Sprzedam Multipla JTD

Wiadomość
Autor
Majacz
Posty: 8
Rejestracja: 14 lip 2017, 23:22
Multipla: Jeszcze nie mam, chcę kupić.
Gadu-Gadu: 0

Sprzedam Multipla JTD

#1 Post autor: Majacz » 1 lut 2019, 08:36

Zapa.art pisze:Witam. Może jeszcze ktoś chce się rozstać lub ma jakiś namiar bliżej?
Jak Warszawa dla Ciebie nie za daleko, to mamy Multiplę 1.9 jtd
SPRZEDAM MULTIPLA

Sprzedamy Fiata Multiplę z silnikiem 1,9 JTD
Samochód jest dobrze utrzymany, fotele wygodne i w bardzo dobrym stanie. Niestety wymaga poprawek blacharsko lakierniczych - głównie podwozie, ale tragedii jeszcze nie ma.
Przegląd ważny do 2019.05.28, przeszedł normalnie, bez żadnych flaszek itp.
Ubezpieczenie do 2019.07.03.
Samochód użytkowany głównie w trasach, choć po mieście też się zdarza nim „turlać” na zakupy czy koncerty.
Odpala, jeździ i tylko raz nas zawiódł - 300 metrów od domu urwała się linka sprzęgła - tyle z przygód. Poza tym przejechał prawie całą Norwegię bez żadnego zająknięcia. Trasy to głównie Warszawa - Gdańsk i czasami wypady na podlasie, lubelszczyznę, podkarpacie raz Litwa - bez żadnych awarii, wygodnie i szybko.
Wszystko na bieżąco wymieniane. Najpierw bardzo duży serwis po zakupie, a następnie na bieżąco co się pojawiało, zostawało naprawione u mechaników w Łomiankach (dokumentacja do wglądu). Przeglądy co 10000 km. Olej od przeglądu do przeglądu bez dolewania (raz tylko dolany po ostatnim przeglądzie, bo po wymianie była połowa stanu i poprosiliśmy o jego uzupełnienie). Ponieważ lista rzeczy zrobionych i wymienionych w tym samochodzie jest długa i może się nie zmieścić w ogłoszeniu, szczegółowo, co gdzie i przy jakim stanie licznika, można zobaczyć pod tym linkiem https://drive.google.com/drive/folders/ ... Yvgap6NYoZ

Pojazd kupiony przy wskazaniach licznika 136739 km użytkowany przez nas od lipca 2017 roku. Obecny stan licznika to 157 400 km i rośnie powoli.
W tym czasie zrobione w kolejności z opisu:
- wszystkie oleje i płyny
- sprzęgło (komplet wraz z łożyskiem)
- cięgna od zmiany biegów
- wszystkie oleje i płyny
- paski
- rozrząd (komplet)
- koło wielorowkowe
- tarcze hamulcowe przód
- klocki hamulcowe przód
- bębny hamulcowe tył
- szczęki hamulcowe tył
- zestaw montażowy szczęk
- łącznik stabilizatora przód
- sprężyny gazowe klapy przód
- przewody hamulcowe elastyczne tył
- przewód miedziany
- pasek wielopunktowy
- przegub lewy zewnętrzny przód
- osłona przegubu prawego
- silniczek spryskiwacza
- rura intercoolera
- szyba czołowa (bo miała mikrorysy, które podczas jazdy szczególnie nocą tak rozpraszały światło, że strach było jechać)
- akumulator
- linka maski
- osłona silnika
- klamki drzwi
- sprężyny przód
- odboje + osłony amortyzatorów przód
- przegląd klimy (czyszczenie i wszystkie inne czynności związane z serwisem klimatyzaji)
- filtr kabiny
- przegub zewnętrzny prawy
- żarówki reflektorów
- wycieraczki przód
- wymiana linki sprzęgła
dodatkowo pojazd ma 2 nowe koła letnie na przód z oponami Goodyear Efficientgrip Performacne 185/65R15 88H i cztery koła, z dobrymi oponami zimowymi. Dwie opony letnie były w planie do zakupu na ten rok.
W samochodzie do zrobienia poza poprawkami blacharsko - lakierniczymi, tylna wycieraczka i jeśli kogoś wkurza światło wewnętrzne z tyłu (nie odpala się przy otwarciu drzwi tylnych - powód, czujniki za to odpowiedzialne są zintegrowane z zamkiem drzwi, koszt wymiany jest duży, naprawa przez mechanika nieopłacalna (licząc roboczo godziny, a też nie wiadomo, czy się da). Trzeba też założyć osłonę plastikową w bagażniku (podłoga), kupiliśmy z pękniętą, a z racji na to, że jest to Multipla, w której ta osłona pęka często zrezygnowaliśmy z kupna nowej. Standardowo w tym samochodzie koło zapasowe jeździ w bagażniku, ponieważ system montażu jest tak wymyślony, że się psuje i tak również było w tym egzemplarzu, o czym przekonaliśmy się u mechaników prosząc by sprawdzili koło zapasowe (dojazdówkę) czy jest równa i ma powietrze, więc punkt albo do zrobienia, albo do zaakceptowania, ostatni punkt to wycieraczka tylnej szyby. Do wymiany mechanizm wycieraczki, antena i radio oryginalne (odtwarza tylko niektóre płyty).
Poza tym wszystko na dzień dzisiejszy jest sprawne. Samochód bez problemu odpala przy ujemnych temperaturach, ustawiasz wysokość fotela kierowcy przyciskiem, rozkładasz lusterka i jedziesz przed siebie, tankując w zależności od stylu jazdy co 900 km, nasz rekord to spalanie w granicach 5,5 litra na 100 km (spokojna, ale nie żółwia jazda). Paliwo zawsze tankowane na renomowanych stacjach, a przeglądy robione co 10000 km. Do tego czasami zabieraliśmy ludzi na Bla Bla car i 3 osoby jadące z tyłu zawsze miały wygodę i były bardzo zdziwione, że ten samochód taki wygodny i tyle miejsca ma dla pasażerów. Kierowca tylko jeden, doświadczony nie dlatego, że ma długo prawo jazdy, tylko dlatego, że bardzo dużo ma za sobą kilometrów, choć nie jest kierowcą zawodowym.

Wiem, że w Twojej głowie rodzi się teraz pytanie, skoro tyle wpakowali to gdzie jest mina, że sprzedają. Ja też się nad tym zastanawiam, jak czytam ogłoszenia sprzedaży. Już odpowiadam. Po pierwsze dlatego, że samochody mi się niestety szybko nudzą i choć żona ma tego dość, najczęściej po tym jak zakupimy pojazd mija mniej więcej pół roku, kiedy marudzę, że może czas poszukać czegoś innego, a że marzę o Lexusie Ls430, (który jest poza naszym zasięgiem) to każdy inny jest po prostu kompromisem. Po drugie wkurza mnie to, że Multipla ma silnik diesla, po prostu dźwięk diesla mi nie odpowiada, dużo bardziej wolę benzynę z dużą pojemnością i to już wiem na pewno, że nigdy więcej diesla, choć fajnie się tym jeździ. Po trzecie jestem muzykiem i o ile pod wieloma względami ten samochód jest dla mnie idealny, o tyle nie należy do samochodów cichych co za tym idzie, przy prędkości autostradowej jazda nim nie należy do najprzyjemniejszych, a że trasy to główna przestrzeń użytkowania tego samochodu, to cóż… taki urok tego brzydkiego kaczątka, które mnie rozbraja za każdym razem jak na niego patrzę. Po czwarte, mam dość manualnych skrzyni biegów. Nie żeby Multipla miała coś źle wymyślonego, bo akurat tutaj biegi zmienia się super, po prostu nie chcę mi się już wciskać tyle razy sprzęgła w podróży, bo mam uszkodzone kolano i po dłuższej trasie boli mnie noga. Ostatni punkt jest taki, że rodzi się nam córeczka, a ponieważ w rodzinie są dwa samochody, chcemy je sprzedać i kupić jeden wygodniejszy, z automatem i silnikiem benzynowym.
To tyle. Co do samej Multipli, to kto zna, to wie na jej temat wszystko więc zalety pomijam, można obejrzeć sobie w necie i poczytać na forum, a jak będziesz zainteresowany/a to mogę Ci opowiedzieć przy sprzedaży o swoich odczuciach.
Zapraszam na oględziny, a jak nie jesteś mechanikiem, to weź ze sobą kogoś, kto się zna na samochodach, żebyś dokładnie wiedział/a co kupujesz. Ja piszę na temat samochodu to co wiem jako użytkownik, ale mechanik jak będzie z Tobą zawsze znajdzie coś jeszcze o czym ja mogę nie wiedzieć, ale też powie Ci, czy samochód jest w takim stanie jak go opisałem. Oczywiście jak chcesz go sprawdzić w serwisie czy u swoich mechaników, to jestem za, tylko jeśli są w Warszawie. Ponieważ sam nieraz kupowałem samochód i naciąłem się na nieuczciwych sprzedawców, opowiem Ci podczas spotkania wszystko co wiem na temat samochodu.
Zapraszam do kontaktu, najlepiej telefonicznego, będzie najprościej.

Jeśli cena wydaje Ci się zbyt wysoka, to możesz zaproponować swoją. Wiem, że multiplę można kupić taniej, ale jak szukałem jej rok temu, to oglądałem te tańsze… i kupiłem najdroższą jaka była na rynku, a jak widzisz musiałem dużo w niej zrobić, by móc bezawaryjnie i bezpiecznie podróżować od przeglądu do przeglądu, nie martwiąc się czy dojadę na miejsce. Dodatkowo polecam Ci zakupić assistance np. w PZMOT, nam przy urwanej lince sprzęgła bardzo pomogło posiadanie takiego ubezpieczenia. Roczny koszt mniejszy niż jednorazowe holowanie do mechanika.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
0 x

jaskiniowiec
Posty: 13
Rejestracja: 6 lis 2016, 16:08
Multipla: Brak

Re: Sprzedam Multipla JTD

#2 Post autor: jaskiniowiec » 3 lut 2019, 16:17

Link do oferty, cena, zdjęcia, poproszę.
0 x

ODPOWIEDZ