Fiat Multipla GT Turbo 2.0 2000
- kraklew
- Posty: 398
- Rejestracja: 9 sty 2010, 21:11
- Multipla: JTD, 115 KM, 2003
- Gadu-Gadu: 1386721
- Skype: leszekmaty
- Lokalizacja: Kraków-Urocze
- Kontakt:
Fiat Multipla GT Turbo 2.0 2000
Pokazała się do sprzedaży na OLX Multipla GT Turbo 2.0 2000 z Gdańska , która gościła 2 lata temu na Zlocie, może kogoś zainteresuje.
http://olx.pl/oferta/fiat-multipla-gt-t ... 8c13df627f" onclick="window.open(this.href);return false;
http://olx.pl/oferta/fiat-multipla-gt-t ... 8c13df627f" onclick="window.open(this.href);return false;
0 x
Potrzebujesz pomocy a jesteś w mojej okolicy, pomogę:
holowanie, kabelek, wulkanizacja, kawa,herbata,internet
tel.: 501 731 003
holowanie, kabelek, wulkanizacja, kawa,herbata,internet
tel.: 501 731 003
-
- x 4
Re: Fiat Multipla GT Turbo 2.0 2000
Hmmm...nadmiar mocy, zbyt ciężki silnik i podzespoły padają jak muchy
0 x
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: Fiat Multipla GT Turbo 2.0 2000
A w porównaniu z czym, ze tak spytam? Ja z żadnym z tych twierdzeń do końca się nie zgodzę .Kreator pisze:Hmmm...nadmiar mocy, zbyt ciężki silnik i podzespoły padają jak muchy
PS. Ogłoszenie wisi już od bardzo dawna i cena początkowa była chyba koło 15000. Jeszcze trochę zleci to ją kupię , wywalę "druciarstwo" i będzie fajne auto .
0 x
-
- x 4
Re: Fiat Multipla GT Turbo 2.0 2000
Swap silnika i zawieszenia to nie wszystko. Wstaw silnik 200KM do Malucha i się rozleci cała buda.
Układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, elementy zawieszenia, piasty i łożyska kół, półosie i przeguby powinny być dostosowane do wagi i mocy silnika. Co mi po 500-set koniach pod maską jak reszta się rozpada.
Kupić można - przywrócić do stanu fabrycznego napęd i może to to jeszcze pojeżdzi.
Osobiście nie jestem zwolennikiem tego typu przeróbek.
Układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, elementy zawieszenia, piasty i łożyska kół, półosie i przeguby powinny być dostosowane do wagi i mocy silnika. Co mi po 500-set koniach pod maską jak reszta się rozpada.
Kupić można - przywrócić do stanu fabrycznego napęd i może to to jeszcze pojeżdzi.
Osobiście nie jestem zwolennikiem tego typu przeróbek.
0 x
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: Fiat Multipla GT Turbo 2.0 2000
Skąd Ci się wzięło 500KM? W temacie mowa jest o 220KM i w tym egzemplarzu przeszczepione są wszystkie kluczowe elementy co prawda niektóre lepiej , niektóre gorzej. Zresztą nie ma nawet takiej potrzeby specjalnie, bo dawca czyli Fiat Coupe ma zasadniczo identyczną budowę co Multipla. Nikt tu nie pisał o pierdylionie koni tylko o mocy w granicach rozsądku, bo jej zapas poprawia bezpieczeństwo. 220KM szału nie robi i nie zgnita Mulpa spokojnie sobie z nią radzi, bo budę ma bardzo zwartą i sztywną. Ja swoją jeździłem w mając w szczycie pod 200KM i 400 niutona z samego dołu i nic się nie odpadało, a mocny diesel naprawdę potrafi "kopać". Coś zrobione porządnie i z głową , będzie działać bez problemu, a "drutex" nie ma racji bytu. Oczywiście nie musisz być zwolennikiem tego typu przeróbek, tylko nie pisz o czymś co tu nie ma miejsca. Ogólnie jak kazdy by tak podchodził do tematu , to świat by był nudny i mam nadzieję ,że Adaś (Jakimiuczek) tego nie czyta , bo zastanowi się nad sensem dalszego tworzenia swojego "Malucha".Kreator pisze:Swap silnika i zawieszenia to nie wszystko. Wstaw silnik 200KM do Malucha i się rozleci cała buda.
Układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy, elementy zawieszenia, piasty i łożyska kół, półosie i przeguby powinny być dostosowane do wagi i mocy silnika. Co mi po 500-set koniach pod maską jak reszta się rozpada.
Kupić można - przywrócić do stanu fabrycznego napęd i może to to jeszcze pojeżdzi.
Osobiście nie jestem zwolennikiem tego typu przeróbek.
PS. Nigdy w życiu nie przywróciłbym jej napędu do fabrycznego stanu , czyli zacnej "kupy" 1,6/16V Dopracowałbym to co jest, w rozsądnej cenie jest to fajna baza , bo silniki 20VT się drogo cenią na rynku i można uznać je za kultowe - mając dźwięk 5-cio cylindrówki nie potrzeba radia w aucie
0 x
-
- x 4
Re: Fiat Multipla GT Turbo 2.0 2000
Te 500 KM to tylko przykład. Masz rację - jeżeli coś jest zrobione DOKŁADNIE, od podstaw, to ma to sens. Jednak większość garażowych swapów jakie widziałem, to kit do kwadratu. Wszystko robione na zasadzie "mam pod maską srylion koni i nikt mi na światłach nie podskoczy" Tylko przy dłuższej eksploatacji wyłazi niezgranie tej mocy z całą resztą układu napędowego i zawieszenia. Po prostu wyłazi DRUCIARSTWO. Nie spotkałem jeszcze w swoim (dość długim) żywocie solidnej tego typu przeróbki, więc moje zdanie w tym temacie się nie zmieni
0 x
- samul2
- Klubowicz
- Posty: 2852
- Rejestracja: 21 gru 2009, 10:40
- Multipla: M-JET 1,9/16v oraz BUSSO V6
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- x 232
Re: Fiat Multipla GT Turbo 2.0 2000
http://www.racingforum.pl/Projekty-i-mo ... t-f30.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Polecam trochę tu poczytać, jest tu trochę porządnie zrobionych projektów. W moim projekcie nawet byś nie poznał, że coś jest przerobione, wszystko wygląda jak fabryczne i od tego miało być
PS. Ja też już jestem nie pierwszej młodości i jednak widziałem fajne projekty. Czekam np jak ktoś zrobi rozsądny kompromis między 1,6/16V a 20VT czyli 20V. Będzie to naprawdę przyjemny samochodzik , a wykonanie tego na bazie Marei, Bravo lub Lybry jest banalnie proste.
Polecam trochę tu poczytać, jest tu trochę porządnie zrobionych projektów. W moim projekcie nawet byś nie poznał, że coś jest przerobione, wszystko wygląda jak fabryczne i od tego miało być
PS. Ja też już jestem nie pierwszej młodości i jednak widziałem fajne projekty. Czekam np jak ktoś zrobi rozsądny kompromis między 1,6/16V a 20VT czyli 20V. Będzie to naprawdę przyjemny samochodzik , a wykonanie tego na bazie Marei, Bravo lub Lybry jest banalnie proste.
0 x
- jakimiuczek
- Klubowicz
- Posty: 785
- Rejestracja: 31 paź 2010, 20:28
- Multipla: JTD 2005 146KM
- Lokalizacja: ŁOSICE
- x 24
Re: Fiat Multipla GT Turbo 2.0 2000
Czytam, ale się tym nie przejmuję. Już się nie mogę doczekać pierwszej jazdysamul2 pisze:Ogólnie jak kazdy by tak podchodził do tematu , to świat by był nudny i mam nadzieję ,że Adaś (Jakimiuczek) tego nie czyta , bo zastanowi się nad sensem dalszego tworzenia swojego "Malucha".
0 x
- kacfil
- Posty: 2077
- Rejestracja: 25 sie 2010, 18:14
- Multipla: Jtd 115 2004
- Lokalizacja: Sosnowiec
- x 54
Re: Fiat Multipla GT Turbo 2.0 2000
http://otomoto.pl/fiat-multipla-C33863461.html" onclick="window.open(this.href);return false;
54 tys wyświetleń. Chyba żadna nie była tak popularna.
54 tys wyświetleń. Chyba żadna nie była tak popularna.
0 x
Re: Fiat Multipla GT Turbo 2.0 2000
Oba ogłoszenia są nieaktualne co wiąże się z brakiem namiarów na sprzedającego.
Czy ktoś z Was ma może jego nr telefonu lub inny namiar?
Czy ktoś z Was ma może jego nr telefonu lub inny namiar?
0 x
Pozdrawiam
Nat
Nat