Multipla MK1 2002 rocznik 115 KM JTD
Multipla MK1 2002 rocznik 115 KM JTD
Witajcie, mam do sprzedania Fiata Multipla 1,9 JTD 115 KM rocznik 2002.
Przebieg: niecałe 271 tys. km (kupiłem go w czerwcu 2011 roku z przebiegiem ok 168 tys. – był sprowadzony z Belgii, w Polsce jestem jedynym właścicielem. Na zlotach był niejednokrotnie podpinany pod komputer i przebieg został potwierdzony.
Ogłoszenie najpierw wstawiam tutaj, gdyż fajnie gdyby trafił w dobre ręce.
Autko znane zwłaszcza starszym klubowiczom pojawiło się na kilku zlotach, jest na zdjęciach i filmach zlotowych. Multipla odwiedziła wszystkie strony Polski – Podlasie, Mazury, stolicę, Góry Świętokrzyskie, Małopolskę, Karkonosze, zachodnią Polskę…
A co posiada:
- tarcze hamulcowe przód i tył
- ABS
- felgi aluminiowe
- poduszki powietrzne – kierowca, pasażer, poduszki boczne, kurtyny
- elektryczne szyby przednie
- elektrycznie składane i podgrzewane lusterka
- światła przeciwmgielne
- posiada niespotykany wzór tapicerki (patrz foto)
- fabrycznie przyciemnione szyby pasażera (delikatnie przyciemnione w odcieniu granatowym)
- opony zimowe (bez felg – zawsze wymieniam)
Auto posada troszkę modyfikacji mechanicznych wykonanych głównie przez klubowego kolegę i mechanika - jakimiuczka oraz usprawnień i poprawy estetyki:
- „długa piątka” – zastosowano przekładnie piątego biegu od fiata punto, dzięki czemu na trasie oszczędza na spalaniu
- relingi dachowe spasowane od opla omegi (tylko kilka Multipli w Polsce takie posiada)
- usunięta wadliwa w większości modeli winda koła zapasowego (zastąpiona śrubą)
- końcówka linki sprzęgła zamieniona na metalową (plastikowe się urywają)
- gumy stabilizatora – poliutyren
- pokrowce z ekoskóry z haftem „MULTIPLA”
- malowanie plastików „boczków” drzwi (większość Multipli ma je w fatalnym stanie) + renowacja kierownicy
- malowanie plastików (zegary)
- wymiana podświetlenia zegarów na białe (tworzą fajny klimat)
- dodatkowe gniazda zapalniczki (np. do nawigacji), przełącznik radia umożliwiający słuchanie na postoju/automatyczne wyłączanie
- przyciemniane owiewki szyb przednich
W czasie eksploatacji, z wyjątkiem takich elementów jak typowe usterki zawieszenia wymienione były:
- alternator (obudowa, uzwojenie) – lipiec 2018
- sprzęgło komplet, pasek klinowy, tuleje wahaczy – maj 2018
- rozrząd (maj 2018)
- sprężyny przednie – 2017
A wcześniej:
- koło dwumasowe (ok 200 tys. przebiegu) – ostatnio przy zmianie sprzęgła przegląd koła – jest w bardzo dobrym stanie.
- termostat
- przepływomierz
- amortyzatory
Wg oceny jakimiuczka auto jest „zdrowe” od spodu.
Olej wymieniony 2 maja 2018.
A teraz wady:
- niedziałająca klimatyzacja (nieszczelność) – ja się przyzwyczaiłem i kiedyś próbowałem naprawiać (wymiana uszczelek na skraplaczu, spawanie przewodu), ale dalej gdzieś „puszcza”… Przyszła jesień i o klimie się zapomniało
- drobne obicia lakieru (rocznik 2002!)
- do wymiany znaczek fiat z przodu (jakoś nigdy go nie wymieniłem)
- odbijaki klamek – kolejna typowa rzecz w Multipli – gumy są nieco skruszone
- tylny zderzak posiada wgniecenie
- wgniotka na masce
- szyba przednia ma ślad po wycieraczce – miała od zawsze, swego czasu zminimalizowałem go szlifując szybę tlenkiem ceru
- po uruchomieniu świeci się kontrolka świec żarowych – świece sprawdzone, sterownik świec podstawiany drugi i dalej to samo (zimą, przy największych mrozach, nie było żadnych problemów z odpaleniem silnika)
- pokrowiec siedzenia kierowcy jest nieco popękany od użytkowania (wymiana na nowy to koszt 80-100 zł w firmie, która wykonywała te pokrowce na wymiar) – nie wymieniałem pod kątem sprzedaży, gdyż nie każdemu się takie pokrowce podobają
Możliwość pozostawienia w aucie CB radio.
Usterki na bieżąco naprawiane głównie przez kolegę jakimiuczka.
Cena: 6000 zł. Auto do obejrzenia w Tczewie (pomorskie).
Kontakt: tel 795 499 227, maciej.kumor@gmail.com
Pozdrawiam
Maciej
P.S. Jak sobie coś przypomnę, będę aktualizował post na bieżąco.
Przebieg: niecałe 271 tys. km (kupiłem go w czerwcu 2011 roku z przebiegiem ok 168 tys. – był sprowadzony z Belgii, w Polsce jestem jedynym właścicielem. Na zlotach był niejednokrotnie podpinany pod komputer i przebieg został potwierdzony.
Ogłoszenie najpierw wstawiam tutaj, gdyż fajnie gdyby trafił w dobre ręce.
Autko znane zwłaszcza starszym klubowiczom pojawiło się na kilku zlotach, jest na zdjęciach i filmach zlotowych. Multipla odwiedziła wszystkie strony Polski – Podlasie, Mazury, stolicę, Góry Świętokrzyskie, Małopolskę, Karkonosze, zachodnią Polskę…
A co posiada:
- tarcze hamulcowe przód i tył
- ABS
- felgi aluminiowe
- poduszki powietrzne – kierowca, pasażer, poduszki boczne, kurtyny
- elektryczne szyby przednie
- elektrycznie składane i podgrzewane lusterka
- światła przeciwmgielne
- posiada niespotykany wzór tapicerki (patrz foto)
- fabrycznie przyciemnione szyby pasażera (delikatnie przyciemnione w odcieniu granatowym)
- opony zimowe (bez felg – zawsze wymieniam)
Auto posada troszkę modyfikacji mechanicznych wykonanych głównie przez klubowego kolegę i mechanika - jakimiuczka oraz usprawnień i poprawy estetyki:
- „długa piątka” – zastosowano przekładnie piątego biegu od fiata punto, dzięki czemu na trasie oszczędza na spalaniu
- relingi dachowe spasowane od opla omegi (tylko kilka Multipli w Polsce takie posiada)
- usunięta wadliwa w większości modeli winda koła zapasowego (zastąpiona śrubą)
- końcówka linki sprzęgła zamieniona na metalową (plastikowe się urywają)
- gumy stabilizatora – poliutyren
- pokrowce z ekoskóry z haftem „MULTIPLA”
- malowanie plastików „boczków” drzwi (większość Multipli ma je w fatalnym stanie) + renowacja kierownicy
- malowanie plastików (zegary)
- wymiana podświetlenia zegarów na białe (tworzą fajny klimat)
- dodatkowe gniazda zapalniczki (np. do nawigacji), przełącznik radia umożliwiający słuchanie na postoju/automatyczne wyłączanie
- przyciemniane owiewki szyb przednich
W czasie eksploatacji, z wyjątkiem takich elementów jak typowe usterki zawieszenia wymienione były:
- alternator (obudowa, uzwojenie) – lipiec 2018
- sprzęgło komplet, pasek klinowy, tuleje wahaczy – maj 2018
- rozrząd (maj 2018)
- sprężyny przednie – 2017
A wcześniej:
- koło dwumasowe (ok 200 tys. przebiegu) – ostatnio przy zmianie sprzęgła przegląd koła – jest w bardzo dobrym stanie.
- termostat
- przepływomierz
- amortyzatory
Wg oceny jakimiuczka auto jest „zdrowe” od spodu.
Olej wymieniony 2 maja 2018.
A teraz wady:
- niedziałająca klimatyzacja (nieszczelność) – ja się przyzwyczaiłem i kiedyś próbowałem naprawiać (wymiana uszczelek na skraplaczu, spawanie przewodu), ale dalej gdzieś „puszcza”… Przyszła jesień i o klimie się zapomniało
- drobne obicia lakieru (rocznik 2002!)
- do wymiany znaczek fiat z przodu (jakoś nigdy go nie wymieniłem)
- odbijaki klamek – kolejna typowa rzecz w Multipli – gumy są nieco skruszone
- tylny zderzak posiada wgniecenie
- wgniotka na masce
- szyba przednia ma ślad po wycieraczce – miała od zawsze, swego czasu zminimalizowałem go szlifując szybę tlenkiem ceru
- po uruchomieniu świeci się kontrolka świec żarowych – świece sprawdzone, sterownik świec podstawiany drugi i dalej to samo (zimą, przy największych mrozach, nie było żadnych problemów z odpaleniem silnika)
- pokrowiec siedzenia kierowcy jest nieco popękany od użytkowania (wymiana na nowy to koszt 80-100 zł w firmie, która wykonywała te pokrowce na wymiar) – nie wymieniałem pod kątem sprzedaży, gdyż nie każdemu się takie pokrowce podobają
Możliwość pozostawienia w aucie CB radio.
Usterki na bieżąco naprawiane głównie przez kolegę jakimiuczka.
Cena: 6000 zł. Auto do obejrzenia w Tczewie (pomorskie).
Kontakt: tel 795 499 227, maciej.kumor@gmail.com
Pozdrawiam
Maciej
P.S. Jak sobie coś przypomnę, będę aktualizował post na bieżąco.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2018, 21:04 przez kociewie, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
- Darraz
- Klubowicz
- Posty: 5467
- Rejestracja: 21 gru 2009, 14:56
- Multipla: BYŁA :-(
- Lokalizacja: MOSINA
- x 111
Re: Multipla MK1 2002 rocznik 115 KM JTD
I tak powinny wyglądać ogłoszenia sprzedaży Multipli.
0 x
tel. 691 780 705
- H4lik
- Posty: 91
- Rejestracja: 14 lis 2015, 00:05
- Multipla: Grzmiące Subaru i 1.9JTD 2002
- Lokalizacja: Piława
Re: Multipla MK1 2002 rocznik 115 KM JTD
Jest piękna. Sporo pracy w nią włożono.
0 x
Dom na mieszkanie własny mam, w niczym nie biegłem w cudzy ślad,
Każdego mistrza -m wyśmiał rad, który nie wyśmiał siebie sam...
Każdego mistrza -m wyśmiał rad, który nie wyśmiał siebie sam...
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 29 maja 2016, 23:41
- Multipla: JTD,110KM,2001 CZARNA MATYLDA
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Multipla MK1 2002 rocznik 115 KM JTD
jaki może być koszt naprawy klimatyzacji?wiem,zależy co padło...ale w najgorszym wypadku, czy ktoś ma taką wiedzę/przykre doświadczenie kosztowe? przełożyłbym ze swojej ale też zdechła:/ z Kalisza mam spory kawałek ale w ten weekend jadę z rodziną nad morze więc może się uda...
0 x
- Darraz
- Klubowicz
- Posty: 5467
- Rejestracja: 21 gru 2009, 14:56
- Multipla: BYŁA :-(
- Lokalizacja: MOSINA
- x 111
Re: Multipla MK1 2002 rocznik 115 KM JTD
Trudno oszacować. U mnie na przykład nieszczelny był kompresor i zamiast go naprawiać zmieniłem na inny kupiony za nieduże pieniądze od klubowicza z forum. Ogólnie wymiana na sprawne używane elementy może pochłonąć kilka stówek tych poniżej 500, a naprawa, wymiana czy regeneracja w specjalistycznym warsztacie może bez problemu przekroczyć sumę czterocyfrową.
0 x
tel. 691 780 705
Re: Multipla MK1 2002 rocznik 115 KM JTD
Dziś - 25 lipca zrobiłem przegląd. Pan diagnosta słowa nie powiedział w trakcie, mimo, że go zagadywałem (czyli próbowałem bezskutecznie). Na koniec tylko rzucił: "bez zastrzeżeń".
Co do klimy - była szczelna, dopóki nie zaczął mi terkotać kompresor, wymieniliśmy z jakimiuczkiem (na używkę oryginalną) i sezon się utrzymało, potem już nie. Dodatkowo - jak pisałem - zalutowana rurka + nowe uszczelki. Ja już teraz bym stawiał na kompresor, ale trzeba sprawdzić. Jak ja to zrobię - podbije to cenę i "nie-dla-siebie", a tego nie lubię, wolę napisać o wadach i sprzedać ją świadomemu użytkownikowi.
P.S. Japońska Multipla też jest super. Właśnie dziś ją zarejestrowałem Przy okazji sierpniowej wizyty jakimiuczków zrobimy fotkę rodem z testów porównawczych! (Mk2 kontra FR-V.)
Co do klimy - była szczelna, dopóki nie zaczął mi terkotać kompresor, wymieniliśmy z jakimiuczkiem (na używkę oryginalną) i sezon się utrzymało, potem już nie. Dodatkowo - jak pisałem - zalutowana rurka + nowe uszczelki. Ja już teraz bym stawiał na kompresor, ale trzeba sprawdzić. Jak ja to zrobię - podbije to cenę i "nie-dla-siebie", a tego nie lubię, wolę napisać o wadach i sprzedać ją świadomemu użytkownikowi.
P.S. Japońska Multipla też jest super. Właśnie dziś ją zarejestrowałem Przy okazji sierpniowej wizyty jakimiuczków zrobimy fotkę rodem z testów porównawczych! (Mk2 kontra FR-V.)
0 x
- tomakalam
- Posty: 114
- Rejestracja: 20 wrz 2014, 21:58
- Multipla: 1.9 JTD, 110 KM, 2000
- Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Re: Multipla MK1 2002 rocznik 115 KM JTD
Witam,
czy to ogłoszenie jest nadal aktualne?
Pozdrawiam,
Tomek
czy to ogłoszenie jest nadal aktualne?
Pozdrawiam,
Tomek
0 x
- tomakalam
- Posty: 114
- Rejestracja: 20 wrz 2014, 21:58
- Multipla: 1.9 JTD, 110 KM, 2000
- Lokalizacja: Warszawa, Mazowieckie
Re: Multipla MK1 2002 rocznik 115 KM JTD
Jakby się coś zmieniło proszę o informację.
Pozdrawiam,
Pozdrawiam,
0 x
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 6 gru 2015, 20:56
- Multipla: Multipla 1.9JTD 115KM, 2002
- Lokalizacja: Szczepowice/ Kosciana
- x 2
Re: Multipla MK1 2002 rocznik 115 KM JTD
Znając Ciebie i opis jaki zrobiłeś to myślę że auto ma już nowego właściciela
0 x