Dzień dobry wszystkim miłośnikom tego wspaniałego auta:).
Po 12 latach udanego i wiernego związku pora się rozstać, zatem oddam w dobre ręce multiplę, rocznik 2003, 1,9JTD
Jeżdżę nią od 2006 roku, jestem drugim właścicielem, od nowości jeździła w dyrekcji fiata w Bielsku.
Samochód ma swoje lata, więc stan wizualny jest jaki jest - trochę płytkich rys na nadwoziu, odpryski po kamieniach na masce, lekka rdza dobiera się do nadkoli, na niektórych plastikach wewnątrz widać wiek. Auto jest użytkowane na co dzień, nie jest "robione" do sprzedaży. Badanie techniczne ma ważne do lipca 2019, OC również. Samochód jest garażowany, co roku ma robione przeglądy z wymianą płynów, filtrów, itp. (ostatni 08.2018). Do 2011 był serwisowany w ASO.
Auto jest tanie w utrzymaniu, koszty przeglądów i ewentualnych napraw nie są duże. Najczęstsza przyczyna wizyt w warsztacie to wymiana łączników stabilizatora - zresztą, kto się interesuje, ten wie. Z grubszych napraw, to: wymieniony alternator (2007),wymienione sprzęgło (2011), wymieniony przewód wspomagania (2014), czujnik położenia wału (2015)
Solidny, dynamiczny i ekonomiczny silnik JTD (spalanie wg komputera 6,1 l przy jeździe 40% miasto/30% autostrada / 30% drogi poza miastem. Przy ekonomicznej jeździe tylko pozamiejskiej do 4,7 l – realny zasięg na jednym tankowaniu 1200 km ). Filtry i olej wymieniałem regularnie, więc jeszcze mam nadzieję wiele kilometrów przed nim.
Wyposażenie:
klimatyzacja manualna
elektrycznie składane, sterowane i podgrzewane lusterka
fotel kierowcy podnoszony elektrycznie, z regulacją podparcia lędźwi
szuflada pod fotelem pasażera + duuużo schowków
koło zapasowe (niestety winda, jak to w multiplach, nie działa)
3 gniazda 12V, w tym jedno w bagażniku
zamek centralny
elektryczne podnoszenie szyb z przodu
światła przeciwmgielne
wspomaganie kierownicy
radio z CD - nie wiem dlaczego nie czyta wszystkich płyt? antena nieoryginalna, ta oryginalna się ukruszyła
opony zimowe (grudzień 2015), letnie (2017)
akumulator wymieniany w styczniu 2017
jeśli ktoś jest zainteresowany to mogę dodać nawigację garmin nuvi, z dożywotnią aktualizacją map
Wiem, że wygląd multipli budzi kontrowersje, rzecz gustu - mnie się podoba, i pewnie osobom zaglądającym do tego działu też:) Ważne jest nie to, co widać, ale to co w środku. Nabywca doceni: komfort jazdy i bardzo dobrą widoczność, zwrotność (niecałe 4 m długości sprawiają, że parkowanie w mieście to pestka), pojemność auta i możliwości konfiguracji wnętrza - przewóz wewnątrz 3 osób + 3 rowerów nie jest problemem.
Zapraszam do kontaktu
multipla 1,9 JTD - żal się rozstać
multipla 1,9 JTD - żal się rozstać
- Załączniki
-
- 1.jpg (86.28 KiB) Przejrzano 826 razy
-
- 5.jpg (124.13 KiB) Przejrzano 826 razy
-
- 4.jpg (124.07 KiB) Przejrzano 826 razy
0 x
- Jendrula65
- Posty: 1315
- Rejestracja: 5 lip 2011, 20:46
- Multipla: 1,9 MJT 120KM, 2007 280 tyś km
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
- x 132
Re: multipla 1,9 JTD - żal się rozstać
0 x
Była Mulcia Mk1 1,6 1999 r, Mulcia Mk1 1,9 JTD 2003 r.
Mulcia Mk2 1,9 MJT 2007 r. aktualnie 500L
Mulcia Mk2 1,9 MJT 2007 r. aktualnie 500L