Obrazek

Grupowy tuning w Dynosoft

Przykłady gotowych usprawnień
Wiadomość
Autor
tundek
Posty: 18
Rejestracja: 14 lis 2013, 15:36
Multipla: JTD 115 KM 2005
Lokalizacja: Warszawa

Re: Grupowy tuning w Dynosoft

#31 Post autor: tundek » 1 gru 2013, 23:45

ksiazelech pisze: Tak skrzynia biegów jest standardowa. Jak z trwałością to ciężko mi się określić ponieważ auto przyjechało z Włoch w styczniu 2012r. z przebiegiem 177tkm. Gość od razu wprowadzał nową mape. Teraz przebieg ma 203tkm. Jak kupywałem z przebiegiem 200tkm. to wydawało mi się że dwumas pada (delikatne dzwonienie przy dodawaniu i puszczaniu gazu) choć miałem nadzieje że to coś innego.

Sprzęgło mi nie ślizga ale za to przednie koła się ślizgają tak na drugim biegu , fajne coś. 8-)
Koledzy mnie skutecznie zniechęcili do podnoszenia mocy przy standardowym przeniesieniu napędu, rozejrzę się w takim razie za 6 biegową skrzynią z mocniejszym sprzęgłem.

Też bym chciał mieć taką moc pod nogą :) .
0 x

Awatar użytkownika
miszczu77
Admin
Posty: 2589
Rejestracja: 21 gru 2009, 18:18
Multipla: Doblo 2006 1.9 Multijet 120KM
Skype: miszczu77
Lokalizacja: Łódź
x 84

Re: Grupowy tuning w Dynosoft

#32 Post autor: miszczu77 » 2 gru 2013, 00:02

tundek pisze:Jeszcze nie jechałem Multiplą autostradą (mam ją dopiero 3 tyg.), więc nie wiem na ile jest uciążliwy krótki 5 bieg.
No niestety piąty bieg jest bardzo krótki. Przy 120 km/h masz już 3000 obrotów. Trochę może pomóc przełożenie samego piątego biegu na dłuższy.
Przy skrzyni 6-biegowej przy 140 km/h masz 2100-2400 obrotów (w zależności od wersji).
0 x

Awatar użytkownika
ksiazelech
Klubowicz
Posty: 2762
Rejestracja: 30 lip 2010, 19:30
Multipla: JTD 138KM 2002r.
Skype: ksiazelech
Lokalizacja: RYBNIK (Śląskie)
x 50

Re: Grupowy tuning w Dynosoft

#33 Post autor: ksiazelech » 2 gru 2013, 22:17

miszczu77 pisze: No niestety piąty bieg jest bardzo krótki. Przy 120 km/h masz już 3000 obrotów. Trochę może pomóc przełożenie samego piątego biegu na dłuższy.
Przy skrzyni 6-biegowej przy 140 km/h masz 2100-2400 obrotów (w zależności od wersji).
Masz racje , piąty bieg jest dosyś za krótki i jazda autostradą tak ekonomicznie to w granicach 90-100km/godz. Przetestowałem spalanie na autostradzie i komp. pokazywał na wyświetlaczu 8,1-8,2 przy prędkości 140km/godz. A mam standardową skrzynie biegów. Marzy mi się też sześciobiegówka przy tej mojej mocy ale to wszystko zależeć będzie od kasiorki.
0 x
Fiat Multipla 1,9 JTD 138KM 2002r. ciemna zieleń
Były; 126p/CC700/Tico+LPG/Siena1,6 16V 101KM+LPG
Marea Weekend 1,9 TD 100KM

ODPOWIEDZ