Sprzedam Mulcię, JTD, 2000r. - teraz za 2500 zł
: 25 sty 2019, 17:20
Po niemal dziesięciu latach użytkowania i 100000 kilometrów za kierownicą nadszedł czas, żeby rozstać się z moją Multiplą. Nie była to łatwa decyzja, a jeszcze w zeszłym roku byłem pewien, że znajdzie się na tyle solidny budżet, żeby zrobić porządnie podwozie i wnętrze a z czasem pomalować "Stitcha". Niestety marzenia swoje, a życie swoje - nie mam takich możliwości finansowych, żebym mógł utrzymać to auto w takim stanie jakbym sobie życzył. Może i poprzeczkę zawiesiłem wysoko, ale nie wyobrażam sobie remontu częściowego, połowicznego czy innego, który nie załatwia sprawy do końca. Nie mam serca, żeby Multipla padła mi pod domem z racji mojego zaniedbania, dlatego sprzedam ją za niewielkie pieniądze komuś, kto ma umiejętności, czas a może i budżet, żeby to auto doprowadzić do świetności (można je też zajechać do końca, ale tym się lepiej na forum nie chwalić).
Co w tym aucie nie gra:
- PROGI. Mi ich stan nie odpowiada, lepiej zrobić je niedługo. Auto miało wstawione kilka łatek i zakonserwowane kilka lat temu, ale prawdopodobnie wykonawca nie przyłożył się do roboty. Zdjęcia z naprawy tutaj:
https://plus.google.com/photos/10529126 ... 4352740577
- WNĘTRZE. Boczki drzwi do wymiany, plastiki jak to w Multiplach - porysowane, tudzież klejące.
- NADWOZIE. Rysy parkingowe, wgniotki, Na zewnątrz rdzy za bardzo nie widać.
Co w tym aucie jest na plus:
- MECHANIKA. Silnik, napęd w bardzo dobrym stanie technicznym. Jedynie przepływomierz odłączony. Nie ma to wpływu na jazdę. Wszystkie płyny wymieniane latem 2019 wcześniej oczywiście też - regularnie. Stosowany też dodatek do paliwa STP. Przebieg 264000 km, może się jeszcze zmienić. Jeżdżę. W tej chwili w silniku pracuje syntetyk Motul x-cess 8100 5W40, płyn hamulcowy tej samej firmy wymieniony przy okazji wymiany tarcz i klocków z przodu. W skrzyni biegów Motul Gear 300 75W-90, wymieniona skrzynia jak również linki, działa idealnie. Niedawno wymieniony też termostat (płyn w chłodnicy ma około roku). Latem na tył wrzucone też nowe sprężyny Lesjofors i amortyzatory Kayaba. Na przestrzeni ostatnich trzech lat wymieniona też dwumasa, sprzęgło, oryginalna linka, wydech, gniazda amortyzatorów z przodu, uzwojenie alternatora, wszystkie koła pasowe. Przekładnia kierownicza również ma około trzech lat, kupiłem nową, żadnych luzów. Pewnie było tego więcej, ale pamięć mi może szwankować. Jak mi się przypomni - dopiszę. O interwencjach starszych nie ma sensu pisać. Wahacze z przodu to już trzeci komplet chyba odkąd ją mam.
Przy okazji wymiany szyby przedniej (pękła z powodu korozji na łączeniu szyby z nadwoziem) naprawiono blachę i wymalowano dach.
Auto bezwypadkowe. Plus wnętrza to mało zmęczone fotele. Jedynie fotelowi kierowcy puściły na siedzisku szwy, reszta cała i nawet całkiem czysta. Mam karchera, więc były już nie raz prane. Wersja lux-exclusive - drewniana wstawka w kierownicy i nie tylko. Wszystkie szyby elektryczne. Koła dojazdowego brak, bo zardzewiało. Winda powinna działać.
Opony całoroczne Vredestein Quatrac 3, kupione 4 lata temu, wciąż w dobrym stanie. Naprawdę się sprawdzają.
W gratisie kabelek i oprogramowania do diagnostyki. Mogę oczywiście autko podłączyć.
W razie pytań dzwonić pod nr 691780705.
Nowemu właścicielowi najwcześniej mogę wydać auto w pierwszych dniach lutego, bo muszę być mobilny. Bez auta ani rusz.
Cena 2500 zł jest do negocjacji, ale "dam 1500",to nie jest to co chciałbym usłyszeć, bo na częściach zapewne da się zarobić tyle za ile to auto oferuję. Ubezpieczenie OC kończy się dopiero w sierpniu.
Trochę fotek (kilka aktualnych, kilka starszych, laweta po urwanej lince sprzęgła była):
Co w tym aucie nie gra:
- PROGI. Mi ich stan nie odpowiada, lepiej zrobić je niedługo. Auto miało wstawione kilka łatek i zakonserwowane kilka lat temu, ale prawdopodobnie wykonawca nie przyłożył się do roboty. Zdjęcia z naprawy tutaj:
https://plus.google.com/photos/10529126 ... 4352740577
- WNĘTRZE. Boczki drzwi do wymiany, plastiki jak to w Multiplach - porysowane, tudzież klejące.
- NADWOZIE. Rysy parkingowe, wgniotki, Na zewnątrz rdzy za bardzo nie widać.
Co w tym aucie jest na plus:
- MECHANIKA. Silnik, napęd w bardzo dobrym stanie technicznym. Jedynie przepływomierz odłączony. Nie ma to wpływu na jazdę. Wszystkie płyny wymieniane latem 2019 wcześniej oczywiście też - regularnie. Stosowany też dodatek do paliwa STP. Przebieg 264000 km, może się jeszcze zmienić. Jeżdżę. W tej chwili w silniku pracuje syntetyk Motul x-cess 8100 5W40, płyn hamulcowy tej samej firmy wymieniony przy okazji wymiany tarcz i klocków z przodu. W skrzyni biegów Motul Gear 300 75W-90, wymieniona skrzynia jak również linki, działa idealnie. Niedawno wymieniony też termostat (płyn w chłodnicy ma około roku). Latem na tył wrzucone też nowe sprężyny Lesjofors i amortyzatory Kayaba. Na przestrzeni ostatnich trzech lat wymieniona też dwumasa, sprzęgło, oryginalna linka, wydech, gniazda amortyzatorów z przodu, uzwojenie alternatora, wszystkie koła pasowe. Przekładnia kierownicza również ma około trzech lat, kupiłem nową, żadnych luzów. Pewnie było tego więcej, ale pamięć mi może szwankować. Jak mi się przypomni - dopiszę. O interwencjach starszych nie ma sensu pisać. Wahacze z przodu to już trzeci komplet chyba odkąd ją mam.
Przy okazji wymiany szyby przedniej (pękła z powodu korozji na łączeniu szyby z nadwoziem) naprawiono blachę i wymalowano dach.
Auto bezwypadkowe. Plus wnętrza to mało zmęczone fotele. Jedynie fotelowi kierowcy puściły na siedzisku szwy, reszta cała i nawet całkiem czysta. Mam karchera, więc były już nie raz prane. Wersja lux-exclusive - drewniana wstawka w kierownicy i nie tylko. Wszystkie szyby elektryczne. Koła dojazdowego brak, bo zardzewiało. Winda powinna działać.
Opony całoroczne Vredestein Quatrac 3, kupione 4 lata temu, wciąż w dobrym stanie. Naprawdę się sprawdzają.
W gratisie kabelek i oprogramowania do diagnostyki. Mogę oczywiście autko podłączyć.
W razie pytań dzwonić pod nr 691780705.
Nowemu właścicielowi najwcześniej mogę wydać auto w pierwszych dniach lutego, bo muszę być mobilny. Bez auta ani rusz.
Cena 2500 zł jest do negocjacji, ale "dam 1500",to nie jest to co chciałbym usłyszeć, bo na częściach zapewne da się zarobić tyle za ile to auto oferuję. Ubezpieczenie OC kończy się dopiero w sierpniu.
Trochę fotek (kilka aktualnych, kilka starszych, laweta po urwanej lince sprzęgła była):