Obrazek

Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

Tu się chwalimy tym, czym jeździmy!
Wiadomość
Autor
adam1972
Posty: 1196
Rejestracja: 10 gru 2016, 21:50
Multipla: jtd115 KM,2004
Lokalizacja: chorzów
x 52

Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

#51 Post autor: adam1972 » 27 sie 2018, 20:00

Gratulacje zakupu oby sporo spontanów i zlotów zaliczyla do zobaczyska na jakims spontanie i oczywiscie za rok na zlocie w Świętokrzyskiem ;)
0 x

Awatar użytkownika
marzul
Posty: 9
Rejestracja: 7 sie 2018, 14:07
Multipla: JTD, 110 KM, 2001

Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

#52 Post autor: marzul » 31 sie 2018, 09:43

A dziękuję :)
Update odnośnie autka:
Poprawne amorki powinny wpaść w przyszłym tygodniu :D
Przy płukaniu układu chłodzenia rozciekła się chłodnica - za chwilkę powinna wpaść nowa.
No i skoro amorki już jadą to pora zmówić osłonę silnika :)
0 x

Awatar użytkownika
tomek204x
Posty: 47
Rejestracja: 24 lut 2015, 10:45
Multipla: JTD 110 KM 2001
Lokalizacja: Chyżne/Myślenice

Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

#53 Post autor: tomek204x » 17 paź 2018, 18:03

Marcin jak tam prace bo temat widzę staną w miejscu a jestem ciekaw postępów.
0 x
Było:
2x Fiat 126P
Renault Clio 1.2 91r.
Renault Clio 1.8 16V x2sz
Renault Clio 2.0 16V SPORT 2002r.
Fiat Multipla 1.9 JTD 110KM 2001r w pakiecie Zendera.
Jest:
Mercedes-Benz Vito 112 CDI 2.2 2003r. 8-osobowy skóra :D
BMW e46 touring 330D Mpakiet 2002r.

Awatar użytkownika
marzul
Posty: 9
Rejestracja: 7 sie 2018, 14:07
Multipla: JTD, 110 KM, 2001

Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

#54 Post autor: marzul » 2 gru 2018, 13:51

Hej trochę się terminy posypały i trzeba glebienie w czasie odłożyć. Ale zestaw amorków i sprężyn dotarł po dość długich perypetiach i wędrówce z niemiec przez turcję do mnie :)

Aktualnie Multipla służy dzielnie przy codziennych dojazdach do pracy w pełni się już przyzwyczaiłem do siedzenia tak wysoko (poprzednim autem bardziej się szorowało tyłkiem po ziemi).
Możliwe że wpadnie inne malowanie ale nie będę zdradzał szczegółów - pokarzę efekt jeśli zaistnieje :)

Podsumowując:
plany wielkie - czasu mało, ale z racji, że z multiplą nie mam zamiaru się rozstawać to nie pali mi się :)
Do zlotu już powinna ładnie nisko siedzieć - zastanawiam się też na dystansem ale to po obniżeniu ocenie co można zdziałać.
0 x

radarki
Posty: 794
Rejestracja: 3 mar 2012, 09:07
Multipla: były różne
Lokalizacja: Luboń/k Poznań
x 57

Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

#55 Post autor: radarki » 2 gru 2018, 18:33

tylko po obniżeniu uważaj na miskę olejową po 1 jest aluminiowa 2 używki potrafią swoje kosztowac
0 x

Awatar użytkownika
karmelki
Klubowicz
Posty: 671
Rejestracja: 15 wrz 2013, 19:40
Multipla: BUSSO 2.5 V6 24V
Lokalizacja: Leszno
x 34

Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

#56 Post autor: karmelki » 2 gru 2018, 19:27

radarki pisze:
2 gru 2018, 18:33
tylko po obniżeniu uważaj na miskę olejową po 1 jest aluminiowa 2 używki potrafią swoje kosztowac
coś o tym wiem bo moje sprężynki po dwóch latach se usiadły i przez ostatnie 2 miesiące dwie miski załatwiłem jedna 650 a druga 580 złociszy i w końcu powiedziałem stop i 360 poszło na nowe sprężynki całe szczęście że troszkę pojęcia mam i robocizna za darmo była
0 x
BYŁY FIAT 126p[600], FIAT 126p[650], FORD FIESTA, FORD ESCORT wszystkie na ,,F''

Awatar użytkownika
Jaro
Posty: 43
Rejestracja: 29 lis 2017, 19:42
Multipla: JTD 105,2000
x 1

Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

#57 Post autor: Jaro » 24 gru 2018, 22:23

Marzul jakie sprężyny i amorki kupiłeś , sam szukam żeby zglebic
0 x

Awatar użytkownika
marzul
Posty: 9
Rejestracja: 7 sie 2018, 14:07
Multipla: JTD, 110 KM, 2001

Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

#58 Post autor: marzul » 2 sty 2019, 16:23

Hej,
Jaro ja kupiłem takie:
https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-s ... 7512735450
ale jeszcze Ci nie powiem jak to śmiga i jak to działa bo jeszcze nie udało się założyć.
Za namową a raczej poradą kolegów z forum o gubiących się miskach olejowych zakładam też osłonę na silnik ale koleś z allegro coś się nie odzywa to teraz ten element mnie blokuje :(

Wracając do samego zestawu amorki+sprężyny to patrząc na amorki jakie tam dali do zestawu to bieda (teraz nie pamiętam ale jakieś niszowe firmy) mam nadzieję, że chociaż skok mają skrócony.

Gdy zgłębiałem temat gleby do mazdy 323 (moje poprzednie auto) to większość polecała dobrej jakości standardowe amorki (gleba o max 40mm podobno się sprawdza, powyżej już niby lepiej o skróconym skoku - mam też znajomego który jeździ na -30 na standardowych amorkach i nie narzeka) może to lepsza opcja niż kompletny zestaw.
0 x

Awatar użytkownika
Jaro
Posty: 43
Rejestracja: 29 lis 2017, 19:42
Multipla: JTD 105,2000
x 1

Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

#59 Post autor: Jaro » 2 sty 2019, 16:42

Dzięki za informacje , jak założysz to daj foto 😀
0 x

Awatar użytkownika
marzul
Posty: 9
Rejestracja: 7 sie 2018, 14:07
Multipla: JTD, 110 KM, 2001

Re: Multi JTD 110 2001r. inna niż wszystkie

#60 Post autor: marzul » 3 sty 2019, 09:12

Jasne że podrzucę fotki jak tylko będzie założone :)


Ps:
Gdyby na przyszłość ktoś przeglądał wątek a link do aukcji był już nie aktywny to zestaw (amorki i sprężyny) są firmy TA Technix.
0 x

ODPOWIEDZ