zaczną mnie wyprzedzać :)
Hejko Ejjko :)

No właśnie ;) Ostatnio siedze na forum Bravo2 i qurcze, jestem pod mega wrazeniem :) Autka po 225KM i 460Nm ..... ;)
Ponoć idzie to jak przecinak ;)

poozdroffka
0 x

Awatar użytkownika
Pepcio
Posty: 572
Rejestracja: 20 sty 2010, 07:39
Multipla: Skoda Octavia II FL 1.2 TSi
Gadu-Gadu: 2997883
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Re: Big brake, czyli wielkie hamulce

#16 Post autor: Pepcio » 19 kwie 2012, 05:37

Dobra, to i ja się pochwalę ostatnimi kreskami z Cromy :)

Przy doładowaniu 1,5 Bara wypluła 191 Km i 386 Nm :)

Obrazek



MultiplaGT pisze:
Pepcio pisze:
jakimiuczek pisze:Tylko, jak to się już Pepcio pytał, czy masz z czego hamować tymi hebelkami? ;)
Mućka całkiem niedawno na ori gratach, ale po sofcie, skoro widać ruch w temacie znaczy się nic innego jak szykuje się jakieś 1.9 16v, albo wersja dla twardzieli 2,4 JTD :)
Czas dołożyć w Cromie pod 200 km bo za chwilę Multiple zaczną mnie wyprzedzać :)
Hejko Ejjko :)

No właśnie ;) Ostatnio siedze na forum Bravo2 i qurcze, jestem pod mega wrazeniem :) Autka po 225KM i 460Nm ..... ;)
Ponoć idzie to jak przecinak ;)

poozdroffka
0 x
"Mężczyzna tylko od życia nauczy się żyć i żadna pedagogika tej nauki nie zastąpi. Miguel de Unamuno "

Awatar użytkownika
Pepcio
Posty: 572
Rejestracja: 20 sty 2010, 07:39
Multipla: Skoda Octavia II FL 1.2 TSi
Gadu-Gadu: 2997883
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Re: Big brake, czyli wielkie hamulce

#17 Post autor: Pepcio » 19 kwie 2012, 05:41

Póki co niezawiele takich więc śpię spokojnie :) Chcąc iść hardcorowo muszę wymienić turbinę na nową i sprzęgło + dwumas bo moje gratki mają nalatane ponad 150 tys, przy doładowaniu 1,55 lub w wersji hardcor jak niektórzy robią 1,6 dla naszej turbiny pewnie wypluło by ponad 200 Km i z 430 Nm tylko po co ?: ) Tyle co mam wystarczy, V-Max wychodzi ponad 230 Km/h, a w tym naszym kraju nie ma gdzie tak jeździć :)
Ponadto Croma to wielka krowa ponad 1500 kg i nie jest to samochód do upalania z pod świateł

samul2 pisze:
Pepcio pisze: Czas dołożyć w Cromie pod 200 km bo za chwilę Multiple zaczną mnie wyprzedzać :)
Mariusz są już chyba takie ,co Cię wyprzedzą :lol:
0 x
"Mężczyzna tylko od życia nauczy się żyć i żadna pedagogika tej nauki nie zastąpi. Miguel de Unamuno "

Awatar użytkownika
adamx8
Klubowicz
Posty: 299
Rejestracja: 22 gru 2009, 21:15
Multipla: 2.4 20v
Skype: adamx8
Lokalizacja: Oberschlesien
x 15

Re: Big brake, czyli wielkie hamulce

#18 Post autor: adamx8 » 25 kwie 2012, 16:45

Aby dopełnić zestaw hamulcowy, dzisiaj zainstalowałem zestaw tarcz 240mm pochodzących z innego modelu fiata. Kilka zdjęć z montażu:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
0 x
....czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi, naprawdę trudno jest ich wyprzedzić.

Awatar użytkownika
kacfil
Posty: 2077
Rejestracja: 25 sie 2010, 18:14
Multipla: Jtd 115 2004
Lokalizacja: Sosnowiec
x 54

Re: Big brake, czyli wielkie hamulce

#19 Post autor: kacfil » 25 kwie 2012, 20:08

Nie są wentylowane ? Nie będą się grzały ?
0 x

Awatar użytkownika
samul2
Klubowicz
Posty: 2852
Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
Lokalizacja: ŁÓDŹ
x 232

Re: Big brake, czyli wielkie hamulce

#20 Post autor: samul2 » 25 kwie 2012, 20:27

Multipla nie ma aż takiej masy żeby wentylowane musiały być z tyłu. Adam czy przy zacisku nie powinien być elastyczny przewód? Nie boisz się , że z czasem pęknie ten sztywny od drgań?
0 x

ODPOWIEDZ